Muu viihde ja pelit -osio avattu!

Darkki
Darkki loi aiheen: Muu viihde ja pelit -osio avattu!
16.01.2019 15:36 #1

Uutena ominaisuutena valikkoon avautui "Muu viihde ja pelit" -osio. Tämä on sivuston aivan uudenlainen konsepti kirjatietokantamaisesti kertoa uusista elokuvista ja peleistä. Osio kuitenkin poikkeaa siten, että kuka tahansa rekisteröitynyt käyttäjä voi lisätä uuden pelin tai elokuvan tänne osioon suoraan.

Lisäyksessä riittää pelin tai elokuvan nimi, ja kaikki muut kentät ovat vapaaehtoisia täyttää. Lisäyksen jälkeen lisätty kohde näkyy kaikille käytäjille ja kuka tahansa käyttäjä voi aloittaa keskustelun kyseisestä elokuvasta tai pelistä. Elokuvan tai pelin lisääjä voi muokata lisäämäänsä kohdetta niin pitkään, kunnes joku ylläpitäjistä muokkaa kohdetta. Tämän jälkeen kohde lukittuu vain ylläpitäjien muokattavaksi.

Jos siis lisäät uuden elokuvan listalle, niin voit rauhassa muokata elokuvan tietoja kunnes joku ylläpitäjistä ehkä myöhemmin lukitsee elokuvan tiedot "valmiiksi".

No aikooko sitten Risingshadow listata kaikki julkaistut scifi- ja fantasia elokuvat ja pelit tänne? Ei aio :) Eli pääfokus sivustolla on meidän kirjatietokanta, jota ylläpidetään systemaattisesti. Tämä Muu viihde -osio taas perustuu enemmän siihen, että mitkä elokuvat tai pelit teitä käyttäjiä kiinnostavat.

Jos siis olet katsonut jonkun mielenkiintoisen elokuvan tai pelaat jotain peliä (joka mieluusti sisältää spefi-elementtejä: scifiä, fantasiaa tai kauhua), niin voit lisätä kyseisen kohteen tänne ja aloittaa siitä halutettasi keskustelun. Tämä Muu viihde -osio siis vähitellen kasvaa meidän kaikkien aktiivisuudesta kattavammaksi :)

Huomioitavaa myös, että tämä on aivan uudenlainen ominaisuus, jossa myös hieman testaamme kuinka tällainen toiminto täällä toimii. Jos jokin asia ei toimi hyvin, niin teemme siihen parannuksia, joten kaikki risut ja ruusut ovat myös tervetulleita :) Teen tänne vielä paljon ulkoasullisia tai teknisiä parannuksia, sekä laajentuessaan parempia tapoja etsiä haluttua tietoa kirjatietokantamaisilla hakukriteereillä.

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä

Viimeksi muokattu: 16.01.2019 16:34 : Darkki.

Uusin jäsen: Irma Niemiaho