× Ylläpidon tiedotteet

Ystävänpäivän ketjukirje

12.02.2016 19:53 - 12.02.2016 19:54 #1 : Hiistu
Ystävänpäivää vietetään 14. helmikuuta eli tulevana sunnuntaina. Ystävänpäivän kunniaksi täällä Risingilla kiertää nyt viikonlopun ajan yksityisviestiketjukirje. Ketjukirjeeseen osallistumalla voit saada joukon ystävänpäivätervehdyksiä ja olla levittämässä ystävyyden ilosanomaa myös muille risinglaisille. :heart:

Tarkkaile siis yksityisviestejäsi. (Pääset lukemaan ja lähettämään omia yksityisviestejäsi mm. "Omat tietoni" -valikosta. Tarkoitus on käyttää uusia Risingchatin yhteydessä olevia yksityisviestejä. Älä käytä "Yksityisviestit (vanha)" -ohjelmaa.)

Kirje koostuu kahdesta peräkkäisestä yksityisviestistä, ohjeviestistä sekä nimilistaviestistä:

Tämä on ystävänpäivän ketjukirje. Osallistujille luvassa ystävänpäivätoivotuksia. Ystävällisesti lue ohjeet: www.risingshadow.fi/forum/ilmoitukset/26...vanpaivan-ketjukirje

Nimilista: [tässä lista henkilöistä, joilla kirje on jo kiertänyt]

SAADESSASI KIRJEEN, TOIMI NÄIN:

Jos haluat osallistua kirjeketjuun:

Jos et halua osallistua:

Viimeksi muokattu: 12.02.2016 19:54 Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa, Helmeilevä susi

12.02.2016 19:59 - 12.02.2016 20:22 #2 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Mikäli haluat osallistua, muttet vielä ole saanut kirjettä, ilmoita osallistumishalukkuudestasi tässä ketjussa! Ehkä joku huomaa viestisi ja lähettää kirjeen seuraavaksi sinulle. :wink:

Vinkkejä, jollet keksi, kelle kirjeen lähettäisi:

- Onko joku ilmoittanut tässä ketjussa haluavansa osallistua?
- Näkyisikö sivuston alapalkin läsnäololistalla henkilöitä, jotka olisivat nyt juuri paikalla?
- Keitä täällä yleensä liikkuu?
- Ketä risinglaista erityisesti haluaisit muistaa ja huomioida?

Kirjeen voi lähettää ylläpitäjille, vaikka se olisi jo käynyt heillä/meillä. Eli jollet keksi muuta nimeä, lähetä esim. minulle.

Kysykää, jos ohjeissa on jokin epäselvä kohta.
Viimeksi muokattu: 12.02.2016 20:22 Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

12.02.2016 22:26 - 13.02.2016 21:56 #3 : Helmeilevä susi
Vastaus käyttäjältä Helmeilevä susi aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Minä olen innokas osallistumaan!

Kiitos, sain jo ainakin kolme, oli erittäin hauskaa, mutta nyt,
Kiitti mulle riitti. En jaksaisi enenpää, kun olen jo niin vanha ja raihnainen. ...? ...hetkonen... ...olen 12v. ... No jaah, kuitenkin.

Eli en erityisesti toivo enenpää. Ja toivottavasti kaikki saivat selvää sekavista selostuksistani ja seli seli seli seli seli...…

Alea iacta est.
Dovie'andi se tovya sagain.
Viimeksi muokattu: 13.02.2016 21:56 Helmeilevä susi. Syy: Sekavat seli seli seli seli seli...…-selitykset rules.

• Strato hahmo
  • Strato
12.02.2016 22:49 #4 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Minulle saa kanssa lähettää, vaikuttaa hauskalta idealta :grin:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

13.02.2016 14:15 - 13.02.2016 14:18 #5 : Hiistu
Joitain tarkennuksia:

Jos saatte kirjeitä useamman kuin yhden kerran, niin kyllä, tarkoitus on laittaa jokainen saamanne kirje eteenpäin. Eli kukin kirje kolmelle henkilölle, joiden nimet eivät vielä ole sen kyseisen kirjeen nimilistassa. Koska ketjukirje haarautuu jatkuvasti yhä useammalle henkilölle, voi kirjeitä saapua usealta eri taholta. (Ja jos ette halua enää yhtään enempää kirjeitä, siitäkin voi ilmoittaa tässä ketjussa. :smirk: )

Yksityisviestejä pystyy lähettämään esim. käyttäjien kirjahyllyissä avatarin alla näkyvää vaaleansinistä puhekuplakuvaketta klikkaamalla, siitä aukeaa viestisivu.
Viimeksi muokattu: 13.02.2016 14:18 Hiistu.

