Ropecon 2017 -miitti lauantaina klo 14.15

Iivari loi aiheen: Ropecon 2017 -miitti lauantaina klo 14.15
14.07.2017 12:06 #1

Edit:

Päätin itsenäisesti, että Risingin Ropecon-miitti on lauantaina klo 14.15 alkaen, tapaamispaikkana Messukeskuksen pääovia vastapäätä olevan betoniportaikon hissin edusta - eli miittiin osallistuakseen ei tarvitse olla ostanut lippua Ropeconiin.

Suokista on selvitty, mutta kesäkausi on vielä pitkä. Osaako joku jo sanoa, aikooko olla menossa Ropeconiin?

Minä olen vielä vähän kahden vaiheilla menenkö. Viime vuonna oli tarkoitus mennä ihan työvoimaksi, mutta sitten tulikin keuhkokuume perjantaiaamuna ja viikonloppusuunnitelmat menivät kummasti uusiksi.

Risingin miitti pidettiin Ropeconin ollessa Otaniemessä perinteisesti Dipolin ulkopuolella lauantaina, jotta myös sellaiset, jotka eivät aikoneet maksaa sisäänpääsystä, pääsivät mukaan miittiin. Joku viime vuonna Messukeskus-Ropeconissa ollut voisi kertoa, oliko siellä lainkaan sisäänpääsymaksamattomia hengaajia - ainakin tilat hengata lienevät huonommat. Silti voisi olla hyvä, että mahdollinen miitti pidettäisiin ulkotiloissa, koska silloin pääsymaksu ei muodostu miittimaksuksi, ja perinteisesti vartijoitakin on häirinnyt vähemmän.

Onko kellään halua miitata Ropeconin aikaan?

Pekka Kejonen

Viimeksi muokattu: 27.07.2017 21:55 : Iivari.

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Ropecon 2017 - halutaanko miitata?
14.07.2017 14:11 #2

Olen menossa. Valitettavasti nurmikkoa ei ole ihan heti vieressä, mutta on siinä eteläisen sisäänkäynnin edessä ihan hyvin tilaa. Viime vuonna siellä oli perinteiseen tapaan kirjastoauto ja sepät paikalla. Todennäköisesti ovat tänäkin vuonna samassa paikassa. Tiedä sitten löytyykö läheltä jotain parempaa hengailupaikkaa, mutta tuossa paikassa olisi ainakin mahdollisuus hengailla jotenkuten.

Viimeksi muokattu: 14.07.2017 14:12 : Ansa.

Aemilia
Upseeri
Aemilia vastasi aiheeseen: Ropecon 2017 - halutaanko miitata?
14.07.2017 16:07 #3

Eikös siinä ihan messukeskuksen lähellä ole joku puistojuttu? Onko se liian kaukana? Tosin näkisin että siinä portaalla tms ihan lähellä etuovea voisi olla myös ihan hyvä istuskella, ja joku penkkikin on. Eikä tule haittaa siitä, ettei joku löytäisi paikalle.

Tänäkin vuonna on suunnitelmissa ilmaantua, ja jos miitti on, melko varmasti saavun.

"Sinun tähtesi ovat niitä, jotka osaavat nauraa."

24.07.2017 00:01 #4

Mä oon nyt todella kahden vaiheilla, ostanko lipun viikonlopuksi vai jätänkö menemättä koko coniin ollenkaan. Mitään niiden välistä tuskin viitsin tehdä.

Koko viikonlopun puolesta puhuisi, etten ole kuuteen vuoteen ollut paikalla koko viikonloppua ja se, että Ropecon järjestetään kilometrin päässä kodistani eli nykyisessä suhteeellisen vähävaraisessa tilanteessakaan con ei olisi kohtuuton kustannus, kun voisi esimerkiksi käydä syömässä kotona. Mutta sitten taas tämä viikonloppu oli hyvällä maulla dokaamista, viime viikko oli yhtä matkustamista ja Ropeconista vain viikon päästä alkaa Worldcon-viikko, niin jaksamisen kannalta saattaisi olla hyvä että olisi sellainen viikonloppu, jonka saisi vain levätä.

Joka tapauksessa jos joku tai jotkut täältä foorumilta (painotan tätä tällä kertaa) haluaisivat nähdä, olisin mielelläni tulossa Ropecon-lauantaina moikkaamaan ihmisiä vaikken tulisi itse coniin.

27.07.2017 21:57 #5

Syinä lähinnä se, että tämä aika kävi minulle ja kiinnostus katsoa, tuleeko joku moikkaamaan :) Ajattelin, reilun vartin odottelun jälkeen voisi mennä vaikka syömään johonkin halpaan paikkaan tai sitten hengata vaikka Rauhanasemalla.

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Ropecon 2017 - halutaanko miitata?
28.07.2017 07:19 #6

Pahus. Mun peli on lauantaina 13-17 joten en pääse miittaamaan. :<

Sini
Sini vastasi aiheeseen: Ropecon 2017 - halutaanko miitata?
28.07.2017 11:02 #7

Mä voisin varmaan tulla, jos vaan muistan... Oon Ropeconissa aika paljon Worldconin pöydän takana, mut tohon aikaan olen sieltä vapaalla, jos ei mitään erityistä tapahdu.

28.07.2017 14:21 #8

Ansa: sori :) Mulla on sama tilanne kuin Sinillä (tosin eri pöytä) eli tuo oli ainoa järkevä aika, jolloin en ole pöydän takana. Mutta mua voi moikata siellä pk-seudun scifiseurojen pöydällä ^^

29.07.2017 11:19 #9

Huomautettakoon, että tämä tosiaan on tänään :grin:

Valvojat: Muukalainen
FreakyMike