Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.1.2018

12.04.2016 01:00 #141

^ No, mafiahan on kerran kuussa, joten toivottavasti joku toinen kerta onnistuu. :)

12.04.2016 02:07 #142

Joskin mafiaan kannattaa melkein aina kyllä mennä vielä yhdeltätoistakin, yleensä puolilleöin on siellä porukkaa. Mutta siis toki varsin hymmärrettävää, että pitkän päivän jälkeen ei ehkä viitsi mennä testaamaan onneaan.

Seuraavaan mafiaan pitäisi taas minunkin päästä.

05.05.2016 04:29 #143

Vaan enpä ollut ottanut huomioon Turkua. No, eiköhän mafiassa taas silti ole varsin suuri porukka tavanomaisia aktiiveja.

05.06.2016 02:40 #144

Viikon päästä on mafia, ja neljän kuukauden tauon jälkeen minäkin taas pääsen paikalle <3 Tulkaa siis muutkin!

Vael
Kadetti
Vael vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 9.4.2016!
06.06.2016 23:52 #145

07.06.2016 02:00 #146

Vael kirjoitti: Saako tiedustella, millainen ikäjakauma näissä mafioissa yleensä on? Että painottuuko selvästi sinne tukevan aikuisuuden puolelle vai onko myös ikärajan läheltä porukkaa?

Useimmin käyvät tyypit taitavat olla luokkaa 23 - 35v eli tuossa 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa syntyneitä just tällä hetkellä. Sama porukka järjestää aika aktiivisesti mm. peli-iltoja ja leffamiittejä. Satunnaisesti käy nuorempiakin ja ainakin yksi just täysi-iän saavuttanutkin on piipahtanut. Paljon vanhempia ei taida käydä paitsi ehkä erittäin satunnaisesti, tai sitten en vain tiedä kuinka vanhoja ihmiset ovat. :grin:

Keskustelun aiheet koskevat aika pitkälti leffoja, pelejä, kirjoja ja sen sellaista, mistä varmasti saa kiinni ihan iästä riippumatta. Mikään bilemeininki ei ole koko baarissa, kunhan istutaan iltaa ja ne jotka jotain juovat, juovat ehkä muutaman lasillisen. Koska monet meistä tuntevat toisensa pidemmän ajan takaa, vaihdetaan myös ihan yleisiä kuulumisia, mutta mikään sulkeutunut porukka se ei ole ja uudet tyypit mahtuvat varmasti mukaan.

edit// Nyt jäi kyllä kiinnostamaan mitä on "tukeva" aikuisuus... Ei, perheellisiä ei ole kovin montaa (ketään?), jos karvalapsia ei lasketa, tosin jotkut taitavat omistaa asuntonsa. Monet opiskelevat vielä, sit on just valmistuneita ja/tai muuten yliopistolla yhä hengaavia. Että ehkä aikuisia, mutta ei kovin tukevia? :shock:

Viimeksi muokattu: 07.06.2016 02:17 : Dyn.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Vael

Vael
Kadetti
Vael vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 9.4.2016!
08.06.2016 17:02 #147

Dyn kirjoitti: Nyt jäi kyllä kiinnostamaan mitä on "tukeva" aikuisuus...

Eh, kai mulla oli joku utopistinen ajatus että jossain vaiheessa on niin aikuinen, että tuntee itsensä sellaiseksi :D Mutta ehkä se ikä on aina oma ikä +10, ehkä aikuisuus on myytti eikä mulla ainakaan ole missään vaiheessa sellainen olo että tiedän, mitä teen ja missä mennään.
(Itsellä oli ehkä epämääräisenä ikämääritelmänä kuitenkin 40 lähestyvä)

Kiitos vastauksesta joka tapauksessa! :)

// tl;dr:
Älä kysy, en tiedä.

Viimeksi muokattu: 08.06.2016 17:07 : Vael.

08.06.2016 23:41 #148

Olis tosi kiva jos pääsisit mafiaan jonain kertana Vael! Uusien ihmisten tapaaminen on aina mukavaa.

