Risingin pikkujoulut 2014

• punnort hahmo
  • punnort
02.12.2014 20:54 #21 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Minä en taida tulla illanviettoon, mutta jos joku porukka lähtee syömään sitä ennen, voisin liittyä mukaan.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

02.12.2014 21:21 #22 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Joo, eiköhän varata Milenka klo 19 alkaen. Pienemmällä porukalla itse kukin mahtuukin syömään johonkin. 20 hengen saaminen yhtään mihinkään Helsingin vilkkaimpana pikkujoululauantaina olisikihan elokuvan arvoinen tehtävä.

02.12.2014 21:35 #23 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Risingin pikkujoulut 2014

Huoleton kirjoitti: Jos joku on menossa kuitenkin ulos syömään tai tahtoisi mennä leffaan kattomaan Hobittia leffaan, mulle saa huikata!!

Olen ajatellut siihen malliin, että tulisin käymään pikkujouluissa, ja olen ajatellut nähdä myös Hobitin, joten voisin tulla mukaan leffaan. :smile: (Elokuvissa istumisen jälkeen olen kyllä joskus vähän henkisesti poissaoleva, mutta ehkei sitä pikkujouluissa kukaan huomaa. :wink: )

Ruokailun suhteen minulla ei ole toiveita. Kuljen mielelläni mukana, jos porukkaa on johonkin menossa.

• Ageha hahmo
  • Ageha
02.12.2014 21:41 #24 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Olen samoilla linjoilla kuin Hiistu. :cheesy: Hobitista en ole täysin varma mutta voisin sen kyllä käydä katsomassa jos muutkin menevät! Mutta harkitsen vielä.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

• Adaera hahmo
  • Adaera
04.12.2014 14:07 #25 : Adaera
Vastaus käyttäjältä Adaera aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Ei kai kaikki sitä hobittia ole menossa katsoon. Mä olen suunnitellut sen ihan toiseen seuraan toiselle päivälle. Mut tulossa ollaan. Minnes mä pääsen yöksi?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

04.12.2014 15:08 #26 : Maailmanherra
Vastaus käyttäjältä Maailmanherra aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Eiköhän ehdokkaita ole yllin kyllin.

Monologi punainen, hän tietää kosmoksen salat ja kalapuikko hommat ja kefirit

• Adaera hahmo
  • Adaera
04.12.2014 16:21 #27 : Adaera
Vastaus käyttäjältä Adaera aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Ehkä se selviää viimeistään siellä sitten. :D

04.12.2014 18:28 #28 : Angrod
Vastaus käyttäjältä Angrod aiheessa Risingin pikkujoulut 2014

Huoleton kirjoitti: ^Kannatan. Jos joku on menossa kuitenkin ulos syömään tai tahtoisi mennä leffaan kattomaan Hobittia leffaan, mulle saa huikata!!

Onks tää taas niitä reissuja, kun muut haluaa nähdä 2D, ja me kaks ja ehkä tablo päädytään 3D HFR?

www.finnkino.fi/Event/300537/

• Huoleton hahmo
  • Huoleton
05.12.2014 20:54 #29 : Huoleton
Vastaus käyttäjältä Huoleton aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
3D Hobitti-mä oon messissä. Onko jollain vanhaks meneviä lippuja, mitä vois ostaa? Angrod, voitko varata liput?

05.12.2014 21:49 #30 : Hiistu
Siihen samaan minäkin. :smile:

Mites kun lippuja varaa, niin esitetäänkö mahdolliset sarjaliput (eli koodit) siinä lippuja lunastaessa vai varatessa vai missa vaiheessa? Minulla olisi itselleni yksi säästössä. Ja nythän on myynnissä 4 lipun paketteja hintaan 38 euroa (9,5e/kpl), joten sellaisen hankkimista voisi harkita, jos useita lipun tarvitsijoita?

• Rinja
05.12.2014 21:58 #31 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Risingin pikkujoulut 2014

Hiistu kirjoitti: Ja nythän on myynnissä 4 lipun paketteja hintaan 38 euroa (9,5e/kpl), joten sellaisen hankkimista voisi harkita, jos useita lipun tarvitsijoita?

Huom, noiden kyseisten lippupakettien lippuja voi käyttää vasta 24.12. lähtien. Sellaisia normeja neljän lipun paketteja sen sijaan voi ostella ja käytellä hintaan 47e (11,75e/kpl). Ostettiin just Interstellariin tuttujen kanssa tuollainen paketti, kun tuli se kuitenkin halvemmaksi per nassu kuin 14 euron normihinta.

