• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti

11.01.2015 19:48 #21 :: Ageha
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
No hupsista enpäs muuten varmaan olekaan läsnä, däämn. :sad:Abiristeily. Taitaa olla jo toinen kerta kun miittiä suunniteltaessa tulen unohtaneeksi että minulla mahdollisesti voisi olla muutakin menoa kuin Rising. :tongue:
Muokannut 11.01.2015 19:49 Ageha

• Hillo hahmo
  • Hillo
    Upseeri

02.02.2015 19:45 #22 :: Hillo
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Kaipa minäkin uskallan jo tässä vaiheessa ihan näin virallisesti ilmoittaa tulevani paikalle, jos ei tapahdu mitään maailmaamullistavaa.
Tykännyt: Kuurankukka

• Vehka hahmo
  • Vehka
    Poimuvelho

05.02.2015 18:36 #23 :: Vehka
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Elämän suuria dilemmoja: mennäkö Jyväskylään kuuntelemaan huonoa punkkia koska poikaystävä, vai tullako Risingin miittiin koska vuosien tauko? :tongue:

• Adaera hahmo
  • Adaera

06.02.2015 01:05 #24 :: Adaera
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Vehka no tietenkin Risingmiitti! Turhia ne poikaystävät, eiku. Käytät vaan naisellista viehätys voimaasi ja saat sen unohtamaan sen punkin ja tuutte yhdessä mittiin, vai miten se meni..

Mulla on jo liput ostettuna. Olen jo 10.30 Helsingissä saa tulla ajoissa leikkiin mun kanssa jos haluaa.
Muokannut 06.02.2015 01:06 Adaera

06.02.2015 09:22 #25 :: Puolikuu
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Tämä on jo huomenna! Pitäisikö meillä olla jotain ystävänpäiväistä? Teemaväri punainen?

Edit: eipäs olekaan, viestiä kirjoittaessa olin vahvassa uskossa, että miitti tosiaan on huomenna. No, lähdin kyllä kerran yhteen miittiin päivää liian aikaisin ja ihmettelin sitten miksi ketään ei näy joten...
Muokannut 06.02.2015 09:36 Puolikuu Syy: Sekoilen
Tykännyt: Tapsa, Vehka

06.02.2015 09:39 #26 :: Hiistu
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Ystävänpäivä tai miitti tai ystävänpäivämiitti ei ole koskaan liian aikaisin? :wink:

Jotain ystävänpäiväistä tuossa: Haaste: Risingin ystävänpäivätervehdykset .

06.02.2015 09:57 #27 :: Doc Nicholson
Varoitus! Törkeä mainos!

Ystävänpäivämiittihän jatkuu parhaiten swing-tanssiaisilla aivan Helsingin ydinkeskustassa. Olettaen, ettei tämä ole juurikin sitä Dynin mainitsemaa epäilyttävää livetoimintaa...

Aloitusaikakin on aivan täydellinen, kuuden tunnin syömisen ja kirjakauppailun jälkeen alkaa varmasti jalka vipattamaan. Tanssin jälkeen ehtii vielä loistavasti jatkoille/mafiaan. Niin minä ainakin ajattelin, kun en sattuneesta syystä ehdi miittiinkään...

06.02.2015 13:44 #28 :: Maailmanherra
Tykännyt: Vehka

09.02.2015 08:55 #29 :: Doc Nicholson
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.

Maailmanherra kirjoitti: Swing ei kyllä ole vahvinta alaani enkä sitten opetellut lindy hopiakaan... Kiinnostavaa kyllä olisi.

Piruuttani katselin wikipedia-artikkelia erilaisista swing-tanssityyleistä... En kyllä tiennyt, että niitä on noin paljon olemassa ja erikseen luokiteltu. Eiköhän sieltä löydy kaikille sopiva. :cheesy:

09.02.2015 21:00 #30 :: Elthadora
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Hip, minä myös saavun paikalle, vaikka kovasti ajatuksissani yritinkin järjestää siihen päälle muuta tekemistä.

10.02.2015 19:49 #31 :: TheShrike
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Minäkin varmaan ilmestyn paikalle ihmisiä häiritsemään. ^^

Jäi viimekertainen mafia välistä minusta riippumattomista asioista mutta taas ollaan kuosissa ja eiku menoksi!

• Rituri hahmo
  • Rituri

10.02.2015 22:00 #32 :: Rituri
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Mulla on töitä kahteen asti, joten liittynen seuraan joskus puoli kolmen aikoihin.

12.02.2015 16:26 #33 :: Toislehto
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Olinkin jo meinannut unohtaa. Raahaanpa siis röllimäisen olemukseni paikalle lauantaina. :smile:

13.02.2015 08:21 #34 :: Emelie
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Minä eksyn ehkä illasta jatkoille, jos porukka jaksaa koko päivän miitteilyn jälkeen sellaista tehdä ja jos muut velvollisuudet eivät estä. :)

Doc Nicholson kirjoitti:

13.02.2015 11:08 #35 :: Doc Nicholson
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.

Emelie kirjoitti: Ja ehkä siellä ei tartte tanssia, jos haluaa vain kuunnella musiikkia ja katsella, kun kun muut tanssii? Niin minä ajattelin tehdä....

Swing-poliisit ovat myös tervetulleita. :cheesy:

Oltiin pari viikkoa sitten yksityiskeikalla vetämässä osaksi sama setti kuin huomenna luvassa oleva, ja Aleksi veti kyllä sen verran komeasti, että kestää kuunnella.

13.02.2015 18:47 #36 :: Emvignya
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Mulla on poneja aamulla, mutta saavun paikalle, kun pääsen eroon poneista ja suihkusta ja mitä näitä onkaan... (Lähinnä kerron tämän siksi, ettei kukaan soita mulle ja kysy, missä me ollaan. Ei olisi eka kerta, kun en ole paikalla vaikka niin luullaan.)

• Iivari hahmo
  • Iivari

13.02.2015 23:02 #37 :: Iivari
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Minä olin tänään vastuullinen aikuinen, ja tulin kotiin ajoissa paikasta jossa oli ystävä ja alkoholia, jotta voisin tulla ensimmäistä kertaa vuosiin miittiin silloin kun se alkaa. Se näkee, joka elää, kuin tyypin käy. Mutta huomenna nähdään :heart:

14.02.2015 09:56 #38 :: Puolikuu
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Jos ei saavu kahdeksitoista, onko joku, jolle voisi soittaa ja tiedustella sijaintia? :smile:
Muokannut 14.02.2015 09:57 Puolikuu

14.02.2015 10:09 #39 :: Maailmanherra
Re:Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Tänään olen harvinaisen ajoissa.

14.02.2015 10:09 #40 :: Elthadora
Ystävänpäivämiitti / Talvimiitti 14.2.
Puolikuu, laitoin yksäriä. Mie poistun miitistä joskus viiden aikaan pariksi tunniksi, mutta varmaan ehdit ennen sitä jo (toivottavasti). ^^
Muokannut 14.02.2015 10:10 Elthadora

Valvojat: Muukalainen