Tamperemiitti lauantaina 16.8.

1 9.1%
30.8.
2 18.2%
Äänestäjiä yhteensä: 11
Sinun täytyy olla kirjautuneena, jotta voit osallistua tähän kyselyyn.

04.07.2014 03:11 #21 :: Dyn
Tamperemiitti
Vielä viikonloppu aikaa äänestää, laitan sunnuntaina päivämäärän lukkoon, niin ihmiset pääsevät suunnittelemaan muitakin menojaan. :smile:

06.07.2014 15:39 #22 :: Dyn
Tamperemiitti
Koska 16.8. näyttää voittaneen ja se sopi myös vastausten perusteella useammalle jotain muuta ensisijaisesti äänestäneelle, pidetään miitti silloin.

Onko ideoita kokoontumispaikasta tai toivomuksia kellonajasta? Junalla varmaan suurin osa ei-paikkakuntalaisista saapuu, joten ehkä rautatieasemalla?

• Ansa hahmo
  • Ansa

12.07.2014 17:21 #23 :: Ansa
Tamperemiitti 16.8.
Rautatieasemalla tapaaminen on varmaan ihan hyvä vaihtoehto. Ainakin Seinäjoelta pääsisin tulemaan junalla, joka on vähän ennen 12 asemalla.

13.07.2014 12:34 #24 :: Dyn
Tamperemiitti 16.8.
Klo 12 rautatieasemalla kuulostaa hyvältä. Nähdään aulassa pääovien edessä (lähellä lipumyyntiä/kahvilaa/penkkejä). Jos joku tulee myöhemmin, kannattaa kysyä jonkun miittiin tulevan puhelinnumero porukan löytämiseksi.

13.07.2014 22:08 #25 :: Iivari
Tamperemiitti 16.8.
Esimerkiksi minun puhelinnumeroni on tarvittaessa saatavilla. Tavoistani poiketen olen satavarmasti ajoissa miitissä, koska yöpaikkavaraus on tehty ^^ :heart:

13.07.2014 22:28 #26 :: Dyn
Tamperemiitti 16.8.
Joo, mä ja Iivari keskiluokkaistutaan, varattiin hotelli koko ajalle perjantaista sunnuntaihin niin voi hyvin rentoutuneena sitten miitata. :tongue:

06.08.2014 00:33 #27 :: Iivari
Tamperemiitti 16.8.
Onkos joitakuita meidän lisäksemme lähdössä Helsingistä, ja jos, niin jo perjantaina? Pitää nuo junaliput kohta varailla.

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

06.08.2014 17:36 #28 :: Diara
Tamperemiitti 16.8.
Yritin tässä kerätä rohkeutta ilmaantua paikalle sen kerran, kun omassa kotikaupungissa olisi uusia tuttavuuksia tavattavana. Vaan enpä tällä kertaa pääse mukaan, pikkusiskon muutto osuu samalle viikonlopulle, joten vaikka Tampereella tämä muutto tapahtuu, menee kaikki aikani Ikean kalusteita kantaessa ja kasatessa (jipii, enhän ole niitä pitkään aikaan päässyt kasaamaan!). Toivottavasti Tampereella kokoonnutaan joskus toistekin, niin voisin päästä ehkä sitten mukaan.

11.08.2014 23:42 #29 :: Iivari
Tamperemiitti 16.8.
Pingaan tätä ylöspäin, ja lähetin varmuuden vuoksi myös ketjuun osallistuneille yksärit muistutukseksi. Klo 12 on tosiaan hyvä miitinaloittamisaika, mutta olisi ihan kiva tietää, josko joku/jotkut eivät siihen ehdi :cool:

11.08.2014 23:44 #30 :: Dyn
Tamperemiitti 16.8.
Mä olen Iivarin kanssa ehtimässä kahdeksitoista (parempi olisi :cheesy:).

• Elenna hahmo
  • Elenna

12.08.2014 22:17 #31 :: Elenna
Tamperemiitti ensi lauantaina 16.8.
Meitsi on tulossa, mikäli ei ilmaannu jotain yllättävää estettä ennen lauantaita. Tuo kello 12 sopii ainakin mulle vallan hyvin. Mitäs on muuten tarkoitus sitten porukalla tehdä? :smile:

12.08.2014 22:37 #32 :: Dyn
Tamperemiitti ensi lauantaina 16.8.
Käydä syömässä, kirjakaupoissa, hengata... ehkä joku kahvila olisi kiva paikka rupatella, tai puisto jos on nätti ilma.

