Tienristeys

1 9.1%
30.8.
2 18.2%
Äänestäjiä yhteensä: 11
Sinun täytyy olla kirjautuneena, jotta voit osallistua tähän kyselyyn.
23.06.2014 02:54 #1 :: Kuurankukka
Tamperemiitti ensi lauantaina 16.8.
Edit: miitti siis ensi lauantaina klo 12, tapaamispaikka rautatieaseman pääovien sisäpuoli.

Hei!

Tampereella ei ole miitattu n. sataan vuoteen. Nyt olisi aika! Tulkaa tänne kertomaan tulvivasta innostanne ja sopivista päivämääristä, niin asia järjestetään!

Jeejee.
Muokannut 11.08.2014 23:44 Iivari
Tykkännyt: Ageha

24.06.2014 11:01 #2 :: Ansa
Tamperemiitti
Mieluusti olisin tulossa, kunhan päivämäärästä sovitaan. :cheesy:
Olisiko heinäkuussa tarkoitus pitää vai myöhemmin? Ropecon-viikonloppu on ainakin omalla kohdalla out.

24.06.2014 11:52 #3 :: Kuurankukka
Tamperemiitti
Heinäkuu on toki sikäli huono kuukausi... silloin on myös Finncon, eikä Suokinkaan kanssa samaan aikaan varmaan kannata pitää. Sitten ei jää kuin yksi viikonloppu (19.-20.), joten ehkä kannattaa suosiolla miitata elokuussa. Silloin on varmasti jo lämmin!

24.06.2014 14:35 #4 :: Dyn
Tamperemiitti
Elokuun puolella voisin Iivarin kanssa käväistä taas Tampereella, miksei miitissäkin jos jollekin viikonlopulle osuu. :)

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

24.06.2014 14:41 #5 :: Nylkky
Tamperemiitti
Mansessa tavataan! :D Päivää ku katotaan nii sovitan aikatauluani sinne.

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

25.06.2014 16:18 #6 :: Diara
Tamperemiitti
Mikäli päivämäärä sattuu sopimaan, niin voisin yrittää uskaltaa saapua paikalle.

25.06.2014 16:48 #7 :: Dyn
Tamperemiitti
Saako elokuu yleistä kannatusta, jos laitan päivämääriä äänestykseen?

25.06.2014 17:37 #8 :: Ansa
Elokuu passaa hyvin. :)

• Sini hahmo
  • Sini

27.06.2014 10:18 #9 :: Sini
Tamperemiitti
Tampereella fandomin perinteinen Huviretki tienpientareelle on 9.8. Viikinsaaressa, jonne voisi soluttautua Risingin agentteja mukaan ja yrittää saada koko Suomi-fandomin liittymään Risingin käyttäjiksi. Eli miitin voisi järjestää tuon yhteyteen? Ikävä kyllä olen itse tuolloin jossain muilla mailla, ja koko elokuun viikonloput on jo buukattu.

27.06.2014 11:47 #10 :: Dyn
Tamperemiitti
En usko, että lähden Viikinsaareen tänä vuonna. Se on tosi kiva paikka ja tapahtuma, mutta ikävä kyllä koko saari on niin täynnä ampiaisia, että meikäläinen on ennenkin pelännyt henkensä kaupalla. Ei ois kiva soittaa lanssikopteria sinne, jos sattuu pisto tulemaan.

01.07.2014 14:54 #11 :: Ansa
Tamperemiitti
Kai se on elokuussa sitten, kun ei protesteja kuulu sen puoleen. Onpahan ainakin viisi lauantaita, joista valita, jos viikonloppuna pidetään. Äänestystä pystyyn?

01.07.2014 18:00 #12 :: Dyn
Tamperemiitti
Kysely aloitusviestissä. Softa antaa äänestää vain yhtä vaihtoehtoa, mutta kertokaa vaikka vielä tämän viestin jälkeen, mitkä päivät tarkalleen ottaen sopivat, jos useampi, ja laittakaa ääni suosikkiin.

