Teatteri
huhtikuu 23, 12:37
3 viestiä | Morgan Blood

28.05.2018 19:16 #1 :: Dyn
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Onko tulokkaita Turun Finnconiin ja halua miitata esim perinteisesti lauantaina puolen päivän aikaan? Väistetään tietysti kunniavieraiden ja muiden suosittujen ohjelmanumeroiden aikoja (ja esim. meikäläinen väistäisi omaa esitelmäänsä). Voisin varailla meille miittitilan, jos halukkaita löytyy. Minä ja Iivari ollaan maisemissa.

• Sini hahmo
  • Sini

28.05.2018 21:56 #2 :: Sini
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Tulossa Finnconiin. Mukana ainakin joissain ohjelmissa, joten ei niiden aikaan (kunhan ohjelma nyt julkistetaan).

29.05.2018 01:55 #3 :: Dyn
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Joo tarkka kellonaika mahdolliselle miitille sovitaan tietysti vasta kun se ohjelma on julki. :smile:

29.05.2018 18:36 #4 :: Rinja
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Huikkailen Finnconin puolesta tähän sen verran, että mikäli kyse on ihan sellaisesta miitistä, joka tapahtuu conialueen miittitilassa ja mainitaan ohjelmalehdessä, sen pitäisi olla conilla tiedossa ennen ohjelman julistusta. Ilmoittautumisen yhteydessä voi kyllä esittää toiveet siitä, minkä kaiken (esim. tämän ja tämän ihmisen ohjelman) päällä se ei saisi mielellään olla. Jos taas kyse on miitistä, joka tapahtuu jossain muualla kuin miittitilassa ja jota mainostetaan vain Risingilla, tämä ei tieten ole olennaista.

Mitä tulee omaan olemiseeni, niin yritän kyllä päästä paikalle. :smile:Esteenä voi kyllä olla se, jos Nova-palkintojenjako sattuu samaan aikaan tai jos jossain on menossa kriisi.

30.05.2018 21:57 #5 :: Dyn
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Meitä tuskin on niin montaa, että kannattaa "menettää" ketään ohjelmalle, joten ehkä pidetään vaan vapaamuotoinen miitti sellaisena ajankohtana, joka sopii mahdollisimman monelle, oli meillä sitten dedikoitua miittitilaa tai ei. Kai siellä jossain mahtuu hetken notkumaan?

30.05.2018 23:04 #6 :: Rinja
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Okke. En osaa yhtään vielä sanoa, missä päin conialuetta mahtuisi notkumaan, mutta eiköhän tosiaan jossain.

31.05.2018 14:56 #7 :: Dyn
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Tai voidaan ottaa suunta johonkin kivaan kahvilaan. Osaatko Rinja sanoa hyvää kokoontumispaikkaa, onko pääovia tai jotain muuta loogista kokoontumispistettä?

31.05.2018 17:39 #8 :: Rinja
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Pääovet (sisäpihalle avautuvat) ovat ihan hyvä paikka kokoontua.

Conalueen ulkopuoliset kahvilat ovat sen verran kaukana conalueelta, että sellaiselle reissulle en itse välttämättä ehdi, mutta ei se mitään. Lähimpänä taitaa olla Hämeenkadulla sijaitseva Naantalin Aurinkoinen joka lienee lauantaina jonkin aikaa auki, siellä voi olla melkoisesti populaa mutta muuten se on ihan kelvollinen paikka.

31.05.2018 23:24 #9 :: Kuunliekki
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
En taida olla tulossa coniin, mutta jos miitti on jossain conialueen ulkopuolella saatan tulla paikalle. :)

• Iivari hahmo
  • Iivari

01.06.2018 01:24 #10 :: Iivari

01.06.2018 22:13 #11 :: Kuunliekki
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?

Iivari kirjoitti: Kuunliekki: ethän luule, että Finncon olisi maksullinen? Conialueellehan ei ole siis mitään pääsymaksua.

Luulen :blush:Okei, saatan siis ilmestyä paikalle ja liittyä joukkoon. ^^

05.06.2018 22:52 #12 :: Puolikuu
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Minulla on vakaat aikomukset osallistua coniin. En tiedä vielä päiväohjelmasta, mutta mahdollisuuksien mukaan olen osallistumassa miittiinkin. Tekisi vähän mieli jäädä hengaamaan iltabileisiinkin, joka sitten edellyttäisikin yöksi jäämistä, joten asia jää harkintaan.

• Darkki hahmo
  • Darkki

06.06.2018 21:14 #13 :: Darkki
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Näillä näkymin myös ilmestyn paikalle lauantaiksi ja mahdollisesti myös sunnuntaina pyörähtää.

• Vanamo hahmo
  • Vanamo

12.07.2018 14:00 #14 :: Vanamo
Finncon-miitti Turussa 14. tai 15.7.?
Ilmeisesti miittiaikaa ei ole vielä sovittu? Teoriassa kiinnostaa, käytännössä kiinnostavaa ohjelmaa on todella paljon...

Valvojat: Muukalainen