• Ansa hahmo
  • Ansa

13.08.2014 18:39 #33 :: Ansa
Tamperemiitti ensi lauantaina 16.8.
Äh, mielelläni olisin tulossa, mutta rahatilanne on kääntynyt niin päälaelleen etten saa siitä yhtään ylimääräistä irti. Pitänee katsoa jokin toinen kerta. :sad:

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

13.08.2014 19:42 #34 :: Nylkky
Tamperemiitti ensi lauantaina 16.8.
Mä en ihan kerkee tohon 12sta. Et mihin päin suuntaatte sen jälkeen?? Suosittelen käymään Antikvariaatti Makedonia . Tos o nettisivu nii kannattaa tsekata ;)
Muokannut 13.08.2014 19:43 Nylkky Syy: Linkki puuttui

13.08.2014 21:19 #35 :: Iivari
Tamperemiitti ensi lauantaina 16.8.
Makedonia on valikoimaltaan erittäin hyvä, mutta panee sen kaiken kyllä hintoihinkin ja on maan kallein antikvariaatti :roll:

Perinteisesti kokoontumispaikalla ootellaan semmoinen (reilu) vartti. Kauniilla säällä varmaan hengataan ulkona, sateella mentäneen kohtuu nopeasti jonnekin sisälle. Näyttäisi olevan tulossa todennäköisesti sateetonta puolipilvistä ja pariakymmentä astetta, joten ulkonakin saattaa voida olla.

Usein ollaan päädytty Siperian kauppakeskukseen illalla hengailemaan. Päivällä ollaan käyty a) kirjakaupoissa (Akateeminen, Kirjatori, jotkin divarit/antikvariaatit) b) syömässä (saa ehdottaa, muuten on vaara päätyä Heseen/mäkkäriin) ja c) jos on ollut jotain erityistä tapahtumassa (ilmaiseksi), tsekkailemassa sitä

13.08.2014 21:43 #36 :: Dyn
Tamperemiitti ensi lauantaina 16.8.
Ehdottaisin, että emme hengaile tällä kertaa missään Sipearialla - syömässä voidaan käydä, mutta ehkä me olemme jo tarpeeksi 'isoja' istumaan jossain kahvilassa ainakin kunnes sellainen menee kiinni. Voin tilata latteja koko illan. :roll:

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

13.08.2014 22:42 #37 :: Nylkky
Tamperemiitti ensi lauantaina 16.8.
Kahvila ja mahdollisimman vähä liikkuminen sopisi minulle parhaiten (jos selviän reenistä) :D ja en kyl paljoo sano et makedonian hinnat olisivat kalliit, koska olen ostanut sieltä viime kerralla Lohikäärmetanssin, R.A. Salvatoren Miekkojen Meren, Tolkienin Seppä ja Satumaan ja Tarun Kolmesta miekasta koko sarja.

Hintaa oli 100 e eli ei kuulosta minusta pahalta. Kuitenkin itse olen tuota Salvatorea etsinyt jo useamman vuoden ja hinta oli 10 e. Mutta nämä on mielipiteitä ja niistä ei voi tapella ;) Itse ainakin aion käydä jos selviän tampereelle asti. On se turku nimittäin mansen pojalle vaarallinen paikka XP

• Wuntvor hahmo
  • Wuntvor
    Kaartilainen

13.08.2014 23:44 #38 :: Wuntvor
Tulen mukaan.

Shoppailun voisi jättää pois ja keskittyä enemmän keskusteluun, sää näyttää suosivan joten mieluusti jossain rauhallisessa puistossa keskustan lähellä hengailua. Esim. Sorsapuisto tai Eteläpuisto voisivat sopia?

Varasuunnitelmana kahvila käy mutta keskustasta on vaikea löytää edullista ja rauhallista paikkaa.

16.08.2014 10:31 #39 :: Dyn
Tamperemiitti ensi lauantaina 16.8.
Munkin budjetti kiittää, jos ei erikseen tarvitse shoppailla suurempaa kasaa kirjoja. :cheesy:

Mutta voidaan asemalla sopia, mitä tehdään. Jonkinlainen ruokailu (kannatan ihan oikeaa ruokaa, ei mäkkäriä) on ainakin mun toivelistalla.

Istutaan vielä Iivarin kanssa hotellilla hetki, sitten miittaamaan. On tää kyllä mennyt vähän keskiluokkaiseksi, kun miittiä varten pitää hotellikin varata... Ei enää aamuherätyksiä, jotta ehtisi junaan ajoissa! Ei kyttäystä, että ehtii viimeiseen pois Tampereelta! Ei sillä, että näitä juttuja hirveästi kaipaisinkaan... :wink:
Tykännyt: punnort

16.08.2014 12:00 #40 :: Blackbird
Tamperemiitti ensi lauantaina 16.8.
Oma osoitteeni löytyy tällä hetkellä Tampereelta ja mietinkin miittiin osallistumista. Kuitenkin olen kehittänyt itselleni kivan flunssan eli vkloppu menee sängyn pohjalla. Ketä siellä nyt miittaakaan niin suunnitelkaa ihmeessä jo seuraavaa miittiä, ja siihen sitten lupaan osallistua. :smile:

Valvojat: Muukalainen