Neko Atsume

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Neko Atsume
30.01.2016 14:05 #121

Mä oon tainnut saada Sassy Franin vain kerran vierailulle, hyvistä houkutteluyrityksistä huolimatta. Epäilen, saankohan siltä mementoa niinkuin koskaan. :cheesy: Olette muutkin varmaan huomanneet, että jotkut spessukissat leikkivät parillakin eri tavaralla esim. Guy Furry.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

30.01.2016 14:08 #122

Puolikuu kirjoitti: Olette muutkin varmaan huomanneet, että jotkut spessukissat leikkivät parillakin eri tavaralla esim. Guy Furry.

Joo! Erityisesti tämä mainitsemasi kaveri oli hauska havaita. :grin:

31.01.2016 08:59 #123

Mulla on hidastunut pelin tarkistelusykli, nyt muistan kurkkia sitä oikeastaan vaan kahdesti päivässä. Silakoita kertyy siitä huolimatta kauheasti, mutta ei ole oikein intoa käyttää niitä. :p

Joku päivityskin peliin tuli, mutta uusia kissoja se ei tuonut mukanaan, joka oli hiukan pettymys. Toivon edelleen, että ystävänpäivä osoittautuisi uusien kissojen arvoiseksi.

01.02.2016 01:13 #124

Nyt sain Sassy Franiltakin vieläpä melko söpön mementon. :grin: Mitäs sitten seuraavaksi pelataan?

edit// Uusi päivitys olikin jäänyt huomaamatta, ja sen mukana tuli ihan veikeää tavaraa, jos nyt ei uutta kissaa. Toivottavasti seuraavassa on se kissakin.

Viimeksi muokattu: 01.02.2016 01:34 : Dyn.

Raimu
Teknikko
Raimu vastasi aiheeseen: Neko Atsume
02.02.2016 00:23 #125

Päivityksessä tuli erään esineen mukana myös veikeä, uusi kissan makuuasento.
Jos haluaa nähdä millainen: i.imgur.com/pYPmmgT.png

into the blank ass yonder

02.02.2016 01:20 #126

Mahtava, tota mä en ole vielä itse nähnytkään! :grin:

04.02.2016 02:23 #127

No nyt on kunnollista: testaa mikä Neko Atsumen spessukissoista olet!

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Neko Atsume
04.02.2016 13:39 #128

^

Ei, en ole pelannut peliä enkä tunne kyseisiä kissahahmoja. Minusta vain on hauska tehdä nettitestejä.

Olen miettinyt, suosittelisinko peliä äidilleni. Hän hankki tabletin, ja mietin, että hän voisi joskus tykätä tökkiä kivaa kissapeliä. Olen kuitenkin arvellut pelin olevan turmiollisen koukuttava. :lol:

Xerion
Xerion vastasi aiheeseen: Neko Atsume
04.02.2016 22:49 #129

Hiistu kirjoitti: ^

Sain saman :grin:

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

Viimeksi muokattu: 04.02.2016 22:50 : Xerion.

Rinja vastasi aiheeseen: Neko Atsume
04.02.2016 23:14 #130

Mä sain läskikissan :p

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Raimu

04.02.2016 23:45 #131

Mulle ja Iivarille taas tuli molemmille Xerxes IV. Aristokraatteja ollaan. :wink:

Raimu
Teknikko
Raimu vastasi aiheeseen: Neko Atsume
05.02.2016 02:48 #132

Joku on etsinyt kuvapankeista tosielämän NA-kisut (spoilerihtava koska spessukissat): yoselyne.com/post/138368458645/the-nekos-irl

into the blank ass yonder

05.02.2016 08:05 #133

^ Kas kummaa, kun Xerxes IV:ksi on päätynyt persialainen. :D Ja (varotaan paljastuksia)

Testistä tuli tulokseksi Billy the Kitten. :p

13.02.2016 01:52 #134

Neko Atsumen fanikunta on tehnyt kaikkea hienoa, kuten nämä pikku-gifit (sisältää spoilereita spessukissoihin): imgur.com/a/tQQS0

19.02.2016 21:15 #135

26.03.2016 21:03 #136

Nyt on tullut Neko Atsumeen päivitys, jossa on paljon uutta tavaraa ja peräti neljä uutta kissaa! Kissojen paikkojen sijoittelusta galleriaan voisi päätellä, että kyseessä on kaksi tavallista ja kaksi spessukissaa. Kävin jo sisustamassa pihani kaikella uudella tavaralla, toivottavasti uudet kissat näyttäytyvät pian!

Rinja vastasi aiheeseen: Neko Atsume
27.03.2016 02:32 #137

Jep, päivitys! Minä ostin tietenkin pihani täyteen uutta tavaraa (pihalle vaikutti jopa tulleen uusi paikka, johon laittaa jotain?), ja nyt nämä kaksi uutta normikissaa ovat käyneet ja ovat vieläpä aika ahkeria vierailijoita. Uusia spessukissoja ei ole näkynyt vielä.

Tavaran sekä kännykkä-/tablettitaustakuvien lisäksi tarjolla on muuten myös kokonaan uusi pihakin. Pitänee varmaan säästää siihen sitten, ihan vaan koska :P

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

27.03.2016 05:18 #138

Mulle on tullut uusista kissosta vasta Apricot, toivottavasti muutkin tulevat pian. :grin: Ainakin yksi vanha spessukissa näyttää muuten viihtyvän uusissa tavaroissa, eli erilaisia kuvia luvassa, jei.

kyty
kyty vastasi aiheeseen: Neko Atsume
27.03.2016 18:30 #139

Taas kiinni Neko Atsumessa, ainakin hetken... Hiukan kyllä harmittaa, ettei alkuperäistä tallennusta ole enää puhelimessa. En ole saanut vanhoistakaan kissoista kerättyä vielä kaikkia muistoja uudestaan.

Kiva lisäys että pelistä voi ostaa taustakuvia. (Ei silti, että olisi vielä tullut laitettua yhtäkään puhelimeen.)

27.03.2016 18:44 #140

Minäkin innostuin taas seuraamaan tätä peliä, kun huomasin päivityksen. Vielä en ole saanut uusi kissoja paikalle, täytyy hiukan pohtia tavaroita uusiksi.

Uusin jäsen: Antero Stenhammar