• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 16 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 91 päivää sitten

1 9.1%
30.8.
2 18.2%
Äänestäjiä yhteensä: 11
Sinun täytyy olla kirjautuneena, jotta voit osallistua tähän kyselyyn.
23.06.2014 02:54 - 11.08.2014 23:44 #1 : Kuurankukka
Edit: miitti siis ensi lauantaina klo 12, tapaamispaikka rautatieaseman pääovien sisäpuoli.

Hei!

Tampereella ei ole miitattu n. sataan vuoteen. Nyt olisi aika! Tulkaa tänne kertomaan tulvivasta innostanne ja sopivista päivämääristä, niin asia järjestetään!

Jeejee.
Viimeksi muokattu: 11.08.2014 23:44 Iivari.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

24.06.2014 11:01 #2 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Mieluusti olisin tulossa, kunhan päivämäärästä sovitaan. :cheesy:
Olisiko heinäkuussa tarkoitus pitää vai myöhemmin? Ropecon-viikonloppu on ainakin omalla kohdalla out.

24.06.2014 11:52 #3 : Kuurankukka
Vastaus käyttäjältä Kuurankukka aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Heinäkuu on toki sikäli huono kuukausi... silloin on myös Finncon, eikä Suokinkaan kanssa samaan aikaan varmaan kannata pitää. Sitten ei jää kuin yksi viikonloppu (19.-20.), joten ehkä kannattaa suosiolla miitata elokuussa. Silloin on varmasti jo lämmin!

24.06.2014 14:35 #4 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Elokuun puolella voisin Iivarin kanssa käväistä taas Tampereella, miksei miitissäkin jos jollekin viikonlopulle osuu. :)

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
24.06.2014 14:41 #5 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Mansessa tavataan! :D Päivää ku katotaan nii sovitan aikatauluani sinne.

Race like first!
Train like second!

• Diara hahmo
  • Diara
25.06.2014 16:18 #6 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Mikäli päivämäärä sattuu sopimaan, niin voisin yrittää uskaltaa saapua paikalle.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

25.06.2014 16:48 #7 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Saako elokuu yleistä kannatusta, jos laitan päivämääriä äänestykseen?

25.06.2014 17:37 #8 : Ansa
Elokuu passaa hyvin. :)

• Sini hahmo
  • Sini
27.06.2014 10:18 #9 : Sini
Vastaus käyttäjältä Sini aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Tampereella fandomin perinteinen Huviretki tienpientareelle on 9.8. Viikinsaaressa, jonne voisi soluttautua Risingin agentteja mukaan ja yrittää saada koko Suomi-fandomin liittymään Risingin käyttäjiksi. Eli miitin voisi järjestää tuon yhteyteen? Ikävä kyllä olen itse tuolloin jossain muilla mailla, ja koko elokuun viikonloput on jo buukattu.

27.06.2014 11:47 #10 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
En usko, että lähden Viikinsaareen tänä vuonna. Se on tosi kiva paikka ja tapahtuma, mutta ikävä kyllä koko saari on niin täynnä ampiaisia, että meikäläinen on ennenkin pelännyt henkensä kaupalla. Ei ois kiva soittaa lanssikopteria sinne, jos sattuu pisto tulemaan.

01.07.2014 14:54 #11 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Kai se on elokuussa sitten, kun ei protesteja kuulu sen puoleen. Onpahan ainakin viisi lauantaita, joista valita, jos viikonloppuna pidetään. Äänestystä pystyyn?

01.07.2014 18:00 #12 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Kysely aloitusviestissä. Softa antaa äänestää vain yhtä vaihtoehtoa, mutta kertokaa vaikka vielä tämän viestin jälkeen, mitkä päivät tarkalleen ottaen sopivat, jos useampi, ja laittakaa ääni suosikkiin.

