Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet

• Li hahmo
Li
Li vastasi aiheeseen: Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
04.01.2014 14:13 #21

Mulkin toi on vähän, mut ei voi mitään. Mitäs vasta syksyllä vaivaiduin opettelemaan kunnolla käytön. Muuten oon vaan yleensä seurannut uutuuksia. :)

No-one is ever perfect but that doesn't mean that you shouldn't aim for it.

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
04.01.2014 17:13 #22

Olis kyllä ihan hauskaa tietää mitkä tasot on jo ohittanut. Aloitin muistaakseni tasolta 30 eikä voi mistään tietää mitkä jäi näkemättä.

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: The Big Bad Wolf

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
04.02.2014 21:26 #23

^ Jep, olisihan ihan mukava tietää mitä on jäänyt näkemättä. (Uusi viesti vain, jotta voisin vähän nostaa asian taas esille.) Mutta jälkikäteinen kiitos, olenkin oikein mielelläni Painajainen. :heart:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rauna

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
03.06.2014 09:25 #24

Aktiivisuuspisteisiin vaikuttaa nyt myös jos sinulla on Risingin englanninkielisellä puolella kirjahylly käytössäsi! Lisätietoa englanninkielisen puolen kirjahyllyn käytöstä ja automaattisesta päivityksestä suomen- ja englanninkielisen kirjahyllyjen välillä löytyy:
www.risingshadow.fi/keskustelut/index.php?topic=7899.0

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha, Helmeilevä susi

Kingi
Aseenkantaja
Kingi vastasi aiheeseen: Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
11.08.2015 01:39 #25

Miks mä en pääse seuraavalle levelille? Olin level 8, se vihree palkki täytty kokonaa vihreeks, ja alko vaa alusta, en menettäny niitä pisteitä, mut en päässy level 9. Miten tän on tarkotus toimia, vai onko tän tarkotuski olla näi outo rikkinäinen? Haluisin jo seuraavalle levelille, en jaksa tätä ikuista 8 leveliä.

Osaako kukaa kertoo miks ihmeessä en pääse level 9?

11.08.2015 08:38 #26

Tasot määräytyvät hyvin monimutkaisesti sivustolla ja niihin vaikuttavat hyvin monet käyttäjän tekemät toimenpiteet, kuten viestien kirjoitus ja kirja-arvosanojen antaminen. Jos käyttäjä kuitenkin esimerkiksi poistaa oman viestinsä tai kirja-arvosanan kirjalta, niin se taas toimii toistepäin vähentäen käyttäjän aktiivisuutta, jottei joku esimerkiksi keksisi antaa ja poistaa kokoajan samalle kirjalle arvosanoja :)

En osaa nyt tarkasti sanoa mitä on tapahtunut, että tasosi ei vielä ole noussut 9 tasoon, mutta sen saavuttaminen on kyllä melko lähellä. Riittää, että esimerkiksi arvostelet vielä muutaman lukemasi kirjan tai kirjoitat pari viestiä vielä keskustelualueelle. Myös kirja-arvioiden kirjoittaminen vaikuttaa merkittävästi aktiivisuuspisteisiin.

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä

Viimeksi muokattu: 11.08.2015 08:40 : Darkki.

Moonlord
  • Viestejä: 2038
Moonlord vastasi aiheeseen: Uudistus: Käyttäjien tittelit, tasot ja aktiivisuuspisteet
11.08.2015 10:20 #27

Olin huomaavinani joskus että vaikka taso nousi niin titteli pysyi samana. Eli joka tasolle ei taida olla omaa titteliään, vaan jotkut tittelit kestävät useammankin tason ajan.

11.08.2015 10:36 #28

Tittelit vaihtuvat tosiaan joka 5 tason jälkeen ainakin toistaiseksi. Tulevaisuudessa tähän voi tulla muutoksia ;)

Uusia titteleitä tulee siis tasoista 5, 10, 15, 20 jne.

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä

Viimeksi muokattu: 11.08.2015 11:06 : Darkki.

Jukuke, LordStenhammar
Uusin jäsen: Anton Niinikoski