J.H. Erkon kirjoituskilpailu 2018, deadline 31.1.2018

• Fievre
    Vesivelho
14.10.2017 22:13 #1 : Fievre

J.H. Erkon Erkon kirjoituskilpailu 2018

Kilpailu järjestetään 62. kerran. Kilpailulajina on lyhytproosa eli novellit ja muu lyhytmuotoinen, kokeilevakin proosa. Osallistua voivat vuonna 1988 syntyneet tai sitä nuoremmat kirjoittajat, jotka eivät vielä ole julkaisseet omaa esikoisteostaan. Tekstien lukumäärää ei ole rajoitettu. Jury saa parhaan yleiskuvan vähän laajemmasta tekstivalikoimasta.

Palkintosummat ovat 2 500, 1 700 ja 1 000 euroa. Lisäksi jaetaan kunniamainintoja. Kilpailun juryyn kuuluvat kirjailija, novellisti Maritta Lintunen, kirjailija Karo Hämäläinen ja kriitikko, fil.lis. Pirkko Heikkinen.

Toimita tekstilähetyksesi viimeistään 31. tammikuuta 2018 osoitteeseen J.H. Erkon kirjoituskilpailu, Paukkulantie 22, 50170 Mikkeli.

Sulje tekstit isoon (A4) kirjekuoreen. Laita niiden mukaan myös pienempi kuori, jonka sisällä ovat nimesi, syntymäaikasi ja yhteystietosi. Merkitse lähettäjäksi itse keksimäsi nimimerkki.

Kilpailutekstejä ei palauteta. Palkinnot jaetaan toukokuussa. Voittajiin otetaan yhteys henkilökohtaisesti. Heidän teksteistään valmistuu palkintojuhlaan lavaesitys.

Kilpailukutsu

Valvojat: IivariDyn