04.11.2013 23:03 #1 :: Dyn
Eoin Colfer -kisa ratkennut

Risingshadowja Bonnier Books Finland järjestivät kilpailun kirjailija Eoin Colferinkirjamessuvierailun kunniaksi. Kilpailu on päättynyt ja kilpakysymyksiin oikein vastanneiden joukosta on arvottu kymmenen onnekasta voittajaa!

Voittajat ovat:

• Anna, Turenki
  • Antti, Vantaa
  • Jori, Helsinki
  • Sanna-Liisa, Turku

Bonnierpalkitsee jokaisen voittajan Eoin Colferin signeeratulla uutuuskirjalla Salamurhaajan oppipoika. Palkintokirjat toimitetaan marraskuun aikana.

Voittajille ilmoitetaan voitostaan myös sähköpostilla. Kiitos kaikille osallistuneille!

05.12.2013 14:16 #2 :: Nekrataal
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Onko kirjat jo postitettu? Ku ei oo vielä kolahtanu postilaatikkoon.

• Iivari hahmo
  • Iivari

05.12.2013 14:31 #3 :: Iivari
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Emme tiedä, sillä palkinnot on luvannut postittaa kustantamo. Voimme kysellä asiaa heiltä.

05.12.2013 15:03 #4 :: Nekrataal
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Selvä, ajattelin vaan koska sähköpostissa luki että marraskuun aikana tulee.

05.12.2013 15:48 #5 :: Dyn
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Kustantamosta on kyselty, mutta emme ole vielä saaneet vastausta. Toivotaan, että kirjat ilmestyvät pian.

05.12.2013 16:03 #6 :: Nekrataal
Selvä, kiitoksia!

13.12.2013 01:18 #7 :: Dyn
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Kirjoja joudutaan vielä hetki odottelemaan kustantajan pulmien takia. Risingin puolesta pahoittelen viivästystä kovasti.

18.03.2014 23:30 #8 :: Nekrataal
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Onko kellekään muulle vielä tullu tuota palkinto kirjaa, nimittäin ite oon ainaki vielä ilman :D Joulukuussa tuli sähköpostia Bonnier Booksilta:

Hei kaikki!

Olen todella pahoillani, että olette joutuneet odottamaan Eoin Colferin kilpailupalkintoja! Signeerattujen kirjojen kanssa on ollut toimitusvaikeuksia ja niitä emme ole saaneet tänne Suomeen vieläkään. Uusi toimitusaika on tammikuu.

Haluamme hyvittää tämän odotteluajan tarjoamalla teille toisen kirjan lohdutuksena. Lähetämme tämän toisen kirjan jo tänään teille.

Terveisin,

Sari Tuomaala

2 viikkoa sitte laitoin s-postilla takas kyselyä, ei oo vielä tullu vastausta.

19.03.2014 15:27 #9 :: Kirjaneito

19.03.2014 15:33 #10 :: Nekrataal
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Joo se tuli kyllä. No, kai se vielä joskus laatikkoon kolahtaa :cheesy:

19.03.2014 15:50 #11 :: The Big Bad Wolf
Eoin Colfer -kisa ratkennut

Kirjaneito kirjoitti: Ei ole Colferia tullut vielä tännekin, samanlaisen s-postin sain minäkin aikoinaan. Lohdutuskirja kyllä tuli ajallaan. :smile:

Siis, tämä, Divergentin liput, blogiarvonta... Jollain on vähän hyvä tuuri? :wink:

(*Rypee katkeruudessa, valmiina murhaamaan jonkun Colferin nimmarista*)

Onnea teille. :lol:Minäpä yritän elää onnetonta elämääni eteenpäin...
Tykännyt: Kirjaneito

19.03.2014 21:24 #12 :: Kirjaneito

The Big Bad Wolf kirjoitti:

(*Rypee katkeruudessa, valmiina murhaamaan jonkun Colferin nimmarista*)

Onnea teille. :lol:Minäpä yritän elää onnetonta elämääni eteenpäin...

Haha, pakko sanoa että olen itsekin äimänkäkenä! En ole ikinä elämässäni voittanut oikeastaan mitään paitsi nyt viimeisen puolen vuoden aikana... :lol:

19.03.2014 23:27 #13 :: Blackbird
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Juu eipä ole kirjaa täälläkään näkynyt. Toivottavasti tulisi kesään mennessä niin saisi kesäluettavaa. :cool:

28.06.2014 11:33 #14 :: Nekrataal
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Pitääpä taas kysellä että onko kukaan saanut kirjaa? :)

28.06.2014 14:52 #15 :: Kirjaneito
^Eipä ole näkynyt. :smile:

28.06.2014 21:02 #16 :: Dyn
Voi apua. Mikähän tuolla oikeasti on hätänä? Pitää kysellä taas perään... :P

29.06.2014 14:32 #17 :: Nekrataal
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Juu. Itellä jo osoitekin kerenny vaihtua.

21.08.2014 18:24 #18 :: blackdragon
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Hei, palkintokirja saapui vihdoinkin (bonuksena jo ilmestynyt toinen osa), muttei Colferin nimmarilla. Noh, ainakin jotain tuli saatua. :P
Tykännyt: Hiistu, Kirjaneito

21.08.2014 18:44 #19 :: Kirjaneito
Samma här. :wink:

21.08.2014 19:06 #20 :: Dyn
Eoin Colfer -kisa ratkennut
Jäämme sitten öö odottamaan irtonimmareita, tai jotain. Mutta hyvä jos viimeinkin tuli jotain.