• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 12 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 86 päivää sitten

Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018

30.09.2013 22:32 - 13.01.2018 17:21 #1 : Dyn
Risingin mafia

Risingin mafia jatkaa voittokulkuaan uudellakin (jo kolmannella, Dyn lisää!) foorumilla. Perusasiat, valitsen sinut!

Mikä ihmeen mafia?
Sanalla ei suinkaan tarkoiteta italialaisten möhömahojen rikostoimintaa, vaan Risingshadow'n täysi-ikäisten käyttäjien tapaamisia samalla bat-paikalla samaan bat-aikaan. Paikalle saa tulla kuka vaan, joka täyttää paikan vaatiman k-18-ikärajan vaatimukset ja on valmis tutustumaan sivuston käyttäjiin. Tai ei sekään ole niin tarpeellista!

Missä ja milloin tällaiset kähminnät sitten järjestetään?
Paikkana toimii aiemmissa ns. vanhusmiiteissä hyväksi havaittu Milenka Ølhus Oslo Helsingin Kalliossa, tai ainakin ihan siinä kulmilla. Paikan päälle pääsee keskustasta helposti ratikoilla 6 ja 7, lähin pysäkki on Haapaniemenkadun kohdalla.

Ajankohdaksi päätimme jokaisen kuun toisen lauantain.

Huomaa kuitenkin, että jos samalle päivälle samaan aikaan on sovittu Helsinkiin jokin toinen Risingin käyttäjien miitti, ajaa se mafian yli. Mahdollisesti mafia voi toimia myös täysi-ikäisten jatkokohteena. Joulukuussa mafian korvaavat perinteiset pikkujoulut.

Paikalle saa tottakai valua silloin kun itselle sopii, mutta virallisempana lähtölaukauksena voisi pitää kellonlyömää 19:00.

Tässä ketjussa voi ilmoitella että onko tulossa ja kysellä että onko muut tulossa ja sitten kertoa miten kivaa oli ja jee ^_____________^

Viimeksi muokattu: 13.01.2018 17:21 Hiistu. Syy: Pvm.

06.10.2013 21:34 #2 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Totutusta poiketen minä (ja Dyn?) tulen mafiaan vasta joskus yhdeksän kymmenen kieppeillä, koska kuudelta alkaa Vantaalla tapahtuma, jossa haluan myös käydä. Eli toisin sanoen pitäkää mafia pystyssä vähintään sinne asti :)

06.10.2013 21:38 #3 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Mä tulen Iivarin mukana, jos jaksan - ja sen jaksamisen näkee sillä hetkellä, kun tekee päätöstä, meneekö vielä Helsinkiin vai suoraan kotiin.

• Tapsa
  • Tapsa hahmo
  • Poissa
  • Minä olen se henkilö, joka on vastuussa ensimmäisen Satuta/paranna-ketjun aloittamisesta ja kyseisen trendin esittelemisestä Risingilla. Älkää antako itsellenne väitettävän mitään muuta!
11.10.2013 16:50 #4 : Tapsa
Vastaus käyttäjältä Tapsa aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Tulossa ollaan!

12.10.2013 17:56 #5 : Veequa
Vastaus käyttäjältä Veequa aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Mää tuun kans. Tuon kaksi lainakirjaa, joten Angrod ja Dyn olkaahan paikalla. Tuun joskus siinä yhdeksän-kymmenen maissa.

22.10.2013 15:56 #6 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Seuraava mafia osuu lauantaille 9.11. Minä ja Iivari emme pääse, mutta toivottavasti muut löytävät paikalle runsain joukoin. :)

26.10.2013 21:29 #7 : Shireh
Vastaus käyttäjältä Shireh aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Voisin olla kiinnostunut saapumaan paikalle.

26.10.2013 21:35 #8 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Uusi mafiassakävijä, ja minä en ole paikalla! Ihan epistä, ei saa!

Aikuisten oikeesti: tosi paljon tervetuloa, tule ihmeessä, siellä on kivaa porukkaa, vaikka minä puutunkin! Ja sit kun tulet toisenkin kerran, niin saat viihtyä minunkin mahtavassa seurassani.

