11.11.2015 14:56 #1 :: Darkki
Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen

Uudistamme Risingshadow'n sivut. Uudistuksen päivittäminen alkaa torstaina 19.11.2015 aamupäivän aikana. Sivut suljetaan uudistuksen ajaksi ja sivut ovat poissa käytöstä arviolta 2-3 päivää. Uudistus on sivustomme historian ehkä suurin uudistus! Jatkossa käyttäjät pystyvät selaamaan sivujamme helposti myös mobiililaitteilla. Uudistetun ulkoasun lisäksi tuomme todella monipuolisesti parannuksia ja uusia ominaisuuksia sivustolle.

Uudistus ei aiheuta toiminpiteitä käyttäjille. Kaikki sivuston sisältö on käytössä uudistuksen jälkeenkin.

Tiedotamme lisää uudistuksesta uusien sivujen avauduttua.

Muokannut 11.11.2015 15:01 Darkki
Tykännyt: The Big Bad Wolf

15.11.2015 09:00 #2 :: Ruosteinen susi
Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
Minä itse ainakin käytän Risingiä kännykälläni (iPhone5C), eikä mitään ongelmia.
Ehkä sitten jatkossa on entistäkin parempi, mitä kyllä on vähän vaikea kuvitella, ja tuo oli kohteliaisuus.

• Bensku hahmo
  • Bensku

16.11.2015 00:05 #3 :: Bensku
Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
Itsellä on aina välillä ollut hyvinkin outoja ongelmia, jotka korjautuivat vaihtamalla kännykän nettiselainta. Jollain vähän halvemmalla (Android)-puhelimella käyttökokemus olisi todennäköisesti aika järkyttävä.

Uudistusta odotellessa :)

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
    Linnanherra

16.11.2015 08:30 #4 :: Nylkky
Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
Itselleni tuli kaverin ipadillä ja iphonella ongelmaksi tekstin päällekkäisyys. Ei auttanut päivittäminenkään.

Laitteen vaihdolla auttoi. Täytyy kaverille kettuillakseni kokeilla uudelleen

17.11.2015 18:53 #5 :: Darkki
Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
Muistutuksena vielä kaikille, että sivut tosiaan menevät kiinni reilun vuorokauden kuluttua torstaina aamupäivän aikana. Yritämme saada uudet sivut mahdollisimman pian takaisin käyttöön, mutta sivut ovat todennäköisesti 2-3 päivää poissa käytöstä.

Nyt on vielä reilu vuorokausi aikaa fiilistellä vanhoja sivuja ja ehkä jopa ottaa jotain screenshotteja talteen vanhoista sivuista, sillä uudistus tuo melkoisen suuria muutoksia ;)
Tykännyt: Nafisan, Ageha

18.11.2015 16:46 #6 :: Hiistu
Risingshadow uudistuu 19.11. alkaen
Minua ainakin jännittää kovin! Ja ylläpidossa ollaan sentään nähty, millaiset uudet sivut tulevat olemaan... mutta silti. :lol:
Muokannut 18.11.2015 16:48 Hiistu

19.11.2015 08:26 #7 :: Darkki