× Ylläpidon tiedotteet

BlackFriday tarjouksia

22.11.2018 13:26 #1 : Darkki
BlackFriday kampanja Adlibriksellä - kaikki kirjat 15% alennuksella koodilla BLACK15

22.11.2018 18:11 - 22.11.2018 18:11 #2 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa BlackFriday tarjouksia
Adlibriksen sivuille tuli myös isolla tietoa, että kampanjakoodilla BLACK10 saa 10% alennuksen kaikista tuotteista koko viikonlopun. Testasin, niin tuo BLACK15 , jolla saa 15% alennuksen näyttäisi toimivan myös muihin tuotteisiin, eli kannattaa sitä kuitenkin ensisijaisesti yrittää jos teette tämän viikon aikana tilauksia :)

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä
Viimeksi muokattu: 22.11.2018 18:11 Darkki.

22.11.2018 23:23 - 22.11.2018 23:24 #3 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa BlackFriday tarjouksia

Itse tilasin minulta puuttuneet kaksi viimeisintä Noituria. (Muutoin tuo Adlibriksen Black Friday oli minulle pettymys, jollei nyt enää parempaa alea tule. Toivoin vähintään 20% alennusta, olin tehnyt itselleni pientä ostoslistaakin sitä varten. Jään listani kanssa odottamaan, että joskus tulee taas paremmat tarjoukset, niillä kirjoilla kun ei mikään sellainen hoppu.)
Viimeksi muokattu: 22.11.2018 23:24 Hiistu.

• Jussi hahmo
  • Jussi
23.11.2018 00:27 #4 : Jussi
Vastaus käyttäjältä Jussi aiheessa BlackFriday tarjouksia
Adlibriksessa on myös Tarun sormusten herrasta kovakantinen yhteispainos tarjouksessa hintaan 17,90 euroa.

Discshopissa saa etusivulla olevalla koodilla ilmaisen kuljetuksen perjantain aikana. Huomasin, että lokakuun lopulla myyntiin tullut The Expansen ykköskausi suomiteksteillä maksaa nyt 12,95 €.

24.11.2018 00:09 #5 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa BlackFriday tarjouksia

Hiistu kirjoitti: Adlibriksessä ovat Sapkowskin Noituri-kirjat nyt hyvässä alessa, hintaa 8,90 euroa. Ja siitä saa vielä koodilla pois tuon -15%.

Ostin kaksi ensimmäistä kirjaa ja kyllähän ne tosiaan halvalla lähtivät. Halusin kuitenkin maksimoida tuhlausfiiliksen, joten tilasin samalla paljon muutakin.

I'm just a normal everyday pervert.

24.11.2018 13:57 #6 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa BlackFriday tarjouksia
Adlibriksen BlackFriday kampanja jatkuu vielä koko viikonlopun. Koodilla BLACK15 saa 15% alennuksen kaikista tuotteista.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Salmikki

Pisania