Tökiskellään noita muita vanhoja ilmoittamaan tulonsa, niin ei ole pelkoa, että olisit siellä yksin. Jos olet Facebookissa, niin Helsingin Rising-mafia -ryhmään saa lähettää requestin.

27.10.2013 10:34 #9 : Shireh
Vastaus käyttäjältä Shireh aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Tämä selvä. Liityin eilen Facebook-ryhmään. Jos tällä kertaa ei porukkaa saavu, niin pyrin kyllä tulemaan seuraavallakin kerralla myös. :)

27.10.2013 11:55 - 27.10.2013 11:59 #10 : Vanamo
Vastaus käyttäjältä Vanamo aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Tarkoituksena on tulla.

Ja oli meitä viimeksikin noin kahdeksan henkeä, vaikka ketjussa monikaan ei ilmoittanut tulostaan. :cheesy:
Viimeksi muokattu: 27.10.2013 11:59 Vanamo.

28.10.2013 00:16 #11 : Veequa
Vastaus käyttäjältä Veequa aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018

Iivari kirjoitti: Uusi mafiassakävijä, ja minä en ole paikalla! Ihan epistä, ei saa!

Älä huoli Iivari, minä voin tarjota Unicumin sinun puolestasi.

28.10.2013 10:05 #12 : Angrod
Vastaus käyttäjältä Angrod aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Enköhän minäkin tule.

...

Veequa muistanee minua sitten tällä kertaa lainakirjan palautuksella?

Fortune rides like the sun on high
with the fox that makes the ravens fly.

03.11.2013 18:31 - 03.11.2013 18:31 #13 : Tablo
Vastaus käyttäjältä Tablo aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Jos ei ihmeitä satu niin löydän itseni mafiasta

Meistä jokainen on polku jonnekin
Mutta viisaus on siinä, että ymmärtää
Ketä seurata...
Viimeksi muokattu: 03.11.2013 18:31 Tablo.

03.11.2013 21:45 - 03.11.2013 21:53 #14 : Rituri
Vastaus käyttäjältä Rituri aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Olen tulossa ja olen useimmiten paikalla, vaikka aika huonosti ilmoittelen tulostani.
Viimeksi muokattu: 03.11.2013 21:53 Rituri.

03.11.2013 21:51 #15 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Kun olette siellä mafiassa, pohtikaas joulukuun mafian ja pikkujoulujen tilannetta ja kertokaa mafian jälkeen pikkujouluketjuun pohdintanne tuloksia. :)

09.11.2013 00:15 #16 : Huoleton
Vastaus käyttäjältä Huoleton aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Yritän päästä paikalle :)
Mikä Unicum-juttu?

23.11.2013 21:17 #17 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Joulukuussa on pikkujoulut 14.12. K*urvissa, joten seuraava mafia on siis vasta 11.1.2014. Nähkäämme viimeistään silloin!

Milenka juhlii omia pikkujoulujaan torstaina 5.12. klo 19 alkaen. Minä ja Iivari olemme menossa, ja toki myös muut 'kantikset' voivat liittyä seuraan. Ruuhkaa luvassa, mutta yleensä myös hyvin ruokaisa noutopöytä ja tarjouksia juomista.

05.01.2014 15:21 #18 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Jälleen on yhtäkkiä vajaa viikko enää mafiaan. Olen tulossa, joskin saattaa olla, että käväisen joko alkuillasta tai keskellä iltaa toisaalla hetken. Mutta Milenkassa pääasiassa siis illan lienen.

11.01.2014 16:03 #19 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Pingautetaan ketju ylös muistutusviestillä. Ollaan Dynin kanssa seiskalta Milenkassa, olkaa tekin!

12.01.2014 00:53 #20 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018
Oli kymmenen ihmistä paikalla! Tultiin pelanneeksi paria peliäkin siinä muun höpinään ohessa, hauskaa oli.

Seuraava mafia sitten lauantaina 8.2.2014

Valvojat: Muukalainen