Kirjoituskilpailut
2 viestiä | Pisania
Ilmoitukset
touko 14, 18:57
20 viestiä | Hiistu

Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! (Tulokset!)

01.04.2015 12:00 #1 :: Hiistu
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
muoks. Tulokset ratkenneet! Näkyvät tuossa viestissä: Linkki.

Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.

Pääsiäisen kunniaksi Risingin ylläpito julistaa alkaneeksi pääsiäislohikäärmemunajahdin!

Olette kenties joskus miettineet, mistä pääsiäismunat ovat peräisin. Enää ei tarvitse miettiä, sillä Risingin ylläpidon saamien tietojen mukaan pinkki pääsiäislohikäärme (kuvassa) munii niitä! :heart:

Nyt tälle kosmiselle lohikäärmeystävällemme on kuitenkin päässyt käymään niin hassusti, että se on kadottanut tarkoin varjellun aarteensa, suuren joukon erikoisia vaaleanpunaisia pääsiäismunia! Kas tällaisia:

Autatko sinä lohikäärmettä löytämään munansa? Ahkerimmalle ja onnekkaimmalle etsijälle luvassa satumaiset palkinnot!

Näin osallistut:

1. Etsi lohikäärmeen vaaleanpunaisia pääsiäismunia. Munia löytyy foorumiketjujen aloitusviestien aluista, Sivistyksen kehdon ja Kylän raitin alla olevilta alueilta. Jokaisella näistä alueista on vähintään yksi muna! (Lisäksi sivustolle on piilotettu yksi muna jonnekin muualle kuin foorumille!) Tässä ketjussa olevaa munaa ei lasketa.

2. Merkitse itsellesi ylös, mistä olet munia löytänyt. Eli esim. foorumiketjujen otsikot.

3. Lähetä lista kaikista paikoista, joista olet munan löytänyt, joko yksityisviestillä Hiistulle (minulle) tai sähköpostilla osoitteeseen: kilpailu at risingshadow.net . Lähetä listasi viimeistään maanantaina 6.4.!

Osallistua saavat kaikki sivuston rekisteröityneet käyttäjät. Ylläpitäjät eivät osallistu (koska näkevät salaisen listan munien kätköpaikoista!).

Palkinnot:

Pääpalkinto:

Eniten munia löytänyt henkilö saa Risingille käyttöönsä vapaavalintaisen eli aivan itse keksimänsä tittelin! Vähintään kesän ajaksi! Tittelin tulee sopia sivuston spefi-teemaan, eikä se toki saa olla muutoinkaan sopimaton. Tasatilanteessa voittaja arvotaan.

Lisäksi:

Aivan kaikkien jahtiin osallistuneiden kesken arvotaan palkinnoksi kuvanmukainen pieni pinkki lohikäärmepehmolelu. (Ei valitettavasti munivaa mallia!) Myös pääpalkinnon voittaja osallistuu arvontaan. Eli kannattaa etsiä ainakin yksi muna ja lähettää siitä viesti ylläpidolle. Yhdelläkin munalla voi voittaa!

HUOM! Tässä ketjussa saa kertoa, aikooko osallistua munajahtiin ja mikäli on jo löytänyt ensimmäisen munansa. Mutta tässä ketjussa tai muuallakaan ei saa kertoa toisille, mistä munat on löytänyt tai montako niitä on!

Onnea jahtiin! :wink:
Liitetiedostot:
Muokannut 08.04.2015 09:59 Hiistu
Tykkännyt: Darkki, Rinja, Emelie, Bensku

01.04.2015 12:07 #2 :: Hiistu
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Lisätty myös uutinen aiheesta, jotta mahdollisimman moni huomaisi ja osallistuisi. (Itse ainakin oitis osallistuisin, ellen tosiaan olisi nähnyt sitä ylläpidon salaista listaa munien sijainneista. :cool:)
Muokannut 01.04.2015 12:15 Hiistu

01.04.2015 13:21 #3 :: Adaera
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Olen todella pettynyt jos tämä on aprillipila.

