Tammiitti 22.11.

1 11.1%
Joulukuun eka
Joulukuun toka
Äänestäjiä yhteensä: 9
Sinun täytyy olla kirjautuneena, jotta voit osallistua tähän kyselyyn.

13.10.2014 18:31 #1 :: Ageha
Tammiitti 22.11.
EDIT: Nyt on tehty äänestys, laittakaa mikä viikonloppu käy teille parhaiten niin hiotaan myöhemmin tarkka päivä! Huomatkaa myös että joulukuun toka viikonloppu on Risingin pikkujoulut Helsingissä! (En enää ehtinyt muokata sitä vkloppua äänestyksestä pois :p )

Miittipäivä lauantai 22. 11. :) Kokoontukaamme Metson aulaan klo 13.

Eli kovasti on keskustelua käyty siitä että Tamperemiitti olisi hyvä ja kiva ja hieno pitää! Pidetään se siis. Tarkoitus olisi (varmaan ilmeisesti?) miitata vielä tässä syksyn puolella tai ainakin ennen joulua.

Milloin siis itse kullekin käy ja ketkä olisivat kiinnostuneita? Itse pääsen liikkeelle kunhan on viikonloppu, muuten about minkä tahansa pitäisi käydä, ja Dyn ilmoitti ehkämahdollisesti pääsevänsä jos miitataan marraskuun lopulla.

Ja tekemisistä ja menemisistä ja sensemmoisista miittipuuhasteluista sen verran että minusta siellä kissakahvilassa käyminen voisi olla aika kivsua jos se on jo auki (paitsi tietysti jos kissa-allergeenikkoja ilmaantuu, sitten ei). :>

Editti kaksi: Osallistumassa ainakin!
-Ageha

-Ansa
-Blackbird
-Xariel
-Hiistu

Ilmoitelkaas itsestänne vielä :smile:(Ja anteeksi jos unohdin jonkun!)
Muokannut 19.11.2014 14:39 Ageha

• Wuntvor hahmo
  • Wuntvor
    Kaartilainen

13.10.2014 22:19 #2 :: Wuntvor
Hyvä idea! :smile:

Marraskuun alussa voisi olla hyvä ajankohta, viikonloppu ja kahvila kuulostaa hyvältä. Tosin olen vähän skeptinen kissakahvilasta..

• Ansa hahmo
  • Ansa

14.10.2014 12:33 #3 :: Ansa
Tammiitti!
Marraskuun puolella sopisi oikein hyvin, ja viikonloput on itsellä myös käytettävissä suurimmaksi osaksi. Joku kahvila olisi kiva, jossa on myös riittävä gluteeniton/laktoositon-tarjonta.

Marraskuussa nyt on monta viikonloppua, josta valita. :smile:

14.10.2014 22:30 #4 :: Dyn
Tammiitti!
Tjoo, tulen Suomeen takaisin 12.11. eli sen jälkeen joku viikonloppu ehkä. Arkena ei onnistu (pitäs tehdä jotain töitäkin).

16.10.2014 20:33 #5 :: Hiistu
Tammiitti!
Olen viikonloppuja Pirkanmaalla hyvin ennalta-arvaamattomina ajankohtina, mutta koitan tulla moikkaamaan, mikäli satun miitin aikaan olemaan maisemissa. :smile:Tämä siis hyvin epävarma, mutta jos. (Ei mitään kissojakaan vastaan, kunhan ne pysyvät omalla kupillaan. :wink:)
Muokannut 16.10.2014 20:35 Hiistu

19.10.2014 12:36 #6 :: Ageha
Ihmiset, ilmoittautukaa. :tongue:

Eli tähänastisesta koosteena
-Kaikki ovat viikonlopun kannalla
-Minulle käy kaikki kunhan yllämainittu ehto toteutuu eikä ole Risingin pikkujoulujen päällä (jotka tosin ovat vasta joulukuussa)
-Wuntvorista alkumarraskuu olisi hyvä
-Dyn pääsee ehkä loppumarraskuusta
-Hiistu pääsee jossain vaiheessa mahdollisesti eli ilmeisesti ei kannata yrittääkään ottaa huomioon suunnittelussa?
-Ansalle ok marraskuu (ilmeisesti mikä vkloppu vain?)

Kiellän kaikki väitteet yliaggressiivisesta kokoonpanon kasaamisesta.

• Diara hahmo
  • Diara

19.10.2014 12:44 #7 :: Diara
Tammiitti!
Mikäli ajankohta osuu hyvin, niin voisin tällä kertaa ehkä uskaltautua paikalle (jos lupaatte, ettette pure). Tällä hetkellä marraskuu on aika pitkälti vapaa, mutta isänpäiväviikonloppu ei onnistu (joka siis on 9.11). Olen kissoille hieman allerginen, mutta muutaman tunnin oleskelu ei vielä haittaa, sitä varten on allergialääkkeet. Mieluiten päivinä la tai su (en tiedä, lasketaanko pe jo viikonlopuksi), koska marraskuussa on jonain perjantaina pikkusiskon tuparit.
Tykännyt: Ageha

19.10.2014 17:42 #8 :: Kuurankukka
Tammiitti!

