× Ylläpidon tiedotteet

Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia

• Riku hahmo
  • Riku
    Teknikko
23.04.2018 23:54 #41 : Riku
Vastaus käyttäjältä Riku aiheessa Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Näyttää olevan ikävän selvää tekstiä, mutta onko kyse siis sellaisesta piiristä, missä sanotaan, mistä aiheesta pitäisi kirjoittaa. Ei omien omaehtoisesti syntyneiden tekstien käsittelyä.

Ja jos tässä piirissä on vain tehtävänantojen pohjalta tekstejä onko Risingshadown yhteisössä muunlaisia kirjoituspiirejä?

• punnort hahmo
  • punnort
24.04.2018 01:10 - 24.04.2018 01:13 #42 : punnort
Minäkin olisin kiinnostunut sellaisesta piiristä, johon saisi kirjoittaa omaan tahtiin ja omasta aiheesta. Valmiista aiheesta ei mulla tule kuin sutta ja sekundaa.

EDIT: Riku, miten ois, jos yksinkertaisesti ryhtyisimme kommentoimaan toistemme kirjoituksia leirinuotiolla?

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/
Viimeksi muokattu: 24.04.2018 01:13 punnort.

24.04.2018 17:20 #43 : Fievre
Vastaus käyttäjältä Fievre aiheessa Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Riku, Risingillä on tällä hetkellä vain yksi toimiva kirjoituspiiri. Tehtävänanto vaihtuu joka kuukausi niin, että jokainen piiriläinen pääsee vuorollaan antamaan aiheen. Usein aiheet ovat hyvin yleisluonteisia, esim. johonkin teemaan liittyviä, joten on ihan mahdollista saada niitä omaehtoisestikin syntyneitä tarinoita mukaan. Kirjoituspiirialueelle voi myös laittaa ylimääräisiä tarinoita, joiden kommentointi on vapaaehtoista muille piiriläisille, ja tietysti se on hyvä mahdollisuus huhuilla esilukijoita kilpailunovelleille ja pidemmille kässäreille.

Kirjoituspiirejä voidaan perustaa lisääkin erilaisilla säännöillä, mutta ilmoittautujia pitäisi olla vähintään 4-5, mielellään vähän enemmänkin. Eli jos on muitakin, joita kiinnostaisi kirjoituspiiri ilman tehtävänantoja ja rauhallisempaan tahtiin, niin ilmoitelkaa!

Leirinuotion aktivointi on myös sallittua ja suotavaa! :smile:

11.09.2018 11:25 #44 : Fievre
Risingin kirjoituspiirissä on jälleen hyvin tilaa uusille kirjoittajille. Mukaan pääsee ilmoittautumalla tässä ketjussa tai laittamalla minulle yksityisviestiä. Minulta voi myös kysellä lisätietoja kirjoituspiiristä ja sen toiminnasta.

29.09.2018 17:42 #45 : Fievre
Nostanpa vielä tätä aihetta: kirjoituspiirissä on yhä tilaa. Piiriin on jatkuva haku, joten myöhemminkin voi toki kysellä paikkoja. Varmin tapa saada minut kiinni on postata tänne ketjuun. Viime aikoina yksityisviestien kanssa on ollut vähän häikkää, joten ainakaan minulle ihan kaikki viestit eivät ole tulleet perille.

18.10.2018 13:57 - 18.10.2018 13:58 #46 : MacStache
Moro!

Palasin Rising Shadowiin tänään 11 vuoden tauon jälkeen. Tai no, ei ehkä tauon, vaan unohduksen. En enää edes muista, että miksi lakkasin käymästä sivustolla tuolloin. Fantasian ja scifin lukeminen on kuitenkin ollut läsnä elämässä kaiken aikaa.

Kirjoituspiiriin osallistuminen kiinnostaisi kovasti. Jos tällainen paluumuuttaja ryhmään vain hyväksytään.
Viimeksi muokattu: 18.10.2018 13:58 MacStache. Syy: Typo

18.10.2018 15:18 #47 : Fievre
Hei, MacStache, ja tervetuloa takaisin Risingiin - ja mukaan kirjoituspiiriin! :smile: Laitan sinulle lisäohjeita yksityisviestillä.

01.01.2019 09:23 #48 : Fievre
Olen näillä näkymin komennuksella muutaman kuukauden enkä pysty sitoutumaan kirjoituspiirien pyörittämiseen. Hiistu ottaa kirjoituspiirit hoitaakseen sillä aikaa.

Piiriin mahtuu hyvin mukaan. Mukaan pääsee vastaamalla tähän ketjuun tai laittamalla yksäriä Hiistulle.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
02.01.2019 21:01 #49 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Joo, eli minä olen Hiistu ja tuuraan siis Fievreä kirjoituspiirien asioissa. Yksityisviestillä tai tähän ketjuun kirjoittamalla voi myös esittää kysymyksiä kirjoituspiirin toiminnasta, jos jokin seikka mietityttää.

20.09.2019 12:55 - 20.09.2019 12:59 #50 : Fievre
Hei! Palailen taas sorvin ääreen vetämään kirjoituspiiriä. Piirissä on hyvin tilaa useammallekin uudelle kirjoittajalle. Mukaan pääsee ilmoittautumalla tähän ketjuun tai lähettämällä yksäriä.

Ykköspiirissä kirjoitetaan lyhyitä tekstejä kuukausittain vaihtuvasta tehtävänannosta.
Viimeksi muokattu: 20.09.2019 12:59 Fievre. Syy: lisäys

25.10.2019 17:03 #51 : Fievre
Piirissä on edelleen runsaasti tilaa, vaikka useammallekin kirjoittajalle. Mukaan pääsee ilmoittautumalla tässä ketjussa tai lähettämällä minulle yksäriä.

20.05.2020 16:48 #52 : Fievre
Nostanpa taas tätä ketjua ylemmäs ja muistutan Risingshadow’n kirjoituspiirin jatkuvasta hausta. Kirjoitamme siis lyhyehköjä tarinoita kuukausittain vaihtuvasta tehtävänannosta, ja jokainen jäsen pääsee vuorollaan ehdottamaan aihetta. Mitään erityisiä pääsyvaatimuksia meillä ei ole, kunhan on rekisteröitynyt foorumille ja sitoutuu noudattamaan sääntöjä. Piirissä on mukana niin aloittelijoita kuin kokeneempiakin kirjoittajia, ja meillä on tosi hyvä yhteishenki. Mukaan pääsee ilmoittautumalla tässä ketjussa tai laittamalla yksityisviestiä. Vastailen myös mielelläni kysymyksiin kirjoituspiiriin liittyen.

Uusin jäsen: touko kumpulainen