• Sapfo hahmo Kirjoittaja
  • Sapfo
    Epäkuollut

11.10.2013 17:19 #1 :: Sapfo
Lahti Porvoo Mäntsälä, kukaan??
Ovatko kaikki Helsingistä tai Turusta? En usko.
Kehäkolmosen ulkopuolella on elämää, onko meitä exoihmisiä muita, joita kiinnostaisi miittiä sun muita täällä enemmän pohjoisessa??
Muokannut 20.04.2015 17:08 Hiistu

12.10.2013 14:04 #2 :: Dyn
Lahti Porvoo Mäntsälä, kukaan??
Silloin kun minä olin nuori, Helsinkiin tultiin miittaamaan huomattavasti kauempaakin kuin vain kehä kolmosen takaa. Junat kulkee jne. :)

Porvoo on kyllä eritoten kesäisin kiva kaupunki, siellä voisi miitata ihan turismihengessä joskus.

• Xariel hahmo
  • Xariel
    Baronetti

12.10.2013 14:32 #3 :: Xariel
Lahti Porvoo Mäntsälä, kukaan??
Komppaan Dyniä! Juuri kävin itse Porvoossa tupareissa ja tunnissahan se matka meni. Tervetuloa vain Helsingin miitteihin ja tapaamisiin, ihan samallailla kuin muidenkin kaupunkien! Voin kertoa, että itsekin asuin pitkään Kajaanissa, mikä nyt on aika kaukana suurimmista miiteistä. Parasta oli varmaan matka miiteistä pois, kun miitistä tuttuja ihmisiä pakkautui samaan junaan ja hauska jatkui melkein omalle asemalle asti. ;) Toivottavasti sun seudulta löytyy ihmisiä, jotka myös on kiinnostuneita miittaamaan, niin että vaikka yhteinen matka tai kimppakyyti olisi mahdollinen! Sehän vasta olisi hauskaa. :)

• Sapfo hahmo Kirjoittaja
  • Sapfo
    Epäkuollut

12.10.2013 15:06 #4 :: Sapfo
Lahti Porvoo Mäntsälä, kukaan??
Illalla takaisin tulo ei kuulkaas aina ole niin helppoa. Varsinkin kun tarvitsee bussia vielä asemalta.. Mutta, onhan se niin että bussi kulkee ja junalla pääsee.
Kuitenkin kun matkoihin menee yhteen suuntaan kaksi tuntia, lähteminen vain ykdeksi illaksi ei ole.... kamalan helppoa.
Siksi, kysyin jospa täälläpäin olisi muita, ei mitä ilmeisemmin ole.
Kimppakyyti on aina kiva... Se matka taitaa taittua yksin nyt..

Valvojat: Muukalainen