12.07.2014 01:16 #41 :: Dyn
Finncon, Jyväskylä 11.-13.7.2014
Chätissä heräsi huolta, missä tämä seminaarihuone 208 mahtaa sijaita. Jos ei ota löytyäkseen, turvallinen paikka kysellä sitä (ja muita risinglaisia) lienee tapahtuman infotiski. :)

12.07.2014 10:51 #42 :: Celestine
Finncon, Jyväskylä 11.-13.7.2014
Myö tullaan kaverin kanssa vasta sunnuntaina paikalle, koska ohjelma näytti silloin kiinnostavammalta. Kahtena päivänä kun ei jaksa täältä junttilasta lähteä kauemmas. Eikä ole rahaa bussilippuihin... Ois ollut kiva nähdä, mutta ehkäpä viel joskus :wink:

• Iivari hahmo
  • Iivari

13.07.2014 23:00 #43 :: Iivari
Finncon, Jyväskylä 11.-13.7.2014
Kiitos kaikille risinglaisille, jotka Finnconissa tapasin! Oli upeaa tavata ihmisiä yhtä lailla vuosien jälkeen, ensi kertaa kuin sellaisiakin, joita tulee nähtyä enemmänkin.

14.07.2014 10:40 #44 :: Dyn
Finncon, Jyväskylä 11.-13.7.2014
Oli muuten ihan sikana porukkaa miitissä, olin ihan yllättynyt! Oli hienoa nähdä kaikkia tuttuja ja miksei tuntemattomiakin, ennen kaikkea toki tuttujen jälkikasvua. Tämä 'teinifoorumi' on mennyt näköjään taas tuottamaan uuden sukupolven, vorloneita, mönkijöitä ja muita öttijäisiä. :cheesy:

14.07.2014 23:44 #45 :: Echramath
Finncon, Jyväskylä 11.-13.7.2014
Usko minua, ystäväni, meitä kaikkia kerran musta kuolo päähän
koppaa.

Minä en ollut miitissä, minä olin ohjelmaa seuraamassa, koska sillä tapaa minä rullaan kun on con. En tainnut muutenkaan tavata hirveästi uusia ihmisiä, koska tunnen vanhojakin niin paljon ja nykyään en tapaa edes tamperelaisia ystäviäni ja kavereita joka välissä Tampereella. Muuan herra henkseleissä ja valkoisessa paidassa (oli hänellä toki muitakin vaatteita) tavattiin kuitenkin nepalilaisessa ravintolassa

Conitkin tuntuvat nykyään menevän niin nopeasti tai sitten se johtui myös siitä, että iltaohjelmia jaksoi harrastaa tällä kertaa muutaman tunnin vähemmän kuin ennen.

Fantasyfan kuvasi kuitenkin runsaan määrän conikävijöitä, kuvassa kuitenkin minä, jos joku muistaa tämän näköisen henkilön tavanneensa:

Valvojat: Muukalainen