Uudistus: Kirjan julkiset tapahtumat

Darkki
Darkki loi aiheen: Uudistus: Kirjan julkiset tapahtumat
04.04.2017 12:53 #1

Kirjautuneet käyttäjät näkevät nyt sivuston kirjatiedoissa kaikki kirjaa koskevat julkiset tapahtumat kirjasivun alalaidassa. Julkisista tapahtumista näet mm. ketkä käyttäjät ovat lisänneet kirjan vaikkapa lukulistallensa ja millaisia kirja-arvosanoja käyttäjät ovat kirjalle antaneet. Julkisista tapahtumista näet myös koska kirja on lisätty sivustollemme, sekä ketkä ylläpitäjät ovat sitä muokkailleet.

Kaikki tapahtumat, jotka kirjan tiedoissa listataan, ovat jo tähänkin saakka olleet käyttäjille nähtävillä esimerkiksi muiden käyttäjien kirjahyllyjen kautta. Listauksessa ei siis näytetä mitään niitä tietoja, jotka käyttäjät ovat erikseen piilottaneet tai jos käyttäjän kirjahylly on määritetty yksityiseen tilaan. Tämä listaus vain kootusti näyttää kunkin kirjan tiedoissa juuri kyseistä teosta koskevat julkiset tapahtumat.

Rekisteröitymällä Risingin käyttäjäksi saat paljon uusia ominaisuuksia käyttöösi! Vaikka et itse ahkerasti haluaisi kirjoittaa keskustelualueelle tai rakentaa kirjahyllyäsi, niin kirjautuneena käyttäjänä näet silti entistä monipuolisemmin tietoja sivustollamme. Rekisteröitymällä käyttäjäksi et sitoudu mihinkään. Risingshadow on ei-kaupallinen sivusto ja tarkoituksemme on vain auttaa käyttäjiämme löytämään uutta luettavaa ja pysymään ajantasalla julkaistavista kirjoista :)

Viimeksi muokattu: 04.04.2017 13:04 : Darkki.