Teatteri
touko 09, 18:25
1167 viestiä | HourglassEyes

22.07.2014 19:32 #1 :: Knox Gargol
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Kuten lupasin, pistän tämän kuun nimiin aluille tämän suunnitteluaiheen Jyväskylämiitille (ensimmäinen lajiaan hyvään aikaan, jos Finnconia ei lasketa). Tuon syys-lokakuun ei tarvitse tietenkään olla kuin suuntaa-antava, joten itse kukin on tervetullut ilmaisemaan itsellensä parhaat ajankohdat. Ehkä saadaan äänestyskin pykättyä päivämääristä, kunhan järkevät vaihtoehdot on saatu rajattua muutamaan.

Elokuu on vähän hankala itseäni ajatellen, koska elokuun aikana tulen muuttamaan Jyväskylään, Yliopistonkadulle. Kunhan muutto on fiksusti paketissa, olen käytännössä valmis miittaamaan milloin tahansa. Lauantaipäivät lienevät miittejä ajatellen parhaita.

Mitä ohjelmaan tulee sinänsä, päivän sää vaikuttanee omalta osaltaan. Kohtaaminen kompassilla kahdentoista ja kahden välillä olisi varmaan lähtökohta. Sen jälkeen voitaisiin hengailla kirkkopuistossa, johon mahdollisesti tuon ohjelmaesityksiä mukaan paikanpäälle, että meillä olisi kenties jotain muutakin kuin pelkkä hengailu, joka voi käydä pitkästyttäväksi pitkän päälle. Porukalla syömässä käyminen kuuluu varmaankin ohjelmaan siinä neljän ja kuuden välillä, riippuen miittaajien nälkätilasta. Sen jälkeen voi vielä hengailla ja sitten miitti lähestyisi päätepistettään. Jos täysi-ikäisiä miittaajia kiinnostaa, illan voisi aina päättää muutamalle lasilliselle kenties jossain pubimaisessa ympäristössä, kuten Pajassa, Sohvissa tai Hempparissa. Tällaista alustavaa ohjelmaa mietin. Fantsussa olisi helppo pyörähtää miitin alussa, kun se nyt sattuu olemaan kompassin nurkilla. Miltä kuulostaisi?

13.08.2014 12:32 #2 :: Knox Gargol
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Ne, joita kiinnostaa tulla miittamaan voisivat pikkuhiljaa alkaa heitellä mieluisia päivämääriä vähitellen, kun tässä nyt elokuun puoliväli alkaa lähestyä. Uskoisin lauantaiden olevan parhaita päiviä miitille, joten syys- ja lokakuiden lauantait ovat varmaankin hyvä lähtökohta alkaa karsimaan päiviä.

13.08.2014 15:47 #3 :: Celestine
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Olen aloitteellinen ja tulen höpöttämään tänne :lol:

Eli mulle käy varmaan kaikki, ei ainakaan pitäisi olla mitään kummallisuuksia. Olen tosin bussien armoilla, mistä olenkin jo puhunut, mutta jos kouluhommia ei ole ihan hirveesti, voisin vaikka tullakin :wink:Sopikaa te päivä, minulle on lähes ihan sama... Tosin jos jotain menoa lauantaiksi tulee, ilmoitan.

02.09.2014 01:10 #4 :: pihlajapuu
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Nyt kun syksyn kuviot alkavat vähän selkiytyä, niin uskaltanen sanoa, että miulle arki-illoista parhaita ovat varmaan tiistai tai torstai, mutta mieluiten varmaankin miittaisin viikonloppuna. Lauantai tosiaan ehkä se tolkullisempi vaihtoehto viikonlopun päivistä.

Molemmat tulevat viikonloput tosin olen kiinni muuttopuuhissa ja sijainniltani siksi Joensuussa, mutta sen jälkeen ei ole ainakaan tiedossa mitään viikonloppumenoja.
Muokannut 02.09.2014 01:11 pihlajapuu

02.09.2014 08:58 #5 :: Knox Gargol
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Kuura pyysi, ettei otettaisi Tracon-viikonloppua, koska saattaisi päästä tulemaan ja loppukuusta itse pitää olla yksissä häissä menossa, joten itselleni näyttäisi tällä hetkellä siltä, että lokakuu olisi näistä se parempi kuukausi. Jos syyskuu passaa muille paremmin, koitan saada sen onnistumaan, kun ollaan saatu viikonloppuja vähän tuumailtua.

18.09.2014 17:42 #6 :: Knox Gargol
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Haluaisin tässä vaiheessa ehdottaa miittipäivää, kun syyskuukin alkaa olla jo ehtoopuolellaan. 18.10. ja 25.10. olisivat minun ehdotukseni miittipäiväksi. Jos on parempia ideoita, olkaa hyvät vaan.

18.09.2014 18:02 #7 :: Maailmanherra

18.09.2014 22:07 #8 :: Knox Gargol
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa

Maailmanherra kirjoitti: Millaiset mahdollisuudet miitissä on pelata maailman suosituinta keräilykorttipeliä Magic the gatheringia?

Riippuen hengailupaikasta, mutta itse voin ottaa pari casual-pakkaa mukaan siltä varalta, että tulee tilaisuus pelata. Yhteinen mielipide varmaankin ratkaisee, missä ollaan ja mitä tehdään, mutta minulle pelaaminen passaa kyllä.

25.09.2014 17:53 #9 :: Kuurankukka
Lokacon ois 18.10.!

25.09.2014 18:52 #10 :: Knox Gargol
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa

Kuurankukka kirjoitti: Lokacon ois 18.10.!

Pitäiskö vetää ainakin osittain sitten lokacon-miittinä? Mielipiteitä. kiitos.

25.09.2014 20:41 #11 :: Celestine
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Lokaconista en oikein jaksa innostua, mutta voisin siellä hengata jos on pakko. (Kuulostaapa marttyyrimaiselta...) Mulle ei 4.10. ainakaan käy, en sitten tiedä muista päivistä.

26.09.2014 11:13 #12 :: pihlajapuu
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Joo, itekään en oo kauhean kiinnostunut Lokaconin ohjelman alkupuolesta, lähinnä ehkä korkeintaan klo 14-16. Toisaalta saattaisin olla kiinnostunut tuosta conin illanvietosta...

11.10.2014 16:01 #13 :: Kuurankukka
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Mietiskelin tässä että tulisin kumminkin Jyväskylään tuona Lokacon-aikana niin että jos haluatte niin voisi olla myös jokin miitti!

17.10.2014 14:02 #14 :: Sam Karpalosuo
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Onkos jonkinlaista miittiä tapahtumassa? Minäkin varmaan käväisen tuolla lokaconissa huomenissa. Harmaanvihreästä takista ja ruskeasta liivistä tunnistaa.

18.10.2014 14:55 #15 :: Knox Gargol
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Minulla on jalassa sen verran paha kramppi, etten pysty tänään olemaan liikenteessä, mutta, jos ehditte näkemään toisianne siellä, pitäkää hauskaa. Koitan organisoida paremmin miitin myöhempään ajankohtaan.

19.10.2014 17:31 #16 :: Kuurankukka
Jyväskylän Syysmiitti syys-lokakuussa
Olihan siellä hauskaa! Näin Karpalosuon! Mutta muuten risinglaisedustus ei vaikuttanut kovin suurelta.

Jyväskylässä myös satoi. Voin silti tulla toistekin.

Valvojat: Muukalainen