Sivustolla pieniä käyttökatkoksia

02.07.2021 22:10 #1 :: Darkki
Sivuston palvelimen vaihto
Tulen tässä seuraavan 2 viikon sisällä siirtämään sivustomme toimimaan uudelle palvelimelle. Tämä aiheuttaa silloin tällöin käyttökatkoksia sivuston toimivuudessa, kun teen alustavia toimenpiteitä siirtoja varten. Alustava isompi katko (joitakin tunteja) on näillä näkymin maanantaina 12.7., kun joudun sulkea sivut joksikin aikaa pois käytöstä.

Uusi palvelin on huomattavasti tehokkaampi kuin tämä nykyinen ja sivuston pitäisi siirtojen jälkeen toimia entistä nopeammin.
Tykännyt: HourglassEyes

06.07.2021 16:12 #2 :: Darkki
Sivuston käyttökatko 9.7. klo 11 alkaen
Sivuston käyttökatko on tämän viikon perjantaina 9.7. klo 11 alkaen. Sivut ovat arviolta kiinni noin klo 18 saakka, jonka aikana on tarkoitus siirtää Risingshadow.fi ja Risingshadow.net sivustot toimimaan uudelle palvelimelle.
Muokannut 07.07.2021 00:00 Darkki

09.07.2021 13:34 #3 :: Darkki
Sivuston käyttökatko 9.7. klo 11 alkaen
Sivuston palvelin on nyt päivitetty uuteen. Sivuston käyttökatko oli kestoltaan 2,5h (klo 11 - 13:30).

Tällä hetkellä taustalla vielä testailen sivujen toimivuutta ja tarkkailen, että kaikki toimii hyvin. Joitakin pieniä virheitä olen havainnut ja korjailen niitä taustalla tämän päivän aikana. Jos huomaatte jotain suurempaa ongelmaa sivuston käytössä, niin laittakaa siitä tänne viestiketjuun viestiä tai mulle yksityisviestiä.

04.08.2021 15:48 #4 :: Darkki
Sivustolla pieniä käyttökatkoksia
Muutamia pieniä toimimattomuuksia voi vielä esiintyy seuraavien päivien aikana silloin tällöin. Otan käyttöön uutta versiota palvelimelle PHP ohjelmointikielestä ja tuo aiheuttaa hyvin vanhojen koodien osalta vielä virheilmoituksia, joita korjailen taustalla. Käyttökatkot ovat yleensä kestoltaan muutamia minuutteja.
Muokannut 04.08.2021 15:48 Darkki