Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia

Riku
Mekaanikko
Riku vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
23.04.2018 23:54 #41

Näyttää olevan ikävän selvää tekstiä, mutta onko kyse siis sellaisesta piiristä, missä sanotaan, mistä aiheesta pitäisi kirjoittaa. Ei omien omaehtoisesti syntyneiden tekstien käsittelyä.

Ja jos tässä piirissä on vain tehtävänantojen pohjalta tekstejä onko Risingshadown yhteisössä muunlaisia kirjoituspiirejä?

punnort
punnort vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
24.04.2018 01:10 #42

Minäkin olisin kiinnostunut sellaisesta piiristä, johon saisi kirjoittaa omaan tahtiin ja omasta aiheesta. Valmiista aiheesta ei mulla tule kuin sutta ja sekundaa.

EDIT: Riku, miten ois, jos yksinkertaisesti ryhtyisimme kommentoimaan toistemme kirjoituksia leirinuotiolla?

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

Viimeksi muokattu: 24.04.2018 01:13 : punnort.

24.04.2018 17:20 #43

Riku, Risingillä on tällä hetkellä vain yksi toimiva kirjoituspiiri. Tehtävänanto vaihtuu joka kuukausi niin, että jokainen piiriläinen pääsee vuorollaan antamaan aiheen. Usein aiheet ovat hyvin yleisluonteisia, esim. johonkin teemaan liittyviä, joten on ihan mahdollista saada niitä omaehtoisestikin syntyneitä tarinoita mukaan. Kirjoituspiirialueelle voi myös laittaa ylimääräisiä tarinoita, joiden kommentointi on vapaaehtoista muille piiriläisille, ja tietysti se on hyvä mahdollisuus huhuilla esilukijoita kilpailunovelleille ja pidemmille kässäreille.

Kirjoituspiirejä voidaan perustaa lisääkin erilaisilla säännöillä, mutta ilmoittautujia pitäisi olla vähintään 4-5, mielellään vähän enemmänkin. Eli jos on muitakin, joita kiinnostaisi kirjoituspiiri ilman tehtävänantoja ja rauhallisempaan tahtiin, niin ilmoitelkaa!

Leirinuotion aktivointi on myös sallittua ja suotavaa! :smile:

11.09.2018 11:25 #44

Risingin kirjoituspiirissä on jälleen hyvin tilaa uusille kirjoittajille. Mukaan pääsee ilmoittautumalla tässä ketjussa tai laittamalla minulle yksityisviestiä. Minulta voi myös kysellä lisätietoja kirjoituspiiristä ja sen toiminnasta.

29.09.2018 17:42 #45

Nostanpa vielä tätä aihetta: kirjoituspiirissä on yhä tilaa. Piiriin on jatkuva haku, joten myöhemminkin voi toki kysellä paikkoja. Varmin tapa saada minut kiinni on postata tänne ketjuun. Viime aikoina yksityisviestien kanssa on ollut vähän häikkää, joten ainakaan minulle ihan kaikki viestit eivät ole tulleet perille.

MacStache
Paimen
MacStache vastasi aiheeseen: Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
18.10.2018 13:57 #46

Moro!

Palasin Rising Shadowiin tänään 11 vuoden tauon jälkeen. Tai no, ei ehkä tauon, vaan unohduksen. En enää edes muista, että miksi lakkasin käymästä sivustolla tuolloin. Fantasian ja scifin lukeminen on kuitenkin ollut läsnä elämässä kaiken aikaa.

Kirjoituspiiriin osallistuminen kiinnostaisi kovasti. Jos tällainen paluumuuttaja ryhmään vain hyväksytään.

Viimeksi muokattu: 18.10.2018 13:58 : MacStache. Syy: Typo

18.10.2018 15:18 #47

Hei, MacStache, ja tervetuloa takaisin Risingiin - ja mukaan kirjoituspiiriin! :smile: Laitan sinulle lisäohjeita yksityisviestillä.

Uusin jäsen: Ksnsns