25.02.2021 09:43 #61 :: Calvin Gordon
Milloin on seuraava?

25.02.2021 11:11 #62 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Calvin Gordon, olisitko kiinnostunut liittymään kirjoituspiiriin? Vieläkin mahtuu mukaan.

• Tiia hahmo
  • Tiia
    Paimen
27.02.2021 15:26 #63 :: Tiia
Mahtuuko mukaan vielä?

27.02.2021 16:28 #64 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Hei, Tiia! Tervetuloa mukaan piiriin, vielä mahtuu. Laitan sinulle ohjeita yksityisviestillä.

Calvin Gordon, sinäkin mahdut mukaan, jos haluat osallistua. Odotan vielä vastaustasi.

22.04.2021 18:13 #65 :: Omenavaras
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Kysymys (jos piiriin vielä edes mahtuu) siitä, että kuinka usein piirissä kirjoitetaan, ja että voiko joskus jättää kirjoittamisen väliin?

22.04.2021 19:17 #66 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Hei, Omenavaras! Kirjoituspiirissä kirjoitetaan yksi teksti per kuukausi ja kommentoidaan kaikkien muiden tekstejä. Kirjoitusaikaa on vähintään kaksi viikkoa, usein vähän enemmänkin, kommentointiaikaa pari viikkoa. Palautteiden kirjoittamiseen kannattaa myös varata aikaa, sillä se on yhtä tärkeä osa piirin toimintaa kuin kirjoittaminenkin.

Joka kuukausi ei ole pakko osallistua, mutta poissaolosta pitää ilmoittaa muulle ryhmälle. Jos on kolme kertaa peräkkäin poissa ilmoittamatta, vetäjä kyselee perään ja poistaa jäsenen kirjoituspiiristä, jollei saa vastausta.

Miltä kuulostaa, haluatko tulla kokeilemaan? Paikka piirissä järjestyy kyllä.

22.04.2021 21:32 #67 :: Omenavaras
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Kuulostaa hyvältä! Olisi hienoa päästä kokeilemaan. Jotain tekemistä korona-aikaankin.. :)

23.04.2021 11:05 #68 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Selvä homma, tervetuloa mukaan! Laitan yksityisviestillä lisätietoja.

• Kas hahmo
  • Kas
    Aseenkantaja

26.04.2021 16:18 #69 :: Kas
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Heips, olen ihan täysalottelija kirjottamisessa, ja tällainen ryhmä vaikuttaisi kivalta paikalta oppia. Kirjottelu avoimelle foorumille kun ei oikein houkuta :D
Liittyisin siis mukaan mielelläni mikäli ei kokemuksen puute haittaa.

27.04.2021 12:59 #70 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Hei, Santeri! Kiva kuulla, että olet kiinnostunut kirjoituspiiristä. Tällä hetkellä piirissä on sen verran paljon väkeä, että minun on neuvoteltava piiriläisten kanssa ennen kuin uskallan ottaa uusia jäseniä. Palaan asiaan muutaman päivän sisällä.

01.05.2021 13:02 #71 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Santeri, jos olet vielä halukas liittymään kirjoituspiiriin, niin olet tervetullut! Laitan sinulle yksityisviestillä lisää tietoa.

25.08.2021 17:47 #72 :: Fievre
Risingin kirjoituspiiri etsii uusia osallistujia
Hei kaikille! Kirjoituspiirissä on taas tilaa eli jos kaipaat kirjoittamisharrastukseesi deadlineja, palautetta ja vertaistukea, niin tule mukaan! Kirjoituspiiriin on avoin ja jatkuva haku eli paikkoja voi tiedustella myöhemminkin.

Piirissä kirjoitetaan kuukausittain teksti annetusta tehtävänannosta ja kommentoidaan toisten tekstejä. Jokainen pääsee vuorollaan ehdottamaan aihetta. Tekstien ikäraja on K13 ja pituusraja 3000 sanaa. Piirissä on mukana niin kokeneempia kuin aloitteleviakin kirjoittajia, ja yhteishenki on hyvä.

Mukaan pääsee laittamalla minulle yksityisviestiä tai vastaamalla tähän ketjuun.