• noreen hahmo
  • noreen
13.02.2016 20:50 #6 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Kiitoksia kaikille, jotka lähettivät minulle kirjeitä! Sain sen kuitenkin jo niin monelta henkilöltä, etten enää yksinkertaisesti ehdi enkä oikein jaksa lähettää niitä kaikkia eteenpäin. Laitan nyt kaikille listalla olleille ystävänpäivätervehdykseni. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Helmeilevä susi

13.02.2016 22:14 #7 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Mä oon saanut vasta kaksi, mulle voi laittaa enemmänkin. :tongue:

13.02.2016 23:04 #8 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Kiitos kaikille viestin lähettäneille, mutta mullakin alkaa olla niitä jo sen verran paljon, että aika ei riitä kaikkiin. Huomenna tulee kuitenkin toivotukset nimilistalla olleille :)

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Ansa hahmo
  • Ansa
14.02.2016 00:00 #9 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Täällä samaten. On sen verran paljon jo noita viestejä, että nyt riittää. Kiitoksia kuitenkin, ja muutenkin kaikille tulee varmasti toivotettua hyvät ystävänpäivät huomenna. :)

14.02.2016 00:47 #10 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Kolme. Kukaan ei tykkää musta (paitsi te kolme, kiitos teille!)

On muuten karmea tuo sydänsade. :neutral:

• Xerion hahmo
  • Xerion
14.02.2016 02:02 #11 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje

Dyn kirjoitti: On muuten karmea tuo sydänsade. :neutral:

Vähän pelottava kyllä :huh:

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

• noreen hahmo
  • noreen
14.02.2016 12:44 #12 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje

Dyn kirjoitti: Kolme. Kukaan ei tykkää musta (paitsi te kolme, kiitos teille!)

On muuten karmea tuo sydänsade. :neutral:

Tai sitten kaikki ajattelivat, että Dyn on varmaan saanut jo miljoona eivätkä lähettäneet sulle. Kuten minä

• maahinen hahmo
  • maahinen
14.02.2016 13:00 #13 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Olen saanut yksityisviestejä, joista ymmärrän vain että ne liittyvät jotenkin tähän ketjuun. En harrasta ystävänpäivää enkä juuri muitakaan traditioita, kiitos kuitenkin lähettäjille ja tervehdys takaisin kaikille yhteisesti.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Ansa

14.02.2016 14:35 #14 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Kiinnostaa tietää, kuinka monta nimeä oli pisimmässä kirjeessä, jonka saitte? Mulle tuli nyt yhdeksän nimeä omani mukaanlukien. :tongue:

• kyty
14.02.2016 14:43 #15 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Selvästi liian haastavaa, huomasin etten ollutkaan muistanut laittaa viestiä kaikille listassa olleille ja sekosin jossain välissä että missä mennään, vaikkei viestilistan pitäisi olla mitenkään hankala. Asiaa tietysti sotki se etten huomannut että olisi ollut muuta tapaa lähettää viestiä kuin mennä suoraan henkilön profiiliin. Mutta ehkä jokainen sai ainakin yhden viestin. :huh:

Kaikille vielä yhteisesti hyvää ystävänpäivää! :grin:

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
14.02.2016 15:16 #16 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Jos ystävänpäivätervehdys jäi jostain syystä välistä niin pahoittelen nöyrimmin. Hienon word-kirjanpitoni perusteella olen kuitenkin muistanut kaikkia. :)

Näin yleisesti haluan vielä jakaa tämän hieman kyseenlaisen, mutta hieman teemaan liittyvän videolinkin:

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

14.02.2016 16:58 #17 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Eniten kirje on varmaan päätynyt henkilöille, jotka ovat näkyneet olevan sopivaan aikaan täällä paikalla. Otollisia uhreja... :smile: Ja he, jotka eivät tänä viikonloppuna ole kirjautuneet, mutta ovat saaneet kirjeen, voivat sitten myöhemmin käydä tästä ketjusta tutkailemassa, mikä ihmeen juttu.

Ja kirjettä voi siis kierrättää yhä edelleen tämän päivän ajan.

Minä tykkään sydänsateesta. Paljon sydämiä! :heart: Täytyi käydä omista asetuksistani säätämässä erikoistehosteet päälle, jotta näen ne myös kännykässä.

14.02.2016 18:10 #18 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Hyvää ystävänpäivää nyt vielä tasaisesti itse kullekin. :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

14.02.2016 21:37 #19 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
En oikein jaksanut osallistua tuohon ketjuviestihommaan, joten kiitän kaikkia saamastani ystävyydestä ja toivotan jokaiselle oikein hyvää ja ystävällistä sunnuntaita. Rakastan teitä kaikkia hassuja höpönassuja.

Superheroes are real when they're drawn in ink.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi, Ansa, kyty

• Diara hahmo
  • Diara
14.02.2016 21:56 #20 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Ystävänpäivän ketjukirje
Tämä oli oikein hauska tempaus. Vähän joutui töitä tekemään, että löysi kaikki henkilöt, joille toivotus piti lähettää, mutta se mielestäni lisäsi viestin merkitystä. Kiitos kaikille viesteistä ja hyvää ystävänpäivää!

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Uusin jäsen: Oona Maaninka