• Iivari hahmo
  • Iivari

01.07.2014 20:28 #13 :: Iivari
Tamperemiitti
Ainoa varmasti vapaa päivä on lauantai 16.8., vaikka nuo pari myöhempääkin saattavat käydä. Kuudestoista on kuitenkin suosikkini, koska se mahdollistaisi visiitin pari päivää pidemmäksiksin, jos niikseen tulee.

• Wuntvor hahmo
  • Wuntvor
    Kaartilainen

01.07.2014 23:55 #14 :: Wuntvor
Erinomainen idea!

01.07.2014 23:59 #15 :: Ansa
Tamperemiitti
Annoin ääneni 16.8., vaikka periaatteessa kaikki käy ainakin tällä hetkellä. :)

02.07.2014 16:49 #16 :: Dyn
Tamperemiitti

Wuntvor kirjoitti: Ensimmäinen vaihtoehto 2.8 sopii parhaiten. Muut päivät sopivat myös mutta en innostu Viikinsaaresta, paljon käytännöllisempää pitää miitti esim. jossain keskustan puistoista, Pyynikillä tms.?

Yleensä ollaan jossain siinä keskustan tuntumassa hengattu. Sopivan sään salliessa piknik puistoon on mainio idea. :)

• Elenna hahmo
  • Elenna

02.07.2014 18:00 #17 :: Elenna
Tamperemiitti
Tämmöinen miitti kuulostaa mukavalta, mutta en ole ikinä ollut vastaavissa häppeningeissä mukana. Tämä kuitenkin voisi kiinnostaa meikäläistä, olenhan pyörinyt Risingissa jo ainakin pari vuotta. Tarkalleen ottaen mitä miitissä on yleensä tehty? Kuinka paljon on ollut porukkaa? Ja jos ei tunne ketään etukäteen, onko porukkaan helppo päästä mukaan ja löytää juttuseuraa? Ainakin minulle kynnystä miittiin lähtemisessä korottaa juurikin se, etten tiedä miten osaan sulautua uppo-outojen ihmisten joukkoon... :D

02.07.2014 18:31 #18 :: Dyn
Tamperemiitti
Mä olen ainakin aina löytänyt juttuseuraa, vaikken kaikkia tunnekaan. On siellä muitakin, joille on uusia naamoja vastassa. :)

Miiteissä on yleensä käytä syömässä, hengattu jossain, kierretty kirjakauppoja, ihmetelty kaupunkia ja sen sellaista, vähän säätilan ja ihmisten mielihalujen mukaan. Ei mitään ihmeellisempää, rentoa yhdessäoloa. Miittien koko toki vaihtelee vuosittain ja paikoittain, varmaan ketjun viesteistä saa parhaan kuvan, kuinka moni mahdollisesti olisi tulossa.

Minäkin sattuneesta syystä äänestin 16.8. Jos tämä käy, jäämme varmaan Iivarin kanssa yöksi Tampereelle.

• Elenna hahmo
  • Elenna

03.07.2014 17:22 #19 :: Elenna
Tamperemiitti
Kyllähän tuota varmaan uskaltaisi vakaasti harkita. :smile:Voisin siis sanoa, että olen aika varmasti mukana, mikäli miittipäivälle ei satu muuta menoa.

Äänestin 23.8, mutta oikeastaan päivämäärällä ei ole mulle kovin paljon väliä. Mitä lähemmäs elokuun loppua tullaan, sen todennäköisemmin en joudu buukkaamaan samaan ajankohtaan muita menemisiä.

03.07.2014 21:41 #20 :: Radoxeald
Tamperemiitti
Mulla käy kaikki päivät. En ole Riisissä juurikaan jaksanut olla viime aikoina, mutta voin piipahdan vähintään paikalla kun Treelle kerran miitti pykätään.

Valvojat: Muukalainen