Jyväsmiitti 25.7.

Knox Gargol
Knox Gargol loi aiheen: Jyväsmiitti 25.7.
13.05.2015 18:48 #1

Jyväsmiitti järjestetään erittäin pitkästä aikaa lauantaina 25.7. Pahoittelen, että päivämäärä päätettiin demokratiavajeessa, mutta ajankohta lähestyi eikä kovinkaan moni ollut reagoinut päivämääräkyseilyihini.

Alustava sääennuste näyttäisi puolipilviseltä, vähän alle kahdenkymmenen asteen keliltä. Kannattaa varata sateenvarjo, koska pieni sateenuhka on olemassa.

Alustavaa suunnitelmaa ja aikataulua:

Kello 12 - kokoonnutaan Jyväskylän kompassilla (jos et tiedä/muista kompassin sijaintia, joku voinee tulla vastaan junalle/bussille/millä ikinä tuletkaan)

Sen jälkeen siirryttäneen siitä joko kirkkopuistoon tai Fantsuun, kuten aina ennen oli tapana (fantsussa MtG-ihmiset saavat harrastaa hieman ja eiköhän sieltä löydy muillekin mielenkiinnonkohteita). Kirkkopuistossa hengailu on myös aivan loistava vaihtoehto.

Tosiaan neljän maissa olin suunnitellut, että hakeuduttaisiin syömään (aikataulua voi muuttaa ihmisten fiiliksen ja/tai nälkätilan mukaan). Päätetään yhdessä joku kiva paikka vallattavaksi.

Kun ollaan syöty, siitä on hyvä siirtyä sitten takaisin Kirkkopuistoon tai mitä ikinä haluammekaan tehdä. Ja halukkaat voivat päättää illan kanssani paikallisessa pubissa.

My blade to sate.

Viimeksi muokattu: 21.07.2015 18:41 : Knox Gargol.

Kuurankukka
Upseeri
Kuurankukka vastasi aiheeseen: Jyväsmiittiä kesälle
14.05.2015 13:18 #2

Voishan sitä Jyväskylässä käydä! Kesäkuussa kun on kaikki arkkipelakointihässäköinnit niin esim. heinäkuu voisi sopia paremmin!

Vehka
Poimuvelho
Vehka vastasi aiheeseen: Jyväsmiittiä kesälle
14.05.2015 13:21 #3

Itsekin kannatan heinäkuuta, kesäkuussa mulla ei taida olla yhtään vapaata päivää. Krhm.

the design in the stars
is the same in our hearts
in the rebuilt machinery of our hearts

14.05.2015 18:35 #4

Mutta ei ihan heinäkuun alkuun, koska Suokki. Olisin itsekin ehdottanut heinä-elokuuta.

Celestine
Celestine vastasi aiheeseen: Jyväsmiittiä kesälle
14.05.2015 18:46 #5

Viikolla 28 olen isoshommissa, mutten heinäkuu ihan auki.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

Warriorgirl
Aseenkantaja
Warriorgirl vastasi aiheeseen: Jyväsmiittiä kesälle
12.06.2015 14:11 #6

Jos osuu sopiva päivä niin tottakai olen messissä.

13.06.2015 15:11 #7

Pitäisi varmaankin pikkuhiljaa alkaa miettimään sopivaa päivää miittiä varten, kun kerran heinäkuu alkaa lähestyä.

07.07.2015 22:52 #8

Tehtiin suokissa pohdiskelua parhaasta miittauspäivästä Jykylään ja päädyttiin 25.7. Se on heinäkuun viimeinen lauantai. Kertoilkaahan mielipiteitänne siitä miittipäivänä.

pihlajapuu
pihlajapuu vastasi aiheeseen: Jyväsmiittiä kesälle
08.07.2015 16:22 #9

Meikäläinen saattaa hyvin todennäköisesti olla tuolloin mökillä (ainoa ei-ohjelmallinen tai ei-työntäyteinen viikonloppu juhannuksen ja elokuun puolivälin välillä..), mutta ehtinen JKL-miitteihin syksylläkin, jos tästä jokin epäsäännöllisen säännöllinen perinne vaikkapa muodostuisi. :)

Rituri
Rituri vastasi aiheeseen: Jyväsmiittiä kesälle
13.07.2015 09:34 #10

Minä ja Emppu ollaan tulossa, joten tulkaa muutkin. Olisi kiva taas pitkästä aikaa nähdä ihmisiä Jyväskylässä.

21.07.2015 18:42 #11

Päivitin tuon alustavan suunnitelman, kun aletaan olla lähellä miittipäivää.

Radoxeald
Radoxeald vastasi aiheeseen: Jyväsmiitti 25.7.
21.07.2015 20:30 #12

Jännästi lisätään houkutinta/pelotetta tulla miittaamaan, koska Knoxi sai mut ylipuhuttua ja satun olemaan Jykylässä viikonloppuna; Radoxeald, Risingin entinen pseudoaktiivi, nykyinen huuliharpisti ja Twitter-weeaboo tekee tänä lauantaina spesiaaliesiintymisen riisiläisten keskuuteen. Eli nyt jos koskaan voit nähdä harvinaisen erikoisvieraan Tampereelta. Nimmareita ja yhteisselfieitä saavat vain nopeimmat, desu!

Viimeksi muokattu: 21.07.2015 20:31 : Radoxeald.

25.07.2015 00:33 #13

Huomenna sitten nähdään. Jos joku paikalle tulossa oleva on epävarma, saa ilmoittautua. Voin tulla opastamaan paikalle. Kurkkaan topikin läpi vielä huomisaamuna ennen liikkeellelähtöä.

Celestine
Celestine vastasi aiheeseen: Jyväsmiitti 25.7.
25.07.2015 10:27 #14

Mitämitämitä miksi en huomannut tätä aiemmin? :shock: Ikävä kyllä en pääse näin lyhyellä varoitusajalla keskustaan ja meille on tulossa vieraitakin. Illalla saatan mennä tosin elokuviin, joten jos olette silloin vielä paikalla jossain, voisin ehkä tulla morjestamaan :wink: no, joskus yoisella kerralla sitten.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

25.07.2015 11:03 #15

Ollaan varmaan. Lähden itse tästä kohta kävelemään keskustaa kohti. Kaikille tulossa olijoille vielä viimeiset säätiedotukset:

Aurinkoiselta ja puolipilviseltä näyttää, joten ei tarvitse huolehtia siitä.

Otan muutaman mätäkkipakan kaiken varalta matkaan, jos joku muu haluaa pelata. Nähdään paikan päällä.

Valvojat: Muukalainen
Uusin jäsen: Onni