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"

05.12.2014 22:02 - 05.12.2014 22:04 #32 : Angrod
Vastaus käyttäjältä Angrod aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Varasin 6 lippua Tennispalatsi 1:een klo 14:55 (näytöksen arvioitu päättymisaika 17:29), en usko tämän 3D:n olevan tämän suositumpi idea?

Vaihtoehtoisesti olisi vielä 12:50 näytös.

Mulla on varmaankin ylimääräisiä sarjalippuja myytäväksi a' 8 euroa, joskaan ei vielä kiire päästä niistä eroon. Sarjaliput käytetään lippuja lunastettaessa, voin jakaa varaustunnusta, niin lippunsa koska ja miten haluaa.

with the fox that makes the ravens fly.
Viimeksi muokattu: 05.12.2014 22:04 Angrod.

05.12.2014 22:05 #33 : Hiistu

Rinja kirjoitti:

Huom, noiden kyseisten lippupakettien lippuja voi käyttää vasta 24.12. lähtien.

Aa, kappas. No ei niistä sitten tässä apua. (Joululahjavinkkiä vain.)

• Dynierax hahmo
  • Dynierax
    Epäkuollut
07.12.2014 12:33 #34 : Dynierax
Vastaus käyttäjältä Dynierax aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Jaahas, vaikuttaa nyt sitten siltä että minut on houkuteltu tulemaan paikalle. Joten ilmaitan saapuvani. .-)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dyn, Kuurankukka

07.12.2014 16:27 #35 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Hienoa Dyni! :cheesy:

Jos joku on kiinnostunut syömään Grande Grillissä mun ja Iivarin kanssa siinä viiden pintaan Helsingin keskustassa, mulle voi ilmottautua. Jos tulee yli neljä, pitänee pyytää pöytävarausta, muuten me mennään ilman (siellä on yleensä tilaa). Aiomme syödä pidemmän kaavan mukaan viinipullon kera.

• Iivari hahmo Kirjoittaja

• Ageha hahmo
  • Ageha
07.12.2014 18:01 #37 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Risingin pikkujoulut 2014

Iivari kirjoitti: Meille on tulossa todennäköisesti suurimmat pikkujoulut vuosiin, ehkä jopa koskaan - reilusti yli kaksikymmentä ihmistä lienee tulossa. Tämä erittäin hyvä.

Oo. :heart: Harkitsen myös tuota grilleilyä, tosin se maksaa paljon ja en tiedä olenko kykenevä syömään tuolla kivoja juttuja vai vammaako allergiani liikaa. Harkitsen nyt ilmeisesti vähän kaikenlaista, saa nähdä teenkö mitään vai istunko TheShriken kanssa pelaamassa shakkia kunnes pikkujoulut alkavat virallisesti ex-Milenkassa.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

08.12.2014 17:42 #38 : Angrod
Vastaus käyttäjältä Angrod aiheessa Risingin pikkujoulut 2014

Angrod kirjoitti: Varasin 6 lippua Tennispalatsi 1:een klo 14:55 (näytöksen arvioitu päättymisaika 17:29)

Meillä on muuten tilanne käsillä...varaukset pitää näköjään lunastaa poikkeuksellisesti jo 9.12.2014 klo 21:47, tätä ei tullut heti huomattua.

Eli meitä olisi 4 lähtijää.

Angrod - Omalla tai Vanamon sarjalipulla
Vanamo - Omalla tai Angrodin sarjalipulla
Huoleton - Agrodin tai Vanamon sarjalipulla
Hiistu - Omalla sarjalipulla, voin toimittaa pikaisesti varausnumeron vai haluatko lunastaa sarjalipun meiltä?

• Iivari hahmo Kirjoittaja
  • Iivari
09.12.2014 18:28 #39 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Ettei kukaan harhautuisi vanhaan tuttuun sohvapöytäämme, totean, että meille on varattu Milenkan takatila, koska meitä oli tulossa niin paljon. Eli mennään sit rohkeasti syvälle sisään sinne takasaliin asti.

"Kenellä on rohkeutta

• Vanamo hahmo
  • Vanamo
09.12.2014 18:31 #40 : Vanamo
Vastaus käyttäjältä Vanamo aiheessa Risingin pikkujoulut 2014
Toivottavasti Hiistu olet huomannut lippuprobleeman! Kävin lunastamassa itselleni, Huolettomalle ja Angrodille liput.

Valvojat: Muukalainen
Uusin jäsen: Topi Kopakkala