Mä niin tuun tarviimaan mafiaa lauantaina. Ympärillä kivoja ihmisiä, jotka on aikuisia ja joita ei tarvii vahtia koko ajan :D

03.08.2016 22:15 #149

Heinäkuun mafia sattuikin olemaan samana päivänä kuin Suokkimiitti, joten siitä ei tullut ilmoiteltua tänne, mutta elokuussa mafioidaan jälleen viikon päästä lauantaina. Tällä tietoa minulla ei pitäisi olla mitään esteitä ilmaantua paikalle.

03.08.2016 22:17 #150

Paikalla. :grin:

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.8.2016!
04.08.2016 09:20 #151

Minäkin yritän päästä paikalle, Suokissa taisin mainita jotain siitä et voisin yrittää käydä mafiassa aktiivisemmin. :smile:

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.8.2016!
13.08.2016 19:53 #152

Mafia on käynnissä.

Pekka Kejonen

Dyn vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.8.2016!
14.08.2016 00:28 #153

Oli paljon porukkaa, Darkkikin kävi. :grin: Seuraavan kerran sitten taas syyskuussa.

Dyn vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.8.2016!
09.09.2016 18:34 #154

Huomatkaas mafia taas lauantaina! Yritän itse päästä paikalle.

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 13.8.2016!
10.09.2016 17:54 #155

Me tullaan vasta joskus kahdeksan jälkeen, kun ollaan saatu hankittua itsellemme asioita.

Dúath
Dúath vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 10.9.2016!
07.11.2016 13:34 #156

12.11 mafiaa?
Joskus kun saan itseni paikalle revittyä niin mistä mä tunnistan ihmisiä?? kun en ole koskaan ennen käynyt missään miitis :D Ois hyvä tietää vähän jotain että löydän oikeaan seuraa :grin:

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go

Dúath
Dúath vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 10.9.2016!
07.11.2016 13:52 #157

www.facebook.com/profile.php?id=100012148505480

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go

Elthadora
Epäkuollut
Elthadora vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 10.9.2016!
08.11.2016 16:45 #158

Dúath kirjoitti: 12.11 mafiaa?

Istutaan perinteisesti ovesta sisään tullessa heti vasemmalla. Siinä on sohva ja puoliympyrän muotoinen pöytä. Joskus ne toki on ehditty varata ja ollaan jouduttu istumaan syvästi katkerina jossain muualla (eli viereisessä pöydässä). Suurehko musta kirja pöydällä (tai jonkun edessä piirreltävänä) on myös aika varma tuntomerkki.

Seuraava mafia on 12.11. eli tosiaan nyt lauantaina. Mie ja Tapsa ainakin paikalla ja oletettavasti myös muita. Mafian todellinen aloitusaika on kaikille mysteeri, mutta ei siellä ainakaan ennen seitsemää kovin montaa ole paikalla.

Dyn vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 10.9.2016!
08.11.2016 16:49 #159

Kirjan välissä pitäisi vielä olla se Risingshadow-kyltti, jos se ei ole hukkunut, sen saa laittaa pöydälle pystyyn. :)

Mä varmaan ehkä tulen, en tiedä vielä varmasti.

Vanamo
Vanamo vastasi aiheeseen: Helsingin Rising-mafia, seuraava 10.9.2016!
13.11.2016 13:13 #160

Dúath kirjoitti: tai sit jos siel pyörii joku tän näkönen vähän eksyneenä niin tulkaa nykäseen hihasta :lol:

Eilinen mafia onnistui olemaan poikkeama tavallisesta ja mie saapuessani paikalle puoli kahdeksan aikaan olin ensimmäinen. En ollut lainkaan tietoinen, että olisi hyvä yrittää näyttää mafialta, joten pidin pöytää pystyssä hyvin epäkutsuvasti nenä tiukasti kirjassa (puhelimessa) kiinni.

Meitä oli kyllä loppuillasta parhaillaan kahdeksan tyyppiä, mutta tää ei varmaan lohduta, jos oli ajoissa paikalla. Jos siis kävit Dúath eilen haahuilemassa, niin ei kannata luovuttaa! Nyt oli vaan hieman huono tuuri mafian vilkkaudessa.

Valvojat: Muukalainen
Noora Leinonen, Jussi