01.04.2015 13:25 #4 :: Hiistu
^ Uskotte viimeistään sitten, kun löydätte ensimmäisen munanne. :cheesy:
Muokannut 01.04.2015 13:28 Hiistu

01.04.2015 13:26 #5 :: Adaera
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Tänään vaan tulee epäilleeksi kaikkea. :D
Tykkännyt: Hiistu, Celestine

• Ansa hahmo
  • Ansa

01.04.2015 15:05 #6 :: Ansa
Muutaman olen löytänytkin. :smile:
Tykkännyt: Hiistu

01.04.2015 16:32 #7 :: Puolikuu
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Foorumi on täytynee siis kääntää kokonaan ylösalaisin! Minun on pakko saada tittelikseni Musta ruhtinatar tai Kuoleman västäräkki.
Tykkännyt: Tapsa

01.04.2015 18:59 #8 :: Hiistu
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
^ Musta ruhtinatar olisikin varsin khuul titteli. Nyt nopsaan etsimään munia, jollet ole jo etsinyt. :wink:

• Antti hahmo

• käyttäjä
01.04.2015 20:04 #9 :: Antti
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Tässä pilassa on nyt jotain tooosi kieroa...
Vaaleanpunaisen munan löytänyt. Tai "löytänyt". Halleluja. :shock:

01.04.2015 20:09 #10 :: Hiistu
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
^ No mutta, onhan aivan normaalia, että pääsiäismunajahdissa löytyy munia. :lol:(Ja kiva nähdä sinua foorumilla!)
Muokannut 01.04.2015 20:09 Hiistu
Tykkännyt: Antti

• Bensku hahmo
  • Bensku

01.04.2015 23:33 #11 :: Bensku
Re:Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Öh...

En pysty keksimään mitään muutakaan sanottavaa tästä :)

02.04.2015 08:06 #12 :: Hiistu
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Mikäli keskuudessamme on vielä joku epäilijä ( :wink:), niin kerrottakoon, että pääsiäsmunajahti on aivan tosi juttu. Sivustolla on jemmassa munia ja osallistujia odottavat palkinnot, aivan kuten aloitusviestissä luvataan.

Tämmöinen huhtikuun aloitus tänä vuonna. :smile:
Tykkännyt: Ansa

• Xariel hahmo
  • Xariel
    Baronetti

02.04.2015 14:04 #13 :: Xariel
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Taidamme kärsiä aprilliskeptikoista. :wink:Onnea munajahtiin!

• Skie hahmo
  • Skie

02.04.2015 16:53 #14 :: Skie
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Tämä pääsiäismunien etsiminen on oudon terapeuttista touhua. :smile:

03.04.2015 03:26 #15 :: Adaera
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Olipahan tänään jotain tekemistä täällä sängyn pohjalla sairaana. :D

03.04.2015 21:36 #16 :: Kuurankukka
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Lohikäärme niin söpö! Onneksi olen apuna!

• max hahmo
  • max

03.04.2015 21:58 #17 :: max
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Saako siitä palkintoa jos yritti osallistua, muttei ihan jaksanut?

03.04.2015 22:04 #18 :: Hiistu
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
^ Yrittämiseksi lasketaan vähintään yhden munan etsiminen ja löytönsä raportointi ylläpidolle. :wink:Siitä saattaa saada palkinnoksi söpön lohikäärmeen, jos arpaonni suosii.

Tein aloitusviestiin eli ohjeisiin vielä varmuuden vuoksi pientä tarkennusta munien löytöpaikan ilmoittamisesta. (Kaikissa tähän mennessä tulleissa osallistumisissa löytöpaikat merkattu ihan kyllin selkeästi. :smile:)
Muokannut 03.04.2015 22:11 Hiistu

• Rauna hahmo
  • Rauna
    Aseenkantaja
05.04.2015 18:21 #19 :: Rauna
Pääsiäisvireyttä kenties
Onnittelut mahtavasta ideasta sen suhteen että ne ovat tuoneet kiinnostuneita ja kokeilijoita liittymään tänne mukaan (jos oli ennen vierailija) tai tältä tämä uusien käyttäjien liittyminen varmaankin vaikuttaa ? :eek:

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

05.04.2015 19:34 #20 :: Diara
Pääsiäislohikäärmemunajahti 1.4. - 6.4.! Satumaiset palkinnot!
Minäkin olen mukana! Olen jo muutaman päivän munia etsinyt, mutta nyt vasta ilmoittaudun mukaan. Toi lohikäärme on niin ylisöpö! Kai ylläpito voi kertoa, mistä tuollaisen saa ostaa, jos nyt käy niin huonosti, etten voita sitä? :cheesy: