• Papp hahmo
  • Papp
    Rahtari
06.08.2016 05:59 #21 :: Papp
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Piti rekisteröityä, jotta voisin vastata: Olen kiinnostunut kirjoituspiiristä. Toivottavasti ehtii vielä mukaan "uuteen aaltoon".

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu

10.08.2016 21:54 #22 :: Hiistu
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Kvothe1982 ja Papp ovat nyt mukana kirjoituspiirissä.

Tähän ketjuun kannattaa edelleen jatkossakin ilmoittaa, jos haluaa piiriin. Jatkuva haku, kuten tavataan sanoa.

14.09.2016 21:43 #23 :: Sovietonion
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Olisin kiinnostunut liittymään tähän kirjoituspiiriin jos vain mahtuu mukaan.

19.09.2016 10:48 #24 :: Marski
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Mä olisin kiinnostunut mahdollisesti mukaan tulemisesta. Jos siis vielä mahtuu. En osaa sanoo, miten mulla riittää aika ja energia, mutta uskoisin, että saan taiottua niitä jostain.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu

19.09.2016 22:49 #25 :: Hiistu
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Kysyn nykyisiltä piiriläisiltä, mahtuisiko piiriin lisää väkeä vaikka heti tällä hetkellä. Laitan teille kummallekin sitten yksityisviestiä, päivän tai parin kuluessa!

20.09.2016 16:25 #26 :: MrNakata
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Hei minäkin tulisin mukaan milellläni, jos siis vielä mahtuu!

20.09.2016 19:30 #27 :: TheThalassa
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Jos siellä on tilaa/vapautuu tilaa, liittyisin mielellääni mukaan :grin:
Muokannut 20.09.2016 19:31 TheThalassa

01.03.2017 19:49 #28 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Terveisiä kirjoituspiiristä ja pahoittelut pitkästä hiljaisuudesta! Aloitan piirin vetäjänä (Hiistun apuna), joten minuun voi olla yhteydessä kirjoituspiiriin liittyvissä jutuissa, joko tässä ketjussa tai yksityisviestillä.

Piiriin kaivattaisiin lisävahvistusta. Laitan yksityisviestiä täällä jonossa ensimmäisenä oleville siltä varalta, että olette vielä kiinnostuneita liittymään mukaan.

Piiriin on jatkuva haku, joten tässä viestiketjussa voi jatkossakin ilmoittaa, jos haluaa mukaan!

02.03.2017 13:29 #29 :: NoctilucA
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Liittyisin mielelläni piiriin, jos tilaa on :).

03.03.2017 20:38 #30 :: Sovietonion
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Ilmottaudun mukaan jos vaan mahtuu.

04.03.2017 09:00 #31 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Sovietonion, tervetuloa mukaan piiriin! Laitan sinulle ohjeita yksityisviestillä ja kerron, kun saat oikeudet kirjoituspiirialueelle.

05.03.2017 17:51 #32 :: PercyJacksonfani
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Jos vain mukaan mahtuu, niin täältä löytyy yksi innokas osallistuja.

09.03.2017 17:53 #33 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
NostilucA ja PercyJacksonfani, piirissä on tilaa, joten tervetuloa! Laitan teille ohjeita yksityisviestillä.

17.01.2018 12:14 #34 :: Fievre
Hei!

Risingshadow'n kirjoituspiirissä on tilaa uusille kirjoittajille. Mukaan pääsee ilmoittautumalla tässä ketjussa ja uudet jäsenet otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Vastailen tässä ketjussa myös kirjoituspiiriin liittyviin kysymyksiin, jos joku kaipailee lisätietoja piiristä.

17.01.2018 18:17 #35 :: Mallaspappi
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Moi, täällä olisi yksi kirjoituksesta pitävä. Voisiko joku vielä valaista tarkemmin, mihin tämä kirjoitusryhmä on tarkoitettu, olen melko uusi sivuston käyttäjä? Liityn kyllä mielelläni mukaan, jos sopii, että pyrin käymään täällä vähintään joka viikko.
Tykännyt: Piru Naiseksi

17.01.2018 19:40 #36 :: Fievre
Hei, Adolfina!

Kiva, että olet kiinnostunut kirjoituspiiristä! Kirjoituspiirissä on ideana kirjoittaa tekstejä ja saada niistä palautetta, jotta voimme kehittyä kirjoittajina. Jokainen piiriläinen kirjoittaa tekstin kuukausittain vaihtuvasta tehtävänannosta ja antaa palautetta muille kirjoittajille. Kirjoitus- ja kommentointiaikaa on noin kaksi viikkoa, tekstien maksimipituus on 3000 sanaa. Piiri toimii Leirinuotion alla suljetulla alueella, mihin vain piirin jäsenet ja ylläpito pääsevät.

Ohessa on vielä yleisluontoinen esittely:
www.risingshadow.fi/uutiset/risingshadow...i-uusia-osallistujia

Miltäs kuulostaa, lähdetkö kokeilemaan? :smile:

19.01.2018 14:35 #37 :: Mallaspappi
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Kiitos paljon infosta, lähden mielihyvin mukaan!

19.01.2018 15:42 #38 :: Mallaspappi
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Juu, pitää tässä kysellä kumminkin vielä vähäsen, ovat nämä tietotekniset taidot ajoittain vähän vähemmän säkenöivät: mistä ne kuukausittain vaihtuvat tehtävänannot oikein näkee ja minne sinne Leirinuotion osastolle raapusteluitaan voi lähettää? Pahoittelen, olen yleensä melko tumpelo tällaisten juttujen kanssa XD

19.01.2018 16:55 #39 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Kiva, tervetuloa mukaan, Adolfina! Laitan sinulle tarkempia ohjeita yksityisviestillä. Mitään suurta tietoteknistä osaamista ei tarvita - jos saat kirjoitettua viestin foorumille, sinulla on ihan riittävät taidot. :smile:

24.01.2018 15:20 #40 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Kirjoituspiiriin mahtuu yhä mukaan, ja liittyminen on helpointa, kun on muitakin uusia! :smile:

Meillä on jatkuva haku eli jos innostus herää myöhemmin, niin tähän ketjuun ilmoittautumalla pääsee mukaan.