Usva etsii tekstejä (30.9.2014)

Luinwen
Luinwen loi aiheen: Usva etsii tekstejä (30.9.2014)
19.08.2014 13:30 #1

Ei varsinaisesti kirjoituskisa, mutta Usva verkkolehti etsii spefitekstejä.

usvazine.wordpress.com/2014/06/18/usva-etsii-teksteja/

Usva etsii tekstejä

Verkkolehti Usva havahtuu tauolta ja julkaisee syksyllä 2014 ainakin yhden numeron. Siispä avoimena kutsuna kaikille spekulatiivisen fiktion kirjoittajille: toimitukseen saa taas tarjota tekstejä. Teemaa ei tällä haavaa määritellä, vaan se muodostunee sadon perusteella. Kenties tekstit alkavat jutella keskenään ja niiden välille muodostuu yllättäviä yhteyksiä.

Toimi seuraavasti: Pöyhi pöytälaatikkoa tai viritä aivosi uuden tarinan pariin. Tuota teksti ja toimita se pdf-/ rtf- tai doc-muodossa osoitteeseen usvakilpailu@gmail.com syyskuun loppuun mennessä. Siis 30.9 on viimeinen palautuspäivä.

Toimituskunta tutustuu satoon, pistää kirjoittajat editointitöihin, ja toivon mukaan loppuvuodesta on maailmalla uutta spekulatiivista luettavaa!

P.S. Lehden aikaisempia numeroita ja linjaa voi tarkastella täältä: usvazine.net/

Emme maksa julkaisupalkkioita, mutta mainetta ja kunniaa on luvassa sitäkin enemmän.

tiarAnon
tiarAnon vastasi aiheeseen: Usva etsii tekstejä (30.9.2014)
20.08.2014 17:37 #2

Miten mulla on semmonen olo, kun oisin kommentoinu tähän jo? Toi päivämäärähän on sikäli hankala, että Porttiin menneistä teksteistä ei vielä tiedä, onko ne pärjänny. Mulla se ainakin rajottaa paljolti sitä, mitä tekstejä viittii tarjota. Jotain lyhyempää sitten ehkä...

"It was never the death you feared, it was emptiness."
365x100.blogspot.fi/

Luinwen
Luinwen vastasi aiheeseen: Usva etsii tekstejä (30.9.2014)
21.08.2014 07:51 #3

tiarAnon kirjoitti: Miten mulla on semmonen olo, kun oisin kommentoinu tähän jo?

Ehkä siksi, kun tästä oli juttua jossain randomissa ketjussa. :3 Tein tälle ihan oman topicin, että kaikki varmasti huomaisivat tämänkin tilaisuuden.

Joo, nämä kaksi saisi olla vähän niin kuin toisin päin, niin sitten voisi kaikki Portissa tumpeloineet laittaa tänne. Mietin ensin, että voisin laittaa vanhoja Nova-tekstejäni tänne, mutta nyt niistäkin aion toisen lähettää Portin kisaan... Täytyy penkoa vanhat paperit läpi ja katsoa mitä muuta sieltä löytyisi.

Valvojat: IivariDyn
Eija, Astorethein