ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle

Dyn loi aiheen: ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
07.11.2016 00:02 #1

Risingshadow on voittanut Euroopan Science Fiction Societyn Spirit of Dedication -palkinnon parhaana nettisivuna. Palkinto jaettiin Euroconissa Barcelonassa tänään. Risingshadow kiittää huomiosta!

Lisätietoja palkinnosta: esfs.info/esfs-awards

Oheisesta valokuvasta ja palkinnon toimituksesta Suomeen kiitämme Sari Polvista - pokaali löytänee tiensä piakkoin Darkin kirjahyllyyn!

Viimeksi muokattu: 07.11.2016 00:25 : Dyn.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Darkki, Rinja, Skie, Ansa

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
07.11.2016 10:20 #2

Pakko kyllä todeta, että olen otettu tuosta palkinnosta ja tämä tuli kyllä ihan puskista :) 20 vuotta olen näitä sivuja kehittänyt ja ylläpitänyt teknisesti yrittäen saada sivuston sellaiseksi, että muiden ylläpitäjien olisi helppo tuoda tänne sisältöä ja sivut olisivat mahdollisimman helppokäyttöiset ja informatiiviset kävijöille. Sivut eivät kuitenkaan olisi mitään ilman sisältöä ja siitä onkin kiittäminen kaikkia meidän muita ylläpitäjiä, sekä toki myös käyttäjiä! Tämä on ollut mukava taival ja kiva saada tunnustusta siitä työstä mitä näiden sivujen eteen ollaan tehty :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sini, Ansa, Jouni, Strato

Rinja
Rinja vastasi aiheeseen: ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
07.11.2016 10:33 #3

Onneksi olkoon! :grin: Olet jaksanut panostaa Risingiin kovasti, Darkki, ja se kyllä näkyy. Emme me muutkaan täällä olisi, elleivät tekninen toteutus ja konsepti toimisi.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Viimeksi muokattu: 07.11.2016 10:48 : Rinja.

Wind
Pilotti
Wind vastasi aiheeseen: ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
07.11.2016 12:28 #4

Onnittelut ja kiitokset Darkille, Risingshadow'lle ja kaikille jotka ylläpitävät tätä erinomaista sivustoa!

Minä en pingota, olen vain äärimmäisen valpas.

HourglassEyes
Linnanherra
HourglassEyes vastasi aiheeseen: ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
07.11.2016 16:00 #5

Ehdottomasti ansaittu palkinto! Kiitos vaan kaikille sivustosta vastaaville!

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: ESFS:n Spirit of Dedication -palkinto Risingshadow'lle
16.11.2016 11:49 #6

Hieno ja antoisa sivusto tämä on, mutta en aavistanut, että näin arvostetun hieno! Onnea ylläpitäjille!

Paikalla 6 jäsentä ja 58 vierailijaa:
Darkki, Echramath, Thialfi, maahinen, Eija, MoonEye