• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 14 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 89 päivää sitten

Neko Atsume

• Puolikuu
  • Puolikuu hahmo
  • Poissa
  • "Ja isännän koira pieni se hyvin vitsejä ymmärtää; kun hauskat on jutut vieraiden niin hörössä korvat ovat sen ja se nauraa hähhähhää."
30.01.2016 14:05 #121 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Neko Atsume
Mä oon tainnut saada Sassy Franin vain kerran vierailulle, hyvistä houkutteluyrityksistä huolimatta. Epäilen, saankohan siltä mementoa niinkuin koskaan. :cheesy: Olette muutkin varmaan huomanneet, että jotkut spessukissat leikkivät parillakin eri tavaralