• Sini hahmo Kirjoittaja
  • Sini

08.12.2014 18:55 #1 :: Sini
Me tahdomme -kampanja
Risingshadow on ilmoitettu mukaan Me tahdomme -kampanjaan tasa-arvoisen avioliittolain puolesta.

Meitä ei ehditty lisätä sivulle ennen eduskunnan ensimmäistä äänestystä, koska ilmoittautuneita oli niin paljon, mutta nyt olemme siellä - seuraavan kerran asiasta äänestetään eduskunnassa 12.12.

Risingshadow:n ylläpito on sitoutunut edistämään yhdenvertaisuutta ja kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia.
Tykännyt: Dyn, Rasimus, Hillo, Pisania, Diara, Valerie, Rinja, Lupus, Adaera, Emelie ja 18 muuta henkilöä sanoivat kiitos.

• Ageha hahmo
  • Ageha

09.12.2014 23:31 #2 :: Ageha
Me tahdomme -kampanja
On muuten eka kerta koskaan kun näen risingviestin alalaidassa niin monta kiitosta ettei kaikkien kiittäneiden nickejä edes näy. :eek:

Mutta olen erittäin onnellisesti yllättynyt Risingin osallistumisesta kampanjaan. :smile:

10.12.2014 01:50 #3 :: Dyn
Me tahdomme -kampanja
No piti nyt kiittää sitten ihan vain yhden kiitoksen lisää. :wink:

14.12.2014 13:34 #4 :: Rasimus
Erot parisuhteen rekisteröintiin:
- Adoptio-oikeus (jota siis ei nykyään suoda homoparille, koska lapsella pitää olla molemmat vanhemmat tms., mutta sinkkujen adoptio on silti ihan ok...)
- Mahdollisuus ottaa puolison sukunimi
- Tämä:

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto kirjoitti: Tasa-arvoinen avioliittolaki toteuttaisi käytännön tasa-arvoa arjessa. Se lisäisi myös yksityisyydensuojaa – jatkossa ei tarvittaisi seksuaalivähemmistöön kuulumisen paljastavaa rekisteröidyn parisuhteen kategoriaa erilaisissa lomakkeissa ja henkilörekistereissä.

Oliko muuta?
Muokannut 14.12.2014 13:37 Rasimus