Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia

Papp
Rahtari
Papp vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
06.08.2016 05:59 #21

Piti rekisteröityä, jotta voisin vastata: Olen kiinnostunut kirjoituspiiristä. Toivottavasti ehtii vielä mukaan "uuteen aaltoon".

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
10.08.2016 21:54 #22

Kvothe1982 ja Papp ovat nyt mukana kirjoituspiirissä.

Tähän ketjuun kannattaa edelleen jatkossakin ilmoittaa, jos haluaa piiriin. Jatkuva haku, kuten tavataan sanoa.

Sovietonion
Peto
Sovietonion vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
14.09.2016 21:43 #23

Olisin kiinnostunut liittymään tähän kirjoituspiiriin jos vain mahtuu mukaan.

Marski
Marski vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
19.09.2016 10:48 #24

Mä olisin kiinnostunut mahdollisesti mukaan tulemisesta. Jos siis vielä mahtuu. En osaa sanoo, miten mulla riittää aika ja energia, mutta uskoisin, että saan taiottua niitä jostain.

Maybe if we started looking what's the SAME instead always looking what's DIFFERENT

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
19.09.2016 22:49 #25

Kysyn nykyisiltä piiriläisiltä, mahtuisiko piiriin lisää väkeä vaikka heti tällä hetkellä. Laitan teille kummallekin sitten yksityisviestiä, päivän tai parin kuluessa!

MrNakata
Paimen
MrNakata vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
20.09.2016 16:25 #26

Hei minäkin tulisin mukaan milellläni, jos siis vielä mahtuu!

TheThalassa
Aseenkantaja
TheThalassa vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
20.09.2016 19:30 #27

Jos siellä on tilaa/vapautuu tilaa, liittyisin mielellääni mukaan :grin:

Viimeksi muokattu: 20.09.2016 19:31 : TheThalassa.

01.03.2017 19:49 #28

Terveisiä kirjoituspiiristä ja pahoittelut pitkästä hiljaisuudesta! Aloitan piirin vetäjänä (Hiistun apuna), joten minuun voi olla yhteydessä kirjoituspiiriin liittyvissä jutuissa, joko tässä ketjussa tai yksityisviestillä.

Piiriin kaivattaisiin lisävahvistusta. Laitan yksityisviestiä täällä jonossa ensimmäisenä oleville siltä varalta, että olette vielä kiinnostuneita liittymään mukaan.

Piiriin on jatkuva haku, joten tässä viestiketjussa voi jatkossakin ilmoittaa, jos haluaa mukaan!

NoctilucA
Epäkuollut
NoctilucA vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
02.03.2017 13:29 #29

Liittyisin mielelläni piiriin, jos tilaa on :).

People need to start appreciating the effort I put in to not be a serial killer.

Sovietonion
Peto
Sovietonion vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
03.03.2017 20:38 #30

Ilmottaudun mukaan jos vaan mahtuu.

04.03.2017 09:00 #31

Sovietonion, tervetuloa mukaan piiriin! Laitan sinulle ohjeita yksityisviestillä ja kerron, kun saat oikeudet kirjoituspiirialueelle.

PercyJacksonfani
PercyJacksonfani vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
05.03.2017 17:51 #32

Jos vain mukaan mahtuu, niin täältä löytyy yksi innokas osallistuja.

"If my life is going to mean anything, I need to live it myself."

09.03.2017 17:53 #33

NostilucA ja PercyJacksonfani, piirissä on tilaa, joten tervetuloa! Laitan teille ohjeita yksityisviestillä.

17.01.2018 12:14 #34

Hei!

Risingshadow'n kirjoituspiirissä on tilaa uusille kirjoittajille. Mukaan pääsee ilmoittautumalla tässä ketjussa ja uudet jäsenet otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Vastailen tässä ketjussa myös kirjoituspiiriin liittyviin kysymyksiin, jos joku kaipailee lisätietoja piiristä.

Epäkuollut
Adolfina Romanov vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
17.01.2018 18:17 #35

Moi, täällä olisi yksi kirjoituksesta pitävä. Voisiko joku vielä valaista tarkemmin, mihin tämä kirjoitusryhmä on tarkoitettu, olen melko uusi sivuston käyttäjä? Liityn kyllä mielelläni mukaan, jos sopii, että pyrin käymään täällä vähintään joka viikko.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

17.01.2018 19:40 #36

Hei, Adolfina!

Kiva, että olet kiinnostunut kirjoituspiiristä! Kirjoituspiirissä on ideana kirjoittaa tekstejä ja saada niistä palautetta, jotta voimme kehittyä kirjoittajina. Jokainen piiriläinen kirjoittaa tekstin kuukausittain vaihtuvasta tehtävänannosta ja antaa palautetta muille kirjoittajille. Kirjoitus- ja kommentointiaikaa on noin kaksi viikkoa, tekstien maksimipituus on 3000 sanaa. Piiri toimii Leirinuotion alla suljetulla alueella, mihin vain piirin jäsenet ja ylläpito pääsevät.

Ohessa on vielä yleisluontoinen esittely:
www.risingshadow.fi/uutiset/risingshadow...i-uusia-osallistujia

Miltäs kuulostaa, lähdetkö kokeilemaan? :smile:

19.01.2018 14:35 #37

Kiitos paljon infosta, lähden mielihyvin mukaan!

19.01.2018 15:42 #38

Juu, pitää tässä kysellä kumminkin vielä vähäsen, ovat nämä tietotekniset taidot ajoittain vähän vähemmän säkenöivät: mistä ne kuukausittain vaihtuvat tehtävänannot oikein näkee ja minne sinne Leirinuotion osastolle raapusteluitaan voi lähettää? Pahoittelen, olen yleensä melko tumpelo tällaisten juttujen kanssa XD

19.01.2018 16:55 #39

Kiva, tervetuloa mukaan, Adolfina! Laitan sinulle tarkempia ohjeita yksityisviestillä. Mitään suurta tietoteknistä osaamista ei tarvita - jos saat kirjoitettua viestin foorumille, sinulla on ihan riittävät taidot. :smile:

24.01.2018 15:20 #40

Kirjoituspiiriin mahtuu yhä mukaan, ja liittyminen on helpointa, kun on muitakin uusia! :smile:

Meillä on jatkuva haku eli jos innostus herää myöhemmin, niin tähän ketjuun ilmoittautumalla pääsee mukaan.