16.10.2013 16:14 #1 :: Kuunliekki
Turku-miitti 24.11. kahvilassa
Kaksi mukavaa miittiä on jo koettu, joten perinne jatkukoon. Lokakuu lähenee loppuaan ja vaikka tässä nyt periaatteessa ehtisikin miitata, eiköhän ole parempi tavata marraskuussa seuraavan kerran. (Koska mun lokakuun loppu on kiireinen että saan tehtyä kaiken tarpeellisen ennen nanoa. Ja nanohan ei ole mikään este miittailulle, kyllä aina miitin tai pari tai muutamankin ehtii nanotuksen lomaan sujauttaa.)

Minulla on marraskuun ensimmäinen lauantai varattu ja isänpäiväviikonloppuna pitäisi varmaan isää nähdä, mutta muuten ei ole (vielä) ylipääsemättömiä esteitä. Joinain päivinä on kyllä nanomiittiä, joihin olen päättänyt mennä jos vain pääsen, mutta niinäkin päivinä ehtii miitata ennen sitä (nanomiitit alkaa neljältä.) Miltä muiden aikataulut näyttää?

Katsotaan josko osaisin muokata tänne aloitusviestiin tarvittavat tiedot. Älkää kiltit syökö jos teen jotain väärin.

Miitti on nyt enemmistöpäätöksellä sunnuntaina 24.11. ja alkaa klo 12.00. Paikkana nopeimpien myöntymyksellä Hansan Naantalin aurinkoinen.

Osallistujat:
Muokannut 21.11.2013 00:42 Kuunliekki

• Rinja

16.10.2013 16:46 #2 :: Rinja
Turku-miittiä marraskuussa?
Mikä ettei. Viikonloppuni ovat marraskuussa varsin tyhjiä (vielä ainakin; sen tiedän, että seurani syyskokouksen päivämäärä on päättämättä, joten toivotaan ettei osu huonolle päivälle se), mukaan lukien perjantait. Arki-iltaisin tuppaa olemaan enemmän puuhaa, mutta ne puuhat näillä näkymin harvenevat kuun loppua kohti. Ehkä me kuitenkin yhä mahdollisuuksien mukaan lauantaipäiviä preferoidaan.

(Tämän viikon lauantaina katsotaan muuten Terriksellä molemmat Gremlins-leffat kello 18 alkaen, jos kiinnostaa. Ajattelin itse mennä, koska edellisestä katsomiskerrasta on aikaa ja koska ne lienevät seurassa katsottuina vähemmän pelottavia :P)
Muokannut 16.10.2013 16:47 Rinja

18.10.2013 23:57 #3 :: Blackbird
Turku-miittiä marraskuussa?
Mukana ollaan jos vaan olen Turussa. :smile:Isänpäivän viikonloppuna olen ainakin muissa maisemissa, mutta muuten ovat viikonloput tyhjännäköisiä. Arkipäivät ja illat ovat aika täynnä menoa, mutta nekin on järjesteltävissä. Täytyy sopia tarkemmin aikaa marraskuussa.

19.10.2013 01:23 #4 :: tiarAnon
Turku-miittiä marraskuussa?
Hei, nyt kun olen foorumiuudistuksen myötä aktivoitunut, voisin koittaa ehtiä miittiinkin. Viikonloput on usein hankalia, mutta viikolla ainakin voisi yrittää ehtiä.

04.11.2013 09:37 #5 :: Morgan Blood
Hah, toki!

Joko 18. tai 25. päivä alkavalla viikolla pakenen loppuviikosta Kuopioon, mutta muutoin käy! Heitelkää aikoja sillä valitettavasti minä en ehdi oikein nyt suunnittelemaan mitään, mutta sentään suunnitelmiin mukautumaan ehdin.
Muokannut 04.11.2013 09:38 Morgan Blood

13.11.2013 19:01 #6 :: Kuunliekki
Turku-miittiä marraskuussa?
Tsuh, ehtiihän sitä vähän täälläkin kääntyä. Pahoittelut katoamisestani, on tosiaan ollut kiirettä (kröhöm nano :roll:).

Morgan, onko sinulle selvinnyt aikataulusi eli katoatko ensi viikolla vai vasta seuraavalla? Jos katoat vasta 25. päivä alkavalla viikolla, kävisikö miittailu viikonloppuna 22. - 24. (Sopivimpana päivänä noista.) Jos lähdet jo ensi viikolla, tuleeko ensi lauantai liian nopeasti?

Mulle käy kumpi hyvänsä noista viikonlopuista, miten muut?

• Rinja

13.11.2013 21:43 #7 :: Rinja
Turku-miittiä marraskuussa?
Kun tästä miittiasiasta ei kuulunut mitään, lauantaipäivien aikajatkumoihin on näköjään ehtinyt ilmaantua juttuja. Muutenkin vähän kiirettä pukkaa kouluhommien kanssa. Ainakin perjantaisin ja sunnuntaisin ehtisi kyllä varmaan käydä muutaman tunnin jossain istumassa.

13.11.2013 21:47 #8 :: Echramath
Turku-miittiä marraskuussa?
Tänään viikonloppuna siellä muuten on Con, eli sarjakuvatapahtuma Necrocomicon . Siellä on luultavasti ainakin minä.

14.11.2013 12:41 #9 :: Kuunliekki
Turku-miittiä marraskuussa?
Ei siis lauantaimiittiä (mikä sopii kyllä mulle, lauantait kun on tunnetusti työpäiviä mulla - lähes aina). Tän viikon perjantai taitaa tulla vähän äkkiä, kun on jo huomenna. Mielipiteitä sunnuntaista ja ensi viikon perjantaista ja sunnuntaista?

