Ystävänpäivän ketjukirje

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu
    Varjovelho
    Tasolla 61
    91.87

12.02.2016 19:53 #1 :: Hiistu
Ystävänpäivän ketjukirje
Ystävänpäivää vietetään 14. helmikuuta eli tulevana sunnuntaina. Ystävänpäivän kunniaksi täällä Risingilla kiertää nyt viikonlopun ajan yksityisviestiketjukirje. Ketjukirjeeseen osallistumalla voit saada joukon ystävänpäivätervehdyksiä ja olla levittämässä ystävyyden ilosanomaa myös muille risinglaisille. :heart:

Tarkkaile siis yksityisviestejäsi. (Pääset lukemaan ja lähettämään omia yksityisviestejäsi mm. "Omat tietoni" -valikosta. Tarkoitus on käyttää uusia Risingchatin yhteydessä olevia yksityisviestejä. Älä käytä "Yksityisviestit (vanha)" -ohjelmaa.)

Kirje koostuu kahdesta peräkkäisestä yksityisviestistä, ohjeviestistä sekä nimilistaviestistä:

Tämä on ystävänpäivän ketjukirje. Osallistujille luvassa ystävänpäivätoivotuksia. Ystävällisesti lue ohjeet: www.risingshadow.fi/forum/ilmoitukset/26...vanpaivan-ketjukirje

Nimilista: [tässä lista henkilöistä, joilla kirje on jo kiertänyt]

SAADESSASI KIRJEEN, TOIMI NÄIN:

Jos haluat osallistua kirjeketjuun:

Varoitus: Spoiler.

Jos et halua osallistua:

Varoitus: Spoiler.
Muokannut 12.02.2016 19:54 Hiistu
Tykännyt: Ansa, Ruosteinen susi

• Hiistu
    Varjovelho
    Tasolla 61
    91.87

12.02.2016 19:59 #2 :: Hiistu
Ystävänpäivän ketjukirje
Mikäli haluat osallistua, muttet vielä ole saanut kirjettä, ilmoita osallistumishalukkuudestasi tässä ketjussa! Ehkä joku huomaa viestisi ja lähettää kirjeen seuraavaksi sinulle. :wink:

Vinkkejä, jollet keksi, kelle kirjeen lähettäisi:

- Onko joku ilmoittanut tässä ketjussa haluavansa osallistua?
- Näkyisikö sivuston alapalkin läsnäololistalla henkilöitä, jotka olisivat nyt juuri paikalla?
- Keitä täällä yleensä liikkuu?
- Ketä risinglaista erityisesti haluaisit muistaa ja huomioida?

Kirjeen voi lähettää ylläpitäjille, vaikka se olisi jo käynyt heillä/meillä. Eli jollet keksi muuta nimeä, lähetä esim. minulle.

Kysykää, jos ohjeissa on jokin epäselvä kohta.
Muokannut 12.02.2016 20:22 Hiistu
Tykännyt: Ansa

12.02.2016 22:26 #3 :: Ruosteinen susi
Ystävänpäivän ketjukirje
Minä olen innokas osallistumaan!

Kiitos, sain jo ainakin kolme, oli erittäin hauskaa, mutta nyt,
Kiitti mulle riitti. En jaksaisi enenpää, kun olen jo niin vanha ja raihnainen. ...? ...hetkonen... ...olen 12v. ... No jaah, kuitenkin.

Eli en erityisesti toivo enenpää. Ja toivottavasti kaikki saivat selvää sekavista selostuksistani ja seli seli seli seli seli...…
Muokannut 13.02.2016 21:56 Ruosteinen susi Syy: Sekavat seli seli seli seli seli...…-selitykset rules.

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    75.55

12.02.2016 22:49 #4 :: Strato
Ystävänpäivän ketjukirje
Minulle saa kanssa lähettää, vaikuttaa hauskalta idealta :grin:

• Hiistu
    Varjovelho
    Tasolla 61
    91.87

13.02.2016 14:15 #5 :: Hiistu
Ystävänpäivän ketjukirje
Joitain tarkennuksia:

Jos saatte kirjeitä useamman kuin yhden kerran, niin kyllä, tarkoitus on laittaa jokainen saamanne kirje eteenpäin. Eli kukin kirje kolmelle henkilölle, joiden nimet eivät vielä ole sen kyseisen kirjeen nimilistassa. Koska ketjukirje haarautuu jatkuvasti yhä useammalle henkilölle, voi kirjeitä saapua usealta eri taholta. (Ja jos ette halua enää yhtään enempää kirjeitä, siitäkin voi ilmoittaa tässä ketjussa. :smirk: )

Yksityisviestejä pystyy lähettämään esim. käyttäjien kirjahyllyissä avatarin alla näkyvää vaaleansinistä puhekuplakuvaketta klikkaamalla, siitä aukeaa viestisivu.
Muokannut 13.02.2016 14:18 Hiistu

• noreen hahmo
  • noreen
    Vampyyri
    Tasolla 33
    13.28

13.02.2016 20:50 #6 :: noreen
Ystävänpäivän ketjukirje
Kiitoksia kaikille, jotka lähettivät minulle kirjeitä! Sain sen kuitenkin jo niin monelta henkilöltä, etten enää yksinkertaisesti ehdi enkä oikein jaksa lähettää niitä kaikkia eteenpäin. Laitan nyt kaikille listalla olleille ystävänpäivätervehdykseni. :)
Tykännyt: Ruosteinen susi

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 67
    4.52

13.02.2016 22:14 #7 :: Dyn
Ystävänpäivän ketjukirje
Mä oon saanut vasta kaksi, mulle voi laittaa enemmänkin. :tongue:

