Teatteri

• Iivari hahmo Kirjoittaja
  • Iivari

24.02.2017 20:50 #1 :: Iivari
Kevättapaamista Helsinkiin?
Hei, haluaisikohan joku kokea helsinkiläisen kevään risinglaisittain nautittuna? Yhteen lauantaipäivään mahtuisi helposti pari divaria, aivan liian kylmä tuuli kummallisilla kujilla, jokin söpö kahvila sekä jokin monelle taipuva ruokapaikka. Ja yhdessäoloa ihmisten kesken.

Minusta se kuulostaisi kivalta. Mutta koska jostain kumman syystä Helsingissä on tämän talven seitsemäs talvi, niin ihan vielä ei ole kevät. Mutta huhtikuussa voisi jo olla, ehkä? Olisiko jokin huhtikuinen lauantai vailla kalenterimerkkejä? Vai haluavatko kaikki pysytellä vain nimimerkkiensä ja ruudun takana?

24.02.2017 20:59 #2 :: Dyn
Kevättapaamista Helsinkiin?
Mun kalenteri keväälle täyttyy pikavauhtia, mutta esim. 8.4. tai 29.4. voisi alustavasti toimia.

25.02.2017 12:34 #3 :: Puolikuu
Kevättapaamista Helsinkiin?
Kuulostaa minustakin kivalta. Dynin mainitsemat päivät voisivat olla hyviä keväiseen paleluun kummallisilla kujilla. 29 on toki melkein vappuaatto, ja jos vappuna on jotain tekemistä, viikonlopusta voi tulla kiireinen. Tai sitten voi jatkaa vapun viettoon suoraan samassa seurassa tai mitä nyt ikinä.

25.02.2017 17:20 #4 :: Dyn
Kevättapaamista Helsinkiin?
Vappumiittejähän on joskus pidetty, enimmäkseen kai Tampereella... :) 15.4. sitten taas on puolestaan pääsiäinen, ajattelin että silloin valtaosa (ja todennäköisesti minä itsekin) ovat muissa menoissa.

• Iivari hahmo Kirjoittaja
  • Iivari

09.04.2017 17:04 #5 :: Iivari
Kevättapaamista Helsinkiin?
Huhtikuu on jo pitkällä, joten ilmeisesti ei saada aikaiseksi miittiä ainakaan tässä kuussa. Minusta olisi silti kiva miitata ennen Suokkiakin, joten kysynkin: entäs toukokuu?

• Ansa hahmo
  • Ansa

25.04.2017 09:39 #6 :: Ansa
Kevättapaamista Helsinkiin?
Voisin jopa osallistuakin toukokuun loppupuolella, kun olen kerran Vantaalle muuttamassa tässä lähiaikoina. :)

Valvojat: Muukalainen