Suokki 9.7.2016

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
10.07.2016 23:52 #21 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Suokki 9.7.2016
Oli hauskaa miitissä, olisin viihtynyt varmasti iltaan asti elleivät sosiaaliset velvollisuudet muualla olisi kutsuneet.

R.I.P Aleksanterinkadun Carrols, se oli myöhään auki ja taisi olla aikoinaan varsin vakiintunut jatkopaikka. Joillakin meistä (ainakin minulla) olisi myös mahdollisuus varata tiloja käyttöön Uudelta ylioppilastalolta, joskaan siellä hengailua ei välttämättä ihan improvisoituna voi toteuttaa. Tosin näin on kerran tehty siinä rappiollisessa miitissä, jossa käytiin jo iltapäivällä Kaislassa.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• Dyn hahmo Kirjoittaja
11.07.2016 01:01 #22 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Suokki 9.7.2016
Minusta Uusi on aina ollut todella ankea, ja noh, kaipaan siinä vaiheessa päivää jo jotain syötävää, vaikka se sitten olisikin vain Milenkan tarjoomuksia.. ja kauppaan lähtö kesken kaiken vähän rikkoo porukkaa. Vaan mistä saadaan Carrolsille jatkaja, sitä on tässä varmaan monet vuodet mietitty.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
11.07.2016 01:42 #23 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Suokki 9.7.2016
Ankea? Eihän! :D Vaikka kyllä Milenka sen voittaa. Mä en tosin koskaan oikein pitänyt siitä Carrolsista, koska pikaruokapaikat ovat aina jotenkin karuja ja epäviihtyisiä...Carrolsin paras puoli nyt oli se ikärajattomuus. Myöhään aukiolevat hengailupaikat taitavat kyllä olla pitkälti mäkkäreitä jne. Kaisaniemen Robert's Coffee on auki puoleen yöhön.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Valvojat: Muukalainen