×

1 11.1%
Joulukuun eka
Joulukuun toka
Äänestäjiä yhteensä: 9
Sinun täytyy olla kirjautuneena, jotta voit osallistua tähän kyselyyn.
  • Iivari hahmo
  • Iivari

21.11.2014 02:05 #61 :: Iivari
Tammiitti 22.11.
Huu, se on jo huomenna, päivämäärän mukaan. Toivottavasti tulee paljon kivoja ihmisiä!

Jänskättää. Taidan mennä nukkumaan.

21.11.2014 13:10 #62 :: Aemilia
Tammiitti 22.11.
Tammiitissa on vissiin pakkasta ja voi jopa sataa lunta. Varauduttehan :eek:

Muokannut 21.11.2014 13:11 Aemilia

21.11.2014 18:27 #63 :: Hiistu
Tammiitti 22.11.
Olen näemmä kaupungissa, joten jollen ennätä kadota minnekään, tulen käymään miitissä. :smile:
Tykännyt: Ageha

21.11.2014 20:33 #64 :: Kirjaneito
Tammiitti 22.11.
Olen kirjastossa kahdentoista jälkeen tekemässä esitelmää, joten jos saadaan ajoissa valmiiksi, saatan tulla piipahtamaan. (Jos uskallan :wink:) Pidemmäksi aikaa en varmaan ehdi jäädä, mutta voin mahdollisesti tulla näyttämään naamaani.

• Iivari hahmo
  • Iivari

22.11.2014 13:13 #65 :: Iivari
Tammiitti 22.11.
Kirjaneito ja muut, löhdettiin liikkeelle, mun puhelinnumero on 0445922286, soittakaa

22.11.2014 18:47 #66 :: Kirjaneito
Tammiitti 22.11.
Loppujen lopuksi venähti esitelmän kanssa sen verran kauan, että piti lähteä kaupungista sanakirjan ostamisen jälkeen kotiin pakkailemaan maanantaista Ruotsiin lähtöä varten... :sad:Ensi kerralla sitten. Oliko teillä kivaa? :smile:

• Ageha hahmo Kirjoittaja
  • Ageha
    Baronetti

22.11.2014 21:50 #67 :: Ageha
Tammiitti 22.11.
Harmi ettet päässyt, Kirjaneito!

Minulla ainakin oli kivaa. Premiitattiin Miksun, Emlin ja Kuuriksen kanssa Gigantissa ja etsittiin minulle kannetttavaa. Miitti oli kivaa ja ruoka oli hyvää ja oli kiva nähdä kaikkia ihmiäisiä. :smile:Ja nyt postmiitataan Kuuriksella med Riturin pikkuveli, Emli, Kuuris, Ade, Echramath, Ilmari, Miksu ja Valerie.

Ai niin, ja bussikuski hymyili minulle!

Edit: Ja mukana poistmiitissä oli myös Dynierax, joka tosin tuli paikalle huomattavasti myöhemmin kuin muut! Miittimiitissä oli ylempänä mainittujen lisäksi ainakin myös Hiistu, Iivari ja Dyn.
Muokannut 24.11.2014 12:55 Ageha

23.11.2014 12:36 #68 :: Aemilia
Tammiitti 22.11.
Minä voin raportoida lisää! Tolkien-tapahtumassa olivat sivistymässä Ari, Fiktiivi, Iivari, Dyn ja Echramath. Samalla aikaa kokoilimme toisten kanssa hissukseen jengit kaupungilla.

Metsosta siirryimme syömään Koskikeskukseen. Oltiin itse henkilökohtaisesti Echramathin, Valerien ja Agehan kanssa jakamassa valtavia määriä sushia sushi delissä.

Tosi kiva tuo jäätelöbaari! Koottiin jänniä kokoonpanoja mustikkasorbetti-suklaa-vaahtokarkki-ruusu-jugurttiviinimarja.

Koskikeskuksesta päin varasimme (!) kahvila Runon yläkerran, jossa kului useampi tunti ennen herkullisia 931:n suklaakaakaoannoksia.

Valitettavasti, hyvä Echramath, uusi nikkisi on tarttuvampi kun vanha, ja siinä on "hurmaava sointi minkä vuoksi sitä haluaa käyttää mahdollisimman paljon" joten "pitää vähän miettiä mitä vaihtaa käyttäjänimekseen chatissa, jos ei halua kadulla tulla kutsutuksi perunalepakoksi".

Postmiitissä teimme pitsaa ja kakkua, testasimme miten monissa eri kombinaatioissa pikkuasunnon neliömetreillä voi istua, ja katsoimme jotain animea mitä kummaa?

Miten söpöjä ihmisiä olette.
Muokannut 23.11.2014 12:38 Aemilia
Tykännyt: Ageha

24.11.2014 20:57 #69 :: Echramath
Tammiitti 22.11.
Nämä nuorisolaisten miitit ovat tietysti mukava aikahyppy ajassa 10-15 vuotta taaksepäin, mutta herra paratkoon, tässä iässä täytyisi jo nukkua. Nukuin epämääräisissä oloissa muutaman tunnin (muiden melutessa), pelkäsin junassa päätyväni jonnekin hemmetin Riihimäelle, päivällä nukuin pari tuntia, koomasin loppupäivä, sitten nukuin normaalit kahdeksan tuntia enkä silti tajunnut töissä mitään mikä oli päivän työmäärän nähden vähän negatiivista.
Tykännyt: Kuurankukka

• Ageha hahmo Kirjoittaja
  • Ageha
    Baronetti

24.11.2014 21:24 #70 :: Ageha
Tammiitti 22.11.

Echramath kirjoitti: Nämä nuorisolaisten miitit ovat tietysti mukava aikahyppy ajassa 10-15 vuotta taaksepäin, mutta herra paratkoon, tässä iässä täytyisi jo nukkua.

Muttamutta eikö Emli ainakin mennyt Valerielle nukkumaan? Nukkumista hiljaisuudessa oli siis tarjolla myös! Vai olitko sinä juuri se jolla oli heinäallergia... :smile:Olen tosin kyllä sitä mieltä näin jälkikäteen että sitä musiikkia olisi voinut lakata soittamasta silloin kun puolet tai yli puolet porukasta nukkuivat... (Eli ehkä joskus aamuviiden-kuuden tienoissa?)
Muokannut 24.11.2014 21:26 Ageha

24.11.2014 23:26 #71 :: Aemilia
Tammiitti 22.11.
Olisi siellä ainakin voinut käydä nuuhkimassa ja kokeilemassa... :tongue:

Valvojat: Muukalainen