Hearthstone: Heroes of Warcraft

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    75.55

14.12.2014 18:46 #21 :: Strato
Oli kyllä kivat ne 3 ilmaista packia.

Samaa mieltä, että suurin osa on kohtuullisen hyvin tasapainotettuja. Jostain kortista kaverin kanssa mietittiin, että siihen varmaan kohdistuu nerffausta, mutten enää muista mikä se oli :blush:

Totalbiscuitilla meni 300 packia että sai kasaan kaikki tuon laajennuksen kortit, joten kyllä siinä hetki itselläkin sitten menee. En malta odottaa lomaa, jolloin kerkeän paremmin paneutumaan uusiin kortteihin.

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    75.55

06.03.2015 20:53 #22 :: Strato
Uusi laajennus tai seikkailu vai mikälie on julkistettu :smile:

Blackrock Mountain

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    75.55

30.04.2016 13:33 #23 :: Strato
Täällä kun todistettavasti on ihmisiä jotka tätäkin sillointällöin pelaavat niin herätelläämpäs ketjua taas henkiin. Peliin tuli tuossa 27. päivä uusi laajennus, The Whispers of the Old Gods. Tämän lisäksi myös pelimuodot muuttuivat jonkin verran, mikä väistämättä vaikuttaa metaan. Mitäs mieltä ihmiset ovat näistä muutoksista? Joko on tullut testattua WotG:ia?

Itse odotin todella pitkään standard pelimuodon tuloa, mutten vielä ole kerinnyt kunnolla testaamaan sitä tai uusia kortteja opiskelukiireiden takia. Mielestäni on hyvä, että metagameen tulee pakollisia muutoksia GvG:n ja Naxxramasin poistumisen sekä muutamien nerffausten myötä. En kuitenkaan pidä päätöksestä, että GvG kortteja ei enää saa ostaa vaan kaikki puuttuvat pitää craftata, mikä näin free to play-pelaajalle lisää gold kustannuksia ja hidastaa entisestään korttien keräämistä. Mielenkiinnolla kuitenkin odotan, minkälaisia pakkoja näiden muutosten myötä syntyy.

WotG:ista en paljoa osaa vielä sanoa, sillä en ole ehtinyt hankkia kovinkaan montaa pakkaa ja vielä vähemmän olen ehtinyt testailemaan. Streameja olen kuitenkin katsellut ja vähän tuntuu siltä, että C'Thun pakat voivat olla aika vahvoilla. Battlecry korteille on vaikea tehdä mitään (jos en väärin muista, niin Naxxin poistumisen jälkeen on 1 kortti joka lisää battlecry minioneiden hintaa?), joten C'Thunia saa buffata aika vapaasti. Aika monessa pelissä mitä olen nähnyt, C'Thun puhdistaa pelilaudan täysin ja joko jättää vastustajalle pari hp:tä tai tappaa sen suoraan (varsinkin jos on vielä Brann pöydällä). Vaikuttaa siis aika vahvalta pakalta. En malta odottaa, että pääsen itse testaamaan erilaisia pakkoja, tosin varmaan menee kesään ennen kuin oikeasti ajatuksella ehdin paneutumaan peliin taas...

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    75.55

13.07.2016 20:56 #24 :: Strato
Näköjään olen ainoa aktiivinen kirjoittaja tässä ketjussa, mutta ei se mitään. Mainostan vähäsen:

Nyt on elämäsi tilaisuus kokeilla Hearthstonea. Seuraa tätä linkkiä , niin saat ilmaisen pakan boostaamaan aloitustasi. Jos innostut pelaamaan ja saat tarpeeksi leveleitä, meikäläinen saa myös pientä hyötyä. Pelihän itsessään on ilmainen, joten voit vain voittaa, etkä häviä mitään kokeilemalla. Jos haluat lisätä minua kaveriksi harjoittelua ja yhdessä pelaamista varten, accounttini löytyy joko tästä ketjusta tai sitten kysymällä, joko täällä tai yksärillä. Iloisia pelihetkiä :wink:

Valvojat: RasimusMustelmann