14.11.2013 23:32 #10 :: Blackbird
Turku-miittiä marraskuussa?
Tänä viikonloppuna en luultavasti ole koko viikonloppuna Turussa. Ensi viikonloppu näyttää vähän paremmalta. Perjantaina minulla on menoa, mutta sunnuntaina ei ole näillä näkymin mitään muuta ohjelmaa kuin potea krapulaa.

Eli osallistun kyllä jos vain aikatauluun sopii. Olisi kyllä taas kiva nähdä! :cool:

15.11.2013 14:20 #11 :: Morgan Blood
Turku-miittiä marraskuussa?
Lähden tosiaan tänä viikonloppuna teille tietämättömille ja olen taas loppukuun käytettävissä. Eli tätä viikkoa seuraavat viikot ovat passeleita.

15.11.2013 18:40 #12 :: Kuunliekki
Turku-miittiä marraskuussa?
Eli ilmeisesti ensi viikon sunnuntai (24.11.) olisi kaikille viime aikoina mielipiteen sanoneille hyvä hetki. Jos siis ymmärsin oikein ja Morgan on tämän viikonlopun poissa ja ensi viikolla taas hollilla? (Aivot seikkailee wordissa nanoni hahmojen kanssa, joten en mene vannomaan että ymmärrän kaiken kerrasta oikein. x) ) Jos jollain on vielä risteävää mielipidettä, sanoo hep. Jos ei ole niin totean päivämäärän valituksi.

12.00 voisi varmaan olla toimiva kellon aika. Onko paikka toiveita? Cafeart taisi olla turhan meluisa paikka, joten ehkä jonnekin muualle...

15.11.2013 22:21 #13 :: Muukalainen
Turku-miittiä marraskuussa?
Turmiitit ovat kyllä omalla tavallaan aina niin symppiksiä jostain syystä.

Tällä hetkellä meneillään on pari erinäistä seikkaa (mm. muutto) jotka hieman kiireellistävät asioita, mutta luulisin, että tuohon 24. päivä mennessä saan asiat miittauskuntoon.

Toisaalta tuo sunnuntai kyllä hieman hankaloittaa, maanantaijuttujen takia lauantai olisi ehkä optimaalisempi, mutta nopeastihan tuolta junalla pääsee ja tungen vaikka Morganille nukkumaan ja lähden heti aamusta tai jotain.

20.11.2013 13:58 #14 :: Kuunliekki
Turku-miittiä marraskuussa?
Ei mielipiteitä miittipaikasta? Josko sitten jatketaan kahvilakierrosta? Muistaakseni Naantalin aurinkoisista on ollut puhetta (ehkä Morganin kanssa). Ainoa sunnuntaina auki oleva näyttäisi olevan Hansakorttelissa sijaitseva. (Ai onko sielläkin simmonen. :D )

Osoitteeksi antavat Kristiinankatu 9 joten se on mitä ilmeisimmin jossain hansan perällä (jos tulee torin puolelta sisään). Auki se on 12-18 eli aukeaa sopivasti meille miitin alkaessa.

Mitä mieltä ihmiset tästä ehdotuksesta?

20.11.2013 17:30 #15 :: Morgan Blood
Turku-miittiä marraskuussa?
Minulle käy ehdotettu mesta. Kahvilakierros on hyväksi koettutodettu. Olkoon siis 24.11.2013 klo 12 ja paikkana Kristiinankatu 9 Hansassa. Hienoa!

(Muukalainen, kai sitä yhdeksi yöksi sinulle nurkka löytyy. Eli poikkea vain, näin pitkästä aikaa!)

20.11.2013 20:31 #16 :: Echramath
Turku-miittiä marraskuussa?
Turussa saa sitten aivan hir-vit-tä-vän krapulan.

20.11.2013 22:40 #17 :: Blackbird
90% varmuudella mukana ollaan ja paikka passar bra. :cool:

21.11.2013 00:36 #18 :: Muukalainen
Turku-miittiä marraskuussa?
Jees, pitää tosiaan katsoa miten saan noita yliopistojuttuja hoidettua ennen viikonloppua, mutta uskoisin pääseväni. Tietenkin on aina mahdollisuus, että velvollisuudet jyräävät liiaksi (varsinkin kun olen viime aikoina vähän laiskotellut), mutta mikäli saan itseäni edes auttavasti niskasta kiinni, ilmiinnyn paikalle.

Ja nurkka tosiaan riittää, on sitä ennenkin Morganin lattialla nukuttu. :tongue:

25.11.2013 00:46 #19 :: Kuunliekki
Turku-miitti 24.11. kahvilassa
Kiitoksia kaikille miitistä. Oli kivaa, suorastaan hervottoman hauskaa. :D Pahoittelut jos kyllästytin teidän kuoliaaksi höpöttämällä nanostani. Sen siitä saa kun on innoissaan jostain.

Ja muuten korjauksia lukuihin. Tuolloin sanasaldo oli vähän reilu 92k (=tuhatta). Nyt se on vähän vajaa 97k (tuli vähän kirjotettua illalla.) Isoimman luvun omistavalla, joka tuolla nanosivustolla on tullut vastaan ei suinkaan ole reilu 200k vaan yli 300k. Tää mun puuha taitaa olla suht kesyä kuitenkin. x)

• Iivari hahmo
  • Iivari