Crusader Kings, Crusader Kings II ja puoli miljoonaa DLC:tä sekä kaikki näiden modiystävät

Knox Gargol
Knox Gargol loi aiheen: Crusader Kings, Crusader Kings II ja puoli miljoonaa DLC:tä sekä kaikki näide
31.07.2014 15:50 #1

Koska Crusader Kings -pelisarja nousee esille suhteellisen usein, koin tarpeelliseksi aloittaa siitä oman keskustelun, kun sellaista ei vielä ollut. Ja, koska tämä strategiapelien huipputuotos ei ole kaikille tuttu, tarjoan esittelylinkkejä niille, joita kiinnostaa.

Pelin kotisivu
Ristiretkeilevät kuninkaat Wikipediassa
Ja lopuksi vielä ikioma wiki.

Strategisesti luovan peruspelin ohella CKII:n yhteisö on myös tunnettu useista upeista modeistaa, joista henkilökohtaisiin suosikkeihini kuuluvat Westerosmodi sekä ideana kiehtova, tänään testaukseen lähtevä Elder Kings , joka työstää Tamrielia ristiretkikuninkaiden tyyliin. Kerron lisää testattuani.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

reko
Kisälli
reko vastasi aiheeseen: Crusader Kings, Crusader Kings II ja puoli miljoonaa DLC:tä sekä kaikki näide
03.10.2014 10:30 #2

[EDIT]

Nythän CKII on Steami alennuksessakin -75%.

Viimeksi muokattu: 03.10.2014 11:17 : reko.

Knox Gargol
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Crusader Kings, Crusader Kings II ja puoli miljoonaa DLC:tä sekä kaikki näide
03.10.2014 12:01 #3

reko kirjoitti: Onko CKIIsta mahdollisesti mitään hyvää videota joka opastaisi peliin sisään? Olen tuota vähän pelannut, kiehtoisi kovasti pelata lisää, mutta siinä on hieman kynnystä.

[EDIT]

Nythän CKII on Steami alennuksessakin -75%.

Löysin tuntisen 101 tutorial videon youtubesta aika nopeasti hakemalla 'Crusader Kings 2 Tutorial'. Tässä on linkki siihen videoon. Vaikutti aika perusteelliselta opastusvideolta, kun alkua katselin vähän.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

reko
Kisälli
04.10.2014 06:46 #4

Kiitos, tuo oli hyvin tehty video jatko-osineen.
Pitää jossain välissä startata peli viikingillä, jos saan jossain välissä töistä vapaata.

Valvojat: RasimusAstoretheinSeregil of Rhiminee