• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 9 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 84 päivää sitten
× Ylläpidon tiedotteet

ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle

07.11.2016 00:02 - 07.11.2016 00:25 #1 : Dyn

Risingshadow on voittanut Euroopan Science Fiction Societyn Spirit of Dedication -palkinnon parhaana nettisivuna. Palkinto jaettiin Euroconissa Barcelonassa tänään. Risingshadow kiittää huomiosta!

Lisätietoja palkinnosta: esfs.info/esfs-awards

Oheisesta valokuvasta ja palkinnon toimituksesta Suomeen kiitämme Sari Polvista - pokaali löytänee tiensä piakkoin Darkin kirjahyllyyn!

Viimeksi muokattu: 07.11.2016 00:25 Dyn.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Darkki, Rinja, Skie, Ansa

07.11.2016 10:20 #2 : Darkki
Pakko kyllä todeta, että olen otettu tuosta palkinnosta ja tämä tuli kyllä ihan puskista :) 20 vuotta olen näitä sivuja kehittänyt ja ylläpitänyt teknisesti yrittäen saada sivuston sellaiseksi, että muiden ylläpitäjien olisi helppo tuoda tänne sisältöä ja sivut olisivat mahdollisimman helppokäyttöiset ja informatiiviset kävijöille. Sivut eivät kuitenkaan olisi mitään ilman sisältöä ja siitä onkin kiittäminen kaikkia meidän muita ylläpitäjiä, sekä toki myös käyttäjiä! Tämä on ollut mukava taival ja kiva saada tunnustusta siitä työstä mitä näiden sivujen eteen ollaan tehty :)

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sini, Ansa, Jouni, Strato

07.11.2016 10:33 - 07.11.2016 10:48 #3 : Rinja
Onneksi olkoon! :grin: Olet jaksanut panostaa Risingiin kovasti, Darkki, ja se kyllä näkyy. Emme me muutkaan täällä olisi, elleivät tekninen toteutus ja konsepti toimisi.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."
Viimeksi muokattu: 07.11.2016 10:48 Rinja.

07.11.2016 12:28 #4 : Wind
Onnittelut ja kiitokset Darkille, Risingshadow'lle ja kaikille jotka ylläpitävät tätä erinomaista sivustoa!

Minä en pingota, olen vain äärimmäisen valpas.

• HourglassEyes
  • HourglassEyes hahmo
  • Poissa
  • You know those people who get up 6 am, perky and eager to start the coming day? - I'm not one of them.
07.11.2016 16:00 #5 : HourglassEyes
Ehdottomasti ansaittu palkinto! Kiitos vaan kaikille sivustosta vastaaville!

16.11.2016 11:49 #6 : Piru Naiseksi
Hieno ja antoisa sivusto tämä on, mutta en aavistanut, että näin arvostetun hieno! Onnea ylläpitäjille!

punnort
Uusin jäsen: Dragon X