maaliskuu 07, 15:36

• Darkki
    Taso 78 92.51
Lisää
23.02.2021 14:04 - 02.03.2021 14:46 #1 : Darkki
Uutena ominaisuutena on nyt mahdollisuus antaa tuleville kirjoille odotusarviota. Kyseessä on arvio siitä paljonko odotat kirjan julkaisua ja ehkä samalla millaisia ennakko-odotuksia sinulla on kirjaa kohtaan.

Miksi antaa kirjoille odotusarvioita?
  • Tämä tieto on hyödyllinen, kun käyttäjät etsivät uusia tulevia kirjoja sivuiltamme. Odotusarvioiden kautta voi bongata suosituimpia tulevia kirjoja, joita käyttäjämme haluavat lukea.
  • Odotusarvioita kirjoille on tarkoitettu annettavan silloin, kun odotat kirjan julkaisua ja todennäköisesti aiot lukea kyseisen teoksen. Emme suosittele antamaan näitä odotusarvioita jos et ylipäänsä ole kiinnostunut kirjasta lainkaan.

Miten odotusarviot toimivat?
  • Odotusarvioita voi antaa vain kirjoille, jotka eivät ole vielä ilmestyneet ja jotka eivät ole saaneet yhtään arvosanaa myöskään meidän englanninkielisellä sivustolla. Kun kirja julkaistaan, niin kaikki odotusarviot katoavat kirjan tiedoista ja kirjalla näkyy tämän jälkeen vain aidot arvosanat.
  • Odotusarviot näkyvät sivustolla sinisinä tähtinä ja kirjan kansikuvassa arvosana on sinisellä pohjalla (kun arvosanoja vähintään 3 kpl).
  • Annetut odotusarviot näkyvät vain kirjojen tiedoissa. Antamasi odotusarviot eivät näy omassa kirjahyllyssäsi eivätkä muut käyttäjät näe millaisia odotusarvioita olet kirjoille antanut.
Viimeksi muokattu: 02.03.2021 14:46 Darkki.