Ageha kirjoitti: Entäs mitä aikoo Kuuris? Emli? Muut tamperelaiset tai muuten vain potentiaaliset tammiittaajat? Huhutaan että ainakin NiTessinekin olisi tässä kaupungissa!

Sanoin NiTessinelle että sen luona pidetään miitti, eikä se sanonut ei!
Mutta joo onhan täällä melko paljon tamperelaisia/muita kiinnostuneita, niitä pitänee vain tökkiä.

Marraskuun kaksi ensimmäistä viikonvaihdetta eivät ole soveliaita, sen jälkeen varmaankin kyllä. Ehkäpä äänestys selkiyttäisi tilannetta!

19.10.2014 18:36 #9 :: Aemilia
Tammiitti!
Eli Doodle-miitti niin, että vain nikillä annetut äänet vaikuttavat...?

• Ansa hahmo
  • Ansa

19.10.2014 19:32 #10 :: Ansa
Tammiitti!
Äänestin marraskuun neljättä viikonloppua. Kolmaskin tosin käy. Muille tuli jo muuta suunnitelmia.

19.10.2014 19:36 #11 :: Ageha
Tammiitti!
Minäkin äänestin nyt sitä neljättä vkloppua, mutta toistaiseksi tosiaan näyttäisi siltä että kaikki sopii! (Paitsi että tuonne Risingin pikkujouluihin olen kyllä menossa :tongue:)

Edit: Iivari, juuri toinen edit äänestykseen olisi ollut se, että olisin laittanut päivämäärät näkyviin ja toinen se että olisin ottanut Risingin pikkujoulujen päälle sattuvan pois, mutta myöhästyin kun painoin "lähetä" vähän turhan hätiköidysti (helmasyntini :p ). Ilmeisesti sen jälkeen kun eka ääni on annettu ei enää voi muokata. Ja harmillista että omaa ääntä ei voi perua...
Muokannut 19.10.2014 23:33 Ageha

• Iivari hahmo
  • Iivari

19.10.2014 23:30 #12 :: Iivari
Tammiitti!
En vastatessani äänestykseen TAASkaan hahmottanut, että kun eka viikonloppu on se, minkä lauantai on 1. päivä. Eli toisin sanoen mullekin käy tällä hetkellä vain neljäs ja viides. Eli sen yhden kolmannen viikonlopun äänen voi jättää huomiotta.

Näinä hetkinä sitä kaipaa edellisen foorumisoftan äänestyspalikan muokattavuutta...

20.10.2014 02:31 #13 :: NiTessine
Tammiitti!

Kuurankukka kirjoitti: Sanoin NiTessinelle että sen luona pidetään miitti, eikä se sanonut ei!

Joo, mun ei tartte kieltäytyä kun mä oletan että te taas järkkäätte sen niin että mä en ole kaupungissa ja parhaassa tapauksessa edes maassa.

20.10.2014 13:04 #14 :: Kuurankukka
Tykännyt: Ageha

20.10.2014 13:41 #15 :: NiTessine
Tammiitti!

Kuurankukka kirjoitti: Joo, sun tarvii vain ensin kertoa päivät joina sulle ei sovi, niin asia saadaan järjestettyä!

Marraskuun toinen ja joulukuun ensimmäinen ovat ainoat, joilla ei ole muuta menoa.

20.10.2014 16:20 #16 :: Maailmanherra
Äänestys ei tue numeroita? U

• Wuntvor hahmo
  • Wuntvor
    Kaartilainen

20.10.2014 21:50 #17 :: Wuntvor
Tammiitti!
Parhaiten sopii Marraskuun alkupuolella, saattaa onnistua myös Marraskuun lopussa. Joulukuu luultavasti ei käy.

21.10.2014 14:26 #18 :: Blackbird
Tammiitti!
Jätän äänestämättä, koska kaikki vkloput ovat epävarmasti jo täynnä. Tamperelaisena kuitenkin osallistun mielelläni miittiin jos se sattuu osumaan niin, että saan päivän vapaaksi. :cool:

• Iivari hahmo
  • Iivari

25.10.2014 15:48 #19 :: Iivari
Tammiitti!
22.11. Sunnuntaina ois Tsh 60 vuotta -tapahtuma joten sikäli edeltävä lauantai vois olla kiva

25.10.2014 15:59 #20 :: Ageha
Tulen taas kitisemään päivämääristäsi mutta 22. 11. on lauantai. :tongue:

Sillä vklopulla näyttää myös olevan eniten ääniä (olisi tosiaan pitänyt merkitä päivämäärät suoraan äänestykseen :cheesy:)

Valvojat: Muukalainen