• Iivari hahmo
  • Iivari
01.07.2014 20:28 #13 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Ainoa varmasti vapaa päivä on lauantai 16.8., vaikka nuo pari myöhempääkin saattavat käydä. Kuudestoista on kuitenkin suosikkini, koska se mahdollistaisi visiitin pari päivää pidemmäksiksin, jos niikseen tulee.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

• Wuntvor hahmo
  • Wuntvor
    Kaartilainen
01.07.2014 23:55 #14 : Wuntvor
Vastaus käyttäjältä Wuntvor aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Erinomainen idea!

01.07.2014 23:59 #15 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Annoin ääneni 16.8., vaikka periaatteessa kaikki käy ainakin tällä hetkellä. :)

02.07.2014 16:49 #16 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.

Wuntvor kirjoitti: Ensimmäinen vaihtoehto 2.8 sopii parhaiten. Muut päivät sopivat myös mutta en innostu Viikinsaaresta, paljon käytännöllisempää pitää miitti esim. jossain keskustan puistoista, Pyynikillä tms.?

Yleensä ollaan jossain siinä keskustan tuntumassa hengattu. Sopivan sään salliessa piknik puistoon on mainio idea. :)

• Elenna hahmo
  • Elenna
02.07.2014 18:00 #17 : Elenna
Vastaus käyttäjältä Elenna aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Tämmöinen miitti kuulostaa mukavalta, mutta en ole ikinä ollut vastaavissa häppeningeissä mukana. Tämä kuitenkin voisi kiinnostaa meikäläistä, olenhan pyörinyt Risingissa jo ainakin pari vuotta. Tarkalleen ottaen mitä miitissä on yleensä tehty? Kuinka paljon on ollut porukkaa? Ja jos ei tunne ketään etukäteen, onko porukkaan helppo päästä mukaan ja löytää juttuseuraa? Ainakin minulle kynnystä miittiin lähtemisessä korottaa juurikin se, etten tiedä miten osaan sulautua uppo-outojen ihmisten joukkoon... :D

It has long been an axiom of mine that the little things are infinitely the most important.

02.07.2014 18:31 #18 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Mä olen ainakin aina löytänyt juttuseuraa, vaikken kaikkia tunnekaan. On siellä muitakin, joille on uusia naamoja vastassa. :)

Miiteissä on yleensä käytä syömässä, hengattu jossain, kierretty kirjakauppoja, ihmetelty kaupunkia ja sen sellaista, vähän säätilan ja ihmisten mielihalujen mukaan. Ei mitään ihmeellisempää, rentoa yhdessäoloa. Miittien koko toki vaihtelee vuosittain ja paikoittain, varmaan ketjun viesteistä saa parhaan kuvan, kuinka moni mahdollisesti olisi tulossa.

Minäkin sattuneesta syystä äänestin 16.8. Jos tämä käy, jäämme varmaan Iivarin kanssa yöksi Tampereelle.

• Elenna hahmo
  • Elenna
03.07.2014 17:22 #19 : Elenna
Vastaus käyttäjältä Elenna aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Kyllähän tuota varmaan uskaltaisi vakaasti harkita. :smile: Voisin siis sanoa, että olen aika varmasti mukana, mikäli miittipäivälle ei satu muuta menoa.

Äänestin 23.8, mutta oikeastaan päivämäärällä ei ole mulle kovin paljon väliä. Mitä lähemmäs elokuun loppua tullaan, sen todennäköisemmin en joudu buukkaamaan samaan ajankohtaan muita menemisiä.

03.07.2014 21:41 #20 : Radoxeald
Vastaus käyttäjältä Radoxeald aiheessa Tamperemiitti lauantaina 16.8.
Mulla käy kaikki päivät. En ole Riisissä juurikaan jaksanut olla viime aikoina, mutta voin piipahdan vähintään paikalla kun Treelle kerran miitti pykätään.

Valvojat: Muukalainen
Uusin jäsen: Taina Rytkönen