Uudistus: Kääntämättömät kirjat kirjailijan ja sarjan tietoihin

Darkki
Darkki loi aiheen: Uudistus: Kääntämättömät kirjat kirjailijan ja sarjan tietoihin
26.11.2018 12:47 #1

Uutena uudistuksena nyt kirjailijoiden ja sarjojen sivuilla näytetään listaus myös kääntämättömistä kirjoista! Listaus perustuu meidän englanninkieliseen www.risingshadow.net sivuston kirjatietokantaan. Voit helposti nähdä nyt esimerkiksi sarjan tiedoissa montako kirjaa kyseisestä sarjasta on vielä julkaisematta suomeksi. Pääset myös täältä katsomaan koska kirjat ovat julkaistu englanninkielellä, sekä toki englanninkielisen kirjan linkistä pääset katsomaan koko kirjan tietoja meidän enkkusivuston kirjatietokannasta :)

Esimerkkinä Patrick Rothfussin kirjailijasivu:
www.risingshadow.fi/library/author/1866-patrick-rothfuss

Tai Brandon Sandersonin Usvasyntyinen -kirjasarja:
www.risingshadow.fi/library/series/1132-usvasyntyinen

Toivottavasti näistä tiedoista on teille hyötyä, kun etsitte tietoa sarjan tulevista käännöksistä tai kirjailijan muista teoksista, joita ei ole vielä käännetty :)

PS. Kirjatietokanta päivittyy tällä hetkellä ja voi viedä jonkin aikaa, että kaikkien kirjailijoiden ja sarjojen tiedoissa nämä kääntämättömät teokset näkyvät. Joidenkin kirjailijoiden ja sarjojen osalta vaatii myös meidän ylläpidolta hieman töitä, jotta tiedot päivittyvät enkkupuolen kirjatietokannasta.

Viimeksi muokattu: 26.11.2018 13:20 : Darkki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sini, Eija, HourglassEyes, Aarni, Teirka