22.11.2018 13:26 #1 :: Darkki
BlackFriday tarjouksia
BlackFriday kampanja Adlibriksellä - kaikki kirjat 15% alennuksella koodilla BLACK15

22.11.2018 18:11 #2 :: Darkki
BlackFriday tarjouksia
Adlibriksen sivuille tuli myös isolla tietoa, että kampanjakoodilla BLACK10 saa 10% alennuksen kaikista tuotteista koko viikonlopun. Testasin, niin tuo BLACK15 , jolla saa 15% alennuksen näyttäisi toimivan myös muihin tuotteisiin, eli kannattaa sitä kuitenkin ensisijaisesti yrittää jos teette tämän viikon aikana tilauksia :)
Muokannut 22.11.2018 18:11 Darkki

22.11.2018 23:23 #3 :: Hiistu
BlackFriday tarjouksia

Itse tilasin minulta puuttuneet kaksi viimeisintä Noituria. (Muutoin tuo Adlibriksen Black Friday oli minulle pettymys, jollei nyt enää parempaa alea tule. Toivoin vähintään 20% alennusta, olin tehnyt itselleni pientä ostoslistaakin sitä varten. Jään listani kanssa odottamaan, että joskus tulee taas paremmat tarjoukset, niillä kirjoilla kun ei mikään sellainen hoppu.)
Muokannut 22.11.2018 23:24 Hiistu

• Jussi hahmo
  • Jussi

23.11.2018 00:27 #4 :: Jussi
BlackFriday tarjouksia
Adlibriksessa on myös Tarun sormusten herrasta kovakantinen yhteispainos tarjouksessa hintaan 17,90 euroa.

Discshopissa saa etusivulla olevalla koodilla ilmaisen kuljetuksen perjantain aikana. Huomasin, että lokakuun lopulla myyntiin tullut The Expansen ykköskausi suomiteksteillä maksaa nyt 12,95 €.

24.11.2018 00:09 #5 :: Mustelmann
BlackFriday tarjouksia

Hiistu kirjoitti: Adlibriksessä ovat Sapkowskin Noituri-kirjat nyt hyvässä alessa, hintaa 8,90 euroa. Ja siitä saa vielä koodilla pois tuon -15%.

Ostin kaksi ensimmäistä kirjaa ja kyllähän ne tosiaan halvalla lähtivät. Halusin kuitenkin maksimoida tuhlausfiiliksen, joten tilasin samalla paljon muutakin.

24.11.2018 13:57 #6 :: Darkki
BlackFriday tarjouksia
Adlibriksen BlackFriday kampanja jatkuu vielä koko viikonlopun. Koodilla BLACK15 saa 15% alennuksen kaikista tuotteista.
Tykännyt: Salmikki