• Darkki hahmo Kirjoittaja
  • Darkki

15.12.2013 23:06 #1 :: Darkki
Kirjatietokannan linkit uudistuvat
Kirjatietokannan linkit ovat juuri uudistumassa. Rakennan linkit entistä selkeämmiksi, jolloin jo URL-osoitteesta voi paremmin päätellä mihinkä linkki vie kirjatietokannassamme. Vanhat linkit tulevat toimimaan uusien kanssa rinnakkain, jolloin vanhat linkitykset sivustomme tietoihin toimivat edelleen jatkossakin.

Suurin osa linkeistä on jo rakennettu kuntoon ja jäljellä ovat nyt haastavammat linkitykset, joiden uudistus vie hieman enemmän aikaa. Tästä syystä kirjatietokannassa voi olla nyt joissakin linkeissä toimimattomuuksia. Yritän saada nämä kaikki kuntoon "lähipäivien" aikana.

Ohessa esimerkki tästä uudistuksesta.

Vanha: www.risingshadow.fi/library?action=book&book_id=133
Uusi: www.risingshadow.fi/library/book/133-hob...li-sinne-ja-takaisin
Muokannut 15.12.2013 23:22 Darkki

• Darkki hahmo Kirjoittaja
  • Darkki

17.12.2013 23:39 #2 :: Darkki
Kirjatietokannan linkit uudistuvat
Nyt ovat lähes kaikki kirjatietokannan linkit uudistettu kuntoon. Sivut ainakin testien perusteella toimivat nyt ok. Ilmoittakaa jos huomaatte jotain ongelmia sivustolla liittyen tähän uudistukseen.

Vaikka ulkoisesti tämä muutos ei näy sivuston käytössä juuri lainkaan, niin tämä uudistus on mielestäni yksi merkittävimpiä muutoksia Risingin historiassa. Ehkäpä silläkin on merkitystä, että olen suunnitellut tätä uudistusta jo monia vuosia, mutta nyt vasta sain tämän toteutettua :)
Muokannut 17.12.2013 23:40 Darkki