Kevät(talvi)miittiä Helsinkiin? 16.4. tyrkyllä?

• Iivari hahmo Kirjoittaja
  • Iivari
31.01.2016 22:41 - 05.03.2016 00:01 #1 : Iivari
Edit. Koska talvimiittiä ei taidettu saada kasaan, kokeillaanko kevätmiittiä? Maaliskuun loppuunkin saattaisi vielä ennättää, mutta ehdotan nyt huhtikuuta omien kalenterihaasteideni takia. Joka muuta haluaa, hihkaiskoon!

Perinteisesti Helsingissä on miittailtu hiihto- eli talvilomien kieppeillä, helmikuun lopulla tai maaliskuun alussa. Viime aikoina miittitoiminta on ollut vähän hiljaiselolla, vaikka Helsingin paikallinen Rising-mafia onkin pyörinyt varsin hyvin. Mutta kun kukaan muu ei ole tätä puheenaiheeksi vielä nostanut, kyselenkin, että onko ulkopaikkakuntalaisilla tai meillä helsinginseutulaisilla halua miitata virallisemmin, isommin, tai päivemmälle, siksi että se on kivaa tai vain perinteiden vuoksi?

Eli haluaako kukaan Talvimiitin olemassaolevan?

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen
Viimeksi muokattu: 05.03.2016 00:01 Iivari.

01.02.2016 15:53 #2 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Kevät(talvi)miittiä Helsinkiin? 16.4. tyrkyllä?
Mä voin tulla aina miittiin, mutta helsinkiläisiä nähdäkseen ei tarvitse perustaa erikseen miittiä... joten jos joku ulkopaikkakuntalainen haluaa nähdä meitä, ilmottautukoon! :smile:

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
01.02.2016 20:15 #3 : Puolikuu
Mulla on ollut traditiona yleensä osallistua talvimiittiin, joten olisi hauskaa miittailla nytkin. Varsinkin, kun onnistun aina missaaman mafiat.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

03.02.2016 22:09 #4 : Helmeilevä susi
Haluan ehdottomasti miitin.
Haluan nähdä miitin. En ole koskaan ollut miitissä. Ja toivon ettei se ole missään vaikeassa paikassa, olen kuitenkin vasta 12 v.

Yritän selvittää päivämäärät milloin ollaan perheen kanssa Utössä niin ei menisi päällekkäin. Mikäli miitti ei ole Itä-Pakilassa tai Oulunkylässä tai muualla tässä lähellä niin kiitos jossain minne pääsee bussilla numero 64.

Toivon mukaan siinä oli nyt kaikki mitä minulla oli sanottavaa.

Kiitos.

Alea iacta est.
Dovie'andi se tovya sagain.

03.02.2016 22:13 #5 : Dyn
^ Miitti on keskustassa, joten eksymisen ei pitäisi olla kodin todennäköistä. Yleensä on nähty ensin Rautatientorilla - siinä on nyt luistinrata - ja siitä suunnattu jonnekin syömään.

• Adaera hahmo
  • Adaera
21.02.2016 16:35 #6 : Adaera
Mä olen tulossa seuraavaan mafiaan 12.3 ja muutenkin sosialisoitumaan sinä viikonloppuna niin en varmaan toista kertaa lähde, vaikka talvimiitti on perinteisesti ollut todella kiva. Emppu siis järjestää juttua kotonaan ennen mafiaa ja laittaa siitä tännekin sitten viestiä, kun ehtii.

Ja Helmeilevälle Sudelle huomiona, että Helsingin alueella miiteissä ei pahemmin käy ketään alaikäisiä enää nykyää. Me ollaan vähän niin kuin kasvettu aikuisiksi ja uutta verta on tullut vähän huonolla menestyksellä nuorista ihmisistä. Olimme esimerkiksi innoissamme, että Suomenlinnamiitissä oli yksi alaikäinen, joka oli 15- vuotias.

• Xerion hahmo
  • Xerion
21.02.2016 17:33 #7 : Xerion

Adaera kirjoitti: Olimme esimerkiksi innoissamme, että Suomenlinnamiitissä oli yksi alaikäinen, joka oli 15- vuotias.

Joo se oli kyl ihan kiva tyyppi :smile:

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

21.02.2016 19:02 #8 : Dyn

Xerion kirjoitti:

Joo se oli kyl ihan kiva tyyppi :smile:

Niinähän sä olet... :lol:

Kyllä ihan hyvin voi alaikäisenä miittiin tulla, sitten valitaan vain paikat sen mukaan, että kaikki pääsevät sisään. Kahviloita ja sellaisia löytyy hyvin. Suurin osa ihmisistä täällä on muutenkin aloittanut oman miittailunsa alaikäisenä ja muistaa varmasti ne ajat. Vanhemmilla voi luetuttaa Iivarin mainion Tietoa vanhemmille -tekstin.

Mä lähden 6.3. maasta, joten en varmaan ehdi tähän miittiin, jollei se nyt ihan pikapikaa järjesty.

• Iivari hahmo Kirjoittaja
  • Iivari
05.03.2016 00:04 #9 : Iivari
Maaliskuun eka viikonloppu on jo, ja loputkin alkavat olla kovin lähellä. Ehdotan uudeksi miittiehdotukseksi huhtikuuta, ja koska itselläni alkaa olla aika paljon kalenterissa jo silloinkin, ehdotan suoraan päivämääränä lauantaita 16.4. koska silloin saattaisin jopa itse päästä paikalle. Jos useat ovat sitä mieltä, että joku muu päivä sopisi paremmin, valloittakaa aloite minulta ihmeessä!

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen