Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! (Tulokset!)

Hiistu
Hiistu loi aiheen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
01.04.2015 12:00 #1

muoks. Tulokset ratkenneet! Näkyvät tuossa viestissä: Linkki.

Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.

Pääsiäisen kunniaksi Risingin ylläpito julistaa alkaneeksi pääsiäislohikäärmemunajahdin!

Olette kenties joskus miettineet, mistä pääsiäismunat ovat peräisin. Enää ei tarvitse miettiä, sillä Risingin ylläpidon saamien tietojen mukaan pinkki pääsiäislohikäärme (kuvassa) munii niitä! :heart:

Nyt tälle kosmiselle lohikäärmeystävällemme on kuitenkin päässyt käymään niin hassusti, että se on kadottanut tarkoin varjellun aarteensa, suuren joukon erikoisia vaaleanpunaisia pääsiäismunia! Kas tällaisia:

Autatko sinä lohikäärmettä löytämään munansa? Ahkerimmalle ja onnekkaimmalle etsijälle luvassa satumaiset palkinnot!

Näin osallistut:

1. Etsi lohikäärmeen vaaleanpunaisia pääsiäismunia. Munia löytyy foorumiketjujen aloitusviestien aluista, Sivistyksen kehdon ja Kylän raitin alla olevilta alueilta. Jokaisella näistä alueista on vähintään yksi muna! (Lisäksi sivustolle on piilotettu yksi muna jonnekin muualle kuin foorumille!) Tässä ketjussa olevaa munaa ei lasketa.

2. Merkitse itsellesi ylös, mistä olet munia löytänyt. Eli esim. foorumiketjujen otsikot.

3. Lähetä lista kaikista paikoista, joista olet munan löytänyt, joko yksityisviestillä Hiistulle (minulle) tai sähköpostilla osoitteeseen: kilpailu at risingshadow.net . Lähetä listasi viimeistään maanantaina 6.4.!

Osallistua saavat kaikki sivuston rekisteröityneet käyttäjät. Ylläpitäjät eivät osallistu (koska näkevät salaisen listan munien kätköpaikoista!).

Palkinnot:

Pääpalkinto:

Eniten munia löytänyt henkilö saa Risingille käyttöönsä vapaavalintaisen eli aivan itse keksimänsä tittelin! Vähintään kesän ajaksi! Tittelin tulee sopia sivuston spefi-teemaan, eikä se toki saa olla muutoinkaan sopimaton. Tasatilanteessa voittaja arvotaan.

Lisäksi:

Aivan kaikkien jahtiin osallistuneiden kesken arvotaan palkinnoksi kuvanmukainen pieni pinkki lohikäärmepehmolelu. (Ei valitettavasti munivaa mallia!) Myös pääpalkinnon voittaja osallistuu arvontaan. Eli kannattaa etsiä ainakin yksi muna ja lähettää siitä viesti ylläpidolle. Yhdelläkin munalla voi voittaa!

HUOM! Tässä ketjussa saa kertoa, aikooko osallistua munajahtiin ja mikäli on jo löytänyt ensimmäisen munansa. Mutta tässä ketjussa tai muuallakaan ei saa kertoa toisille, mistä munat on löytänyt tai montako niitä on!

Onnea jahtiin! :wink:

Liitetiedostot:

Viimeksi muokattu: 08.04.2015 09:59 : Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Darkki, Rinja, Emelie, Bensku

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
01.04.2015 12:07 #2

Lisätty myös uutinen aiheesta, jotta mahdollisimman moni huomaisi ja osallistuisi. (Itse ainakin oitis osallistuisin, ellen tosiaan olisi nähnyt sitä ylläpidon salaista listaa munien sijainneista. :cool:)

Viimeksi muokattu: 01.04.2015 12:15 : Hiistu.

Adaera
Adaera vastasi aiheeseen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
01.04.2015 13:21 #3

Olen todella pettynyt jos tämä on aprillipila.

01.04.2015 13:25 #4

^ Uskotte viimeistään sitten, kun löydätte ensimmäisen munanne. :cheesy:

Viimeksi muokattu: 01.04.2015 13:28 : Hiistu.

01.04.2015 13:26 #5

Tänään vaan tulee epäilleeksi kaikkea. :D

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Celestine

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
01.04.2015 15:05 #6

Muutaman olen löytänytkin. :smile:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
01.04.2015 16:32 #7

Foorumi on täytynee siis kääntää kokonaan ylösalaisin! Minun on pakko saada tittelikseni Musta ruhtinatar tai Kuoleman västäräkki.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tapsa

01.04.2015 18:59 #8

^ Musta ruhtinatar olisikin varsin khuul titteli. Nyt nopsaan etsimään munia, jollet ole jo etsinyt. :wink:

Antti
Antti vastasi aiheeseen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
01.04.2015 20:04 #9

Tässä pilassa on nyt jotain tooosi kieroa...
Vaaleanpunaisen munan löytänyt. Tai "löytänyt". Halleluja. :shock:

I do not wish to evade the world
Yet I will forever build my own
- Nightwish, My Walden

01.04.2015 20:09 #10

^ No mutta, onhan aivan normaalia, että pääsiäismunajahdissa löytyy munia. :lol: (Ja kiva nähdä sinua foorumilla!)

Viimeksi muokattu: 01.04.2015 20:09 : Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Antti

Bensku
Bensku vastasi aiheeseen: Re:Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
01.04.2015 23:33 #11

Öh...

En pysty keksimään mitään muutakaan sanottavaa tästä :)

02.04.2015 08:06 #12

Mikäli keskuudessamme on vielä joku epäilijä ( :wink: ), niin kerrottakoon, että pääsiäsmunajahti on aivan tosi juttu. Sivustolla on jemmassa munia ja osallistujia odottavat palkinnot, aivan kuten aloitusviestissä luvataan.

Tämmöinen huhtikuun aloitus tänä vuonna. :smile:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

Xariel
Vesivelho
Xariel vastasi aiheeseen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
02.04.2015 14:04 #13

Taidamme kärsiä aprilliskeptikoista. :wink: Onnea munajahtiin!

Skie
Skie vastasi aiheeseen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
02.04.2015 16:53 #14

Tämä pääsiäismunien etsiminen on oudon terapeuttista touhua. :smile:

Always follow your doubts.

03.04.2015 03:26 #15

Olipahan tänään jotain tekemistä täällä sängyn pohjalla sairaana. :D

Kuurankukka
Upseeri
Kuurankukka vastasi aiheeseen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
03.04.2015 21:36 #16

Lohikäärme niin söpö! Onneksi olen apuna!

max
max vastasi aiheeseen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
03.04.2015 21:58 #17

Saako siitä palkintoa jos yritti osallistua, muttei ihan jaksanut?

03.04.2015 22:04 #18

^ Yrittämiseksi lasketaan vähintään yhden munan etsiminen ja löytönsä raportointi ylläpidolle. :wink: Siitä saattaa saada palkinnoksi söpön lohikäärmeen, jos arpaonni suosii.

Tein aloitusviestiin eli ohjeisiin vielä varmuuden vuoksi pientä tarkennusta munien löytöpaikan ilmoittamisesta. (Kaikissa tähän mennessä tulleissa osallistumisissa löytöpaikat merkattu ihan kyllin selkeästi. :smile: )

Viimeksi muokattu: 03.04.2015 22:11 : Hiistu.

Rauna
Aseenkantaja
Rauna vastasi aiheeseen: Pääsiäisvireyttä kenties
05.04.2015 18:21 #19

Onnittelut mahtavasta ideasta sen suhteen että ne ovat tuoneet kiinnostuneita ja kokeilijoita liittymään tänne mukaan (jos oli ennen vierailija) tai tältä tämä uusien käyttäjien liittyminen varmaankin vaikuttaa ? :eek:

Avarakatseinen on maailmalle paras, mutta nöyrä.

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
05.04.2015 19:34 #20

Minäkin olen mukana! Olen jo muutaman päivän munia etsinyt, mutta nyt vasta ilmoittaudun mukaan. Toi lohikäärme on niin ylisöpö! Kai ylläpito voi kertoa, mistä tuollaisen saa ostaa, jos nyt käy niin huonosti, etten voita sitä? :cheesy:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

LordStenhammar