-
- Painaja ja muita runoja
- Leirinuotio / LordStenhammar | 19.09.2023 11:29
-
- Lukuhaaste: Popsugar 2023
- Lukupiiri / Pisania | 18.09.2023 22:23
-
- Lukuhaaste: Goodreads 2023
- Lukupiiri / Pisania | 18.09.2023 22:20
-
- Lukuhaaste: Helmet 2023
- Lukupiiri / Eija | 16.09.2023 14:02
Vappumiitti Tampereella 1.5
Tapaaminen perjantai 1.5 klo 12.00 rautatieasemalla
Saa myös ilmoittautua...
Aikoinaan miitattiin vapun aikoihin Tuokiomiitin puitteissa, joten voisimme uudestaan elvyttää tapaa. Tosin en näe vaatimuksena Tuokiomiittiä vaan vähän yleisempää miittiä. Tietty voidaan perinteisiä miittikirjoitelmia tehdä, jos on innostusta.
On puhuttu ihan vappu perjantaista tai vaihtoehtoisesti lauantai voisi olla toimiva. Kumpaa toivoisitte?
Saa myös ilmoittautua...
Aikoinaan miitattiin vapun aikoihin Tuokiomiitin puitteissa, joten voisimme uudestaan elvyttää tapaa. Tosin en näe vaatimuksena Tuokiomiittiä vaan vähän yleisempää miittiä. Tietty voidaan perinteisiä miittikirjoitelmia tehdä, jos on innostusta.
On puhuttu ihan vappu perjantaista tai vaihtoehtoisesti lauantai voisi olla toimiva. Kumpaa toivoisitte?
Muokannut 24.04.2015 19:17 Adaera Syy: Tietojen päivitys
Vappumiitti Tampereella 1.5
Tuun jos en satu muuttamaan tuolloin!
Minä lupaan tulla paikalle, jos olen siinä kunnossa, että pääsen sohvan pohjalta yhtään mihinkään. Tänään pitäisi lähteä Särkänniemeen juhlistamaan vappua (jipii, 4 astetta lämmintä ja vettä sataa
) ja huomenna juhlitaan opiskelijaporukalla. Vielä kun on viimeinen vappu tällä porukalla, niin saattaa mennä myöhään. Voin huudella aamulla täällä, jos olen tulossa.

Valvojat: Muukalainen