Joulukalenterin luukku 16

Joulupukki
Vesivelho
Joulupukki loi aiheen: Joulukalenterin luukku 16
17.12.2017 00:42 #1

Joulu lähenee ja Pukin vakitontuilla alkaa olla kaikenlaista kiirettä sekä mahdollisesti puheen aiheet ehtymässä. Tämän luukun sisältönä onkin kysyä, tahtoisitko sinä vuorostasi toimia tonttuna?

Toimi näin:

Perusta foorumille jonakin päivänä (tai vaikka monena päivänä!) 17. - 23. joulukuuta uusi keskusteluketju. Mielellään klo. 17 mennessä.

Keskustelun aihe voi liittyä jotenkin jouluun tai muutoin vallitsevaan vuodenaikaan, muttei pakosti, saa olla muunlainenkin aihe. Myös omat tuotokset kuten tarinat, runot tai piirustukset ovat tervetulleita.

Valitse keskusteluketjusi sijainti eli alue aivan kuten normaalistikin tekisit. Kirjallisuuskeskustelut Lukusaliin, yleinen jutustelu Satamaan jne.

Merkitse keskustelua perustaessasi Kuvake-kohdasta kuvakkeeksi sydän. Siten Joulupukki tietää, että olet tarkoittanut ketjun linkitettäväksi kalenteriin.

Ei haittaa, vaikka samana päivänä joku toinen olisi jo perustanut kalenteria varten keskustelun. Kaikki perustetut ketjut pääsevät kalenteriin, samalle päivälle voi tulla useita linkkejä.

Joulupukki linkittää luukut Joulukalenteriin. Sinun ei tarvitse siis itse tehdä täällä Joulukalenteri-alueella mitään.