13.02.2016 23:04 #8 :: Celestine
Ystävänpäivän ketjukirje
Kiitos kaikille viestin lähettäneille, mutta mullakin alkaa olla niitä jo sen verran paljon, että aika ei riitä kaikkiin. Huomenna tulee kuitenkin toivotukset nimilistalla olleille :)

• Ansa hahmo
  • Ansa
    Tähtipilotti
    Tasolla 43
    66.09

14.02.2016 00:00 #9 :: Ansa
Ystävänpäivän ketjukirje
Täällä samaten. On sen verran paljon jo noita viestejä, että nyt riittää. Kiitoksia kuitenkin, ja muutenkin kaikille tulee varmasti toivotettua hyvät ystävänpäivät huomenna. :)

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 67
    4.52

14.02.2016 00:47 #10 :: Dyn
Ystävänpäivän ketjukirje
Kolme. Kukaan ei tykkää musta (paitsi te kolme, kiitos teille!)

On muuten karmea tuo sydänsade. :neutral:

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari
    Tasolla 31
    37.46

14.02.2016 02:02 #11 :: Xerion
Ystävänpäivän ketjukirje

Dyn kirjoitti: On muuten karmea tuo sydänsade. :neutral:

Vähän pelottava kyllä :huh:

• noreen hahmo
  • noreen
    Vampyyri
    Tasolla 33
    13.28

14.02.2016 12:44 #12 :: noreen
Ystävänpäivän ketjukirje

Dyn kirjoitti: Kolme. Kukaan ei tykkää musta (paitsi te kolme, kiitos teille!)

On muuten karmea tuo sydänsade. :neutral:

Tai sitten kaikki ajattelivat, että Dyn on varmaan saanut jo miljoona eivätkä lähettäneet sulle. Kuten minä

14.02.2016 13:00 #13 :: maahinen
Ystävänpäivän ketjukirje
Olen saanut yksityisviestejä, joista ymmärrän vain että ne liittyvät jotenkin tähän ketjuun. En harrasta ystävänpäivää enkä juuri muitakaan traditioita, kiitos kuitenkin lähettäjille ja tervehdys takaisin kaikille yhteisesti.
Tykännyt: Hiistu, Ansa

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 67
    4.52

14.02.2016 14:35 #14 :: Dyn
Ystävänpäivän ketjukirje
Kiinnostaa tietää, kuinka monta nimeä oli pisimmässä kirjeessä, jonka saitte? Mulle tuli nyt yhdeksän nimeä omani mukaanlukien. :tongue:

• kyty hahmo
  • kyty
    Senesalkki
    Tasolla 43
    55.88

14.02.2016 14:43 #15 :: kyty
Ystävänpäivän ketjukirje
Selvästi liian haastavaa, huomasin etten ollutkaan muistanut laittaa viestiä kaikille listassa olleille ja sekosin jossain välissä että missä mennään, vaikkei viestilistan pitäisi olla mitenkään hankala. Asiaa tietysti sotki se etten huomannut että olisi ollut muuta tapaa lähettää viestiä kuin mennä suoraan henkilön profiiliin. Mutta ehkä jokainen sai ainakin yhden viestin. :huh:

Kaikille vielä yhteisesti hyvää ystävänpäivää! :grin:

14.02.2016 15:16 #16 :: Puolikuu
Ystävänpäivän ketjukirje
Jos ystävänpäivätervehdys jäi jostain syystä välistä niin pahoittelen nöyrimmin. Hienon word-kirjanpitoni perusteella olen kuitenkin muistanut kaikkia. :)

Näin yleisesti haluan vielä jakaa tämän hieman kyseenlaisen, mutta hieman teemaan liittyvän videolinkin:

• Hiistu
    Varjovelho
    Tasolla 61
    91.87

14.02.2016 16:58 #17 :: Hiistu
Ystävänpäivän ketjukirje
Eniten kirje on varmaan päätynyt henkilöille, jotka ovat näkyneet olevan sopivaan aikaan täällä paikalla. Otollisia uhreja... :smile: Ja he, jotka eivät tänä viikonloppuna ole kirjautuneet, mutta ovat saaneet kirjeen, voivat sitten myöhemmin käydä tästä ketjusta tutkailemassa, mikä ihmeen juttu.

Ja kirjettä voi siis kierrättää yhä edelleen tämän päivän ajan.

Minä tykkään sydänsateesta. Paljon sydämiä! :heart: Täytyi käydä omista asetuksistani säätämässä erikoistehosteet päälle, jotta näen ne myös kännykässä.

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 67
    4.52

14.02.2016 18:10 #18 :: Dyn
Ystävänpäivän ketjukirje
Hyvää ystävänpäivää nyt vielä tasaisesti itse kullekin. :)

Tykännyt: Ansa

14.02.2016 21:37 #19 :: Mustelmann
Ystävänpäivän ketjukirje
En oikein jaksanut osallistua tuohon ketjuviestihommaan, joten kiitän kaikkia saamastani ystävyydestä ja toivotan jokaiselle oikein hyvää ja ystävällistä sunnuntaita. Rakastan teitä kaikkia hassuja höpönassuja.

Tykännyt: Piru Naiseksi, Ansa, kyty

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti
    Tasolla 39
    13.91

14.02.2016 21:56 #20 :: Diara
Ystävänpäivän ketjukirje
Tämä oli oikein hauska tempaus. Vähän joutui töitä tekemään, että löysi kaikki henkilöt, joille toivotus piti lähettää, mutta se mielestäni lisäsi viestin merkitystä. Kiitos kaikille viesteistä ja hyvää ystävänpäivää!