• Hiistu hahmo Kirjoittaja

01.12.2014 09:57 #1 :: Hiistu
Risingshadow-runokilpa päättynyt: arvonnan voittaja ja runot

Risingshadow-sivuston viimeisimmän suuren uudistuksen vuosipäivän sekä sivuston koko maineikkaan historian kunniaksi järjestettyrunokilpaon päättynyt. Lämmin kiitos kaikille runonsa lähettäneille!

Vaikka kilpailu päättyi, tämän artikkelin kommenttikenttä on yhä jatkossakin avoinna uusille Rising-runoille, mikäli teillä on runoja jaettavananne.

Lahjakorttiarvonnan voittaja

Runonsa lähettäneiden kesken arvottiin 10 euron arvoinen kirjakaupan lahjakortti.

Arvonnan voitti nimimerkki: Piru Naiseksi.

Onnea arvonnan voittajalle! Arvonnan suoritti Ella Peltonen (Dyn) apunaan random.org. Ylläpitäjät eivät osallistuneet arvontaan ja kukin osallistuja osallistui vain yhdellä runolla.

Lue lisää...
Tykännyt: HourglassEyes

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

01.12.2014 11:49 #2 :: Hiistu
Risingshadow-runokilpa päättynyt: arvonnan voittaja ja runot
Kiitos tosiaan kaikille runoilijoille, näitä on ihan huippua lukea! :cool:(Silmäkulmakin vähän ehkä kostui. :wink:)

Omasta kokemuksestani totean, että myös kirjoittaminen oli antoisaa, joten kirjoittakaa ja postatkaa ihmeessä tähän ketjuun lisää runoja, jos sellaisia vielä syntyy!

Mites muut runon kirjoittaneet, millaista oli lähteä runoilemaan tällaisesta aiheesta?
Muokannut 01.12.2014 11:50 Hiistu

• Aurelia hahmo
  • Aurelia

01.12.2014 16:40 #3 :: Aurelia
Risingshadow-runokilpa päättynyt: arvonnan voittaja ja runot
Hiistu kysyi meiltä muilta runon lähettäjiltä millaista oli lähteä runoilemaan Risingistä ja omalta kohdaltani haluan sanoa, että se meni näin: Kun luin ensimmäisen kerran runokilpailusta, ensimmäinen Risingistä mieleen tullut lause oli tämä: Olen tullut kotiin.

Tuo lause hautui mielessäni ehkä pari kolme viikkoa ihan yksinään kunnes tämän vuoden merkillisen ajanpäiväni aamuna heräsin taas kerran täysin maanisena kello 6 aamulla ja sitten koko tuo oma runoni ilmestyi minulle melko lailla tuollaisena kuin sen lopulta kirjoitin ja lähetin. Ilmestys ei kaivannut kuin hiukan parantelemista ja tiivistämistä ja oli sitten valmis.

Minä olen tästä Risingin runostani hyvin ylpeä. Tiedän, että se voi tuntua joistakin teistä ehkä vähän imelältä, kornilta tai naivilta, mutta minä kirjoitin sen täysin vilpittömin sydämin ja olen siitä ylpeä.

Halusin runossani nimenomaan kuvata kotiinpaluun tunteen ja halusin kunnioittaa fantasia -genreä, koska se on sydäntäni lähinnä, runossani ja mielestäni onnistuin melko lailla täydellisesti siinä. Runosta olisi tietysti saanut paljon pidemmänkin, kun sen toinen aihe kerran oli fantasia, mutta maltoin mieleni ja pidin runon niin yksinkertaisena ja selkeänä kuin mahdollista jättämättä liikaa pois.

Toivon ja uskon, että ainakin osa Risingin väestä arvostaa ja pitää runostani ja minä itse pidin jokaisesta kisaan lähetetystä teidän muiden runoista. Jokainen runo liikutti sydäntäni ja oli kaikin puolin hieno. Risingi on mahtava paikka ja sen väki ihan yhtä mahtavaa ja on aivan tajuttoman upeaa, että jotain Risingin kaltaista on olemassa ja että me kaikki sen väki teemme siitä yhdessä niin hienoa.

Aurelia
Tykännyt: Darkki, Hiistu

02.12.2014 08:45 #4 :: Lonely Reader
Risingshadow-runokilpa päättynyt: arvonnan voittaja ja runot
Kaikki runot ovat eri henkilön tekemiä, yksilöitä ja silti niin samanlaisia. Kuin yhtä perhettä. Sellainen Risingshadow on minulle ja varmasti meille kaikille. Niissä kerrotaan matkasta, aarteesta sateenkaaren päässä, uudesta maailmasta, varjoissa piilottelevasta tulevaisuudesta. KAIKESTA TÄSTÄ! Niitä luki innolla ja liikuttui. Upeita sanoja & runoja. Ystävästä,rakastajasta,perheestä. Maailmankaikkeudesta. Kaikki tämä kuvaa Risingshadowia.Ei yhtään väärää, vähättelevää tai liian prameaa. Juuri täydellistä.
Tykännyt: Hiistu

02.12.2014 14:39 #5 :: punnort
Lähetit palstalle viestin
Sen ilmestymisen estin

Viestisi vieneet on modet
Nyt huonoa omaatuntoa podet

Kun viestisi on pelkkää roskaa
Päätät, ettet postaa enää koskaan

Sanansa sanonut raati on
Valitsemme moderaation!
Tykännyt: Hiistu, Piru Naiseksi

02.12.2014 18:59 #6 :: Skylinepainter
Risingshadow-runokilpa päättynyt: arvonnan voittaja ja runot
Olen melko uusi jäsen. Heti tuntui siltä, että löysin täältä ne ihmiset, ketkä minun laillani elävät ajatuksissaan mieluummin muissa maailmoissa.

Minun runoni on sanoiksi muutettuna tunne yhteenkuuluvuudesta ja rakkaudesta kirjoihin.

Ja kuten näin jonkun täällä kirjoittaneen, oikein tähän vuodenaikaan sopivasti: Synkkyys ja pimeys ei haittaa, kunhan on tarpeeksi valoa lukea.

Tässä vielä kanssalukijoille ehkä paras sivu ikinä: bookshelfporn.com/
Tykännyt: Hiistu, Rinja

17.12.2014 18:27 #7 :: The Big Bad Wolf
Risingshadow-runokilpa päättynyt: arvonnan voittaja ja runot
Tunnistelin runojen kirjoittajia jo tyyleistä. Alatte käymään tutuiksi, taiteilijat. :wink: