• Li hahmo
  • Li

04.01.2014 14:13 #21 :: Li
Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
Mulkin toi on vähän, mut ei voi mitään. Mitäs vasta syksyllä vaivaiduin opettelemaan kunnolla käytön. Muuten oon vaan yleensä seurannut uutuuksia. :)

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Hornanhenki

04.01.2014 17:13 #22 :: Pisania
Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
Olis kyllä ihan hauskaa tietää mitkä tasot on jo ohittanut. Aloitin muistaakseni tasolta 30 eikä voi mistään tietää mitkä jäi näkemättä.
Tykännyt: The Big Bad Wolf

04.02.2014 21:26 #23 :: The Big Bad Wolf
Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
^ Jep, olisihan ihan mukava tietää mitä on jäänyt näkemättä. (Uusi viesti vain, jotta voisin vähän nostaa asian taas esille.) Mutta jälkikäteinen kiitos, olenkin oikein mielelläni Painajainen. :heart:
Tykännyt: Rauna

03.06.2014 09:25 #24 :: Darkki
Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
Aktiivisuuspisteisiin vaikuttaa nyt myös jos sinulla on Risingin englanninkielisellä puolella kirjahylly käytössäsi! Lisätietoa englanninkielisen puolen kirjahyllyn käytöstä ja automaattisesta päivityksestä suomen- ja englanninkielisen kirjahyllyjen välillä löytyy:
www.risingshadow.fi/keskustelut/index.php?topic=7899.0
Tykännyt: Ageha, Ruosteinen susi

• Kingi hahmo
  • Kingi
    Aseenkantaja
11.08.2015 01:39 #25 :: Kingi
Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
Miks mä en pääse seuraavalle levelille? Olin level 8, se vihree palkki täytty kokonaa vihreeks, ja alko vaa alusta, en menettäny niitä pisteitä, mut en päässy level 9. Miten tän on tarkotus toimia, vai onko tän tarkotuski olla näi outo rikkinäinen? Haluisin jo seuraavalle levelille, en jaksa tätä ikuista 8 leveliä.

Osaako kukaa kertoo miks ihmeessä en pääse level 9?

11.08.2015 08:38 #26 :: Darkki
Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
Tasot määräytyvät hyvin monimutkaisesti sivustolla ja niihin vaikuttavat hyvin monet käyttäjän tekemät toimenpiteet, kuten viestien kirjoitus ja kirja-arvosanojen antaminen. Jos käyttäjä kuitenkin esimerkiksi poistaa oman viestinsä tai kirja-arvosanan kirjalta, niin se taas toimii toistepäin vähentäen käyttäjän aktiivisuutta, jottei joku esimerkiksi keksisi antaa ja poistaa kokoajan samalle kirjalle arvosanoja :)

En osaa nyt tarkasti sanoa mitä on tapahtunut, että tasosi ei vielä ole noussut 9 tasoon, mutta sen saavuttaminen on kyllä melko lähellä. Riittää, että esimerkiksi arvostelet vielä muutaman lukemasi kirjan tai kirjoitat pari viestiä vielä keskustelualueelle. Myös kirja-arvioiden kirjoittaminen vaikuttaa merkittävästi aktiivisuuspisteisiin.
Muokannut 11.08.2015 08:40 Darkki

11.08.2015 10:20 #27 :: Moonlord
Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
Olin huomaavinani joskus että vaikka taso nousi niin titteli pysyi samana. Eli joka tasolle ei taida olla omaa titteliään, vaan jotkut tittelit kestävät useammankin tason ajan.

11.08.2015 10:36 #28 :: Darkki
Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
Tittelit vaihtuvat tosiaan joka 5 tason jälkeen ainakin toistaiseksi. Tulevaisuudessa tähän voi tulla muutoksia ;)

Uusia titteleitä tulee siis tasoista 5, 10, 15, 20 jne.
Muokannut 11.08.2015 11:06 Darkki