Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen

Darkki loi aiheen: Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
11.11.2015 14:56 #1

Uudistamme Risingshadow'n sivut. Uudistuksen päivittäminen alkaa torstaina 19.11.2015 aamupäivän aikana. Sivut suljetaan uudistuksen ajaksi ja sivut ovat poissa käytöstä arviolta 2-3 päivää. Uudistus on sivustomme historian ehkä suurin uudistus! Jatkossa käyttäjät pystyvät selaamaan sivujamme helposti myös mobiililaitteilla. Uudistetun ulkoasun lisäksi tuomme todella monipuolisesti parannuksia ja uusia ominaisuuksia sivustolle.

Uudistus ei aiheuta toiminpiteitä käyttäjille. Kaikki sivuston sisältö on käytössä uudistuksen jälkeenkin.

Tiedotamme lisää uudistuksesta uusien sivujen avauduttua.

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä

Viimeksi muokattu: 11.11.2015 15:01 : Darkki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: The Big Bad Wolf

Helmeilevä susi
Helmeilevä susi vastasi aiheeseen: Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
15.11.2015 09:00 #2

Minä itse ainakin käytän Risingiä kännykälläni (iPhone5C), eikä mitään ongelmia.
Ehkä sitten jatkossa on entistäkin parempi, mitä kyllä on vähän vaikea kuvitella, ja tuo oli kohteliaisuus.

Alea iacta est.
Dovie'andi se tovya sagain.

Bensku
Bensku vastasi aiheeseen: Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
16.11.2015 00:05 #3

Itsellä on aina välillä ollut hyvinkin outoja ongelmia, jotka korjautuivat vaihtamalla kännykän nettiselainta. Jollain vähän halvemmalla (Android)-puhelimella käyttökokemus olisi todennäköisesti aika järkyttävä.

Uudistusta odotellessa :)

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
16.11.2015 08:30 #4

Itselleni tuli kaverin ipadillä ja iphonella ongelmaksi tekstin päällekkäisyys. Ei auttanut päivittäminenkään.

Laitteen vaihdolla auttoi. Täytyy kaverille kettuillakseni kokeilla uudelleen

Race like first!
Train like second!

Darkki vastasi aiheeseen: Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
17.11.2015 18:53 #5

Muistutuksena vielä kaikille, että sivut tosiaan menevät kiinni reilun vuorokauden kuluttua torstaina aamupäivän aikana. Yritämme saada uudet sivut mahdollisimman pian takaisin käyttöön, mutta sivut ovat todennäköisesti 2-3 päivää poissa käytöstä.

Nyt on vielä reilu vuorokausi aikaa fiilistellä vanhoja sivuja ja ehkä jopa ottaa jotain screenshotteja talteen vanhoista sivuista, sillä uudistus tuo melkoisen suuria muutoksia ;)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Nafisan, Ageha

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
18.11.2015 16:46 #6

Minua ainakin jännittää kovin! Ja ylläpidossa ollaan sentään nähty, millaiset uudet sivut tulevat olemaan... mutta silti. :lol:

Viimeksi muokattu: 18.11.2015 16:48 : Hiistu.

Darkki vastasi aiheeseen: Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
19.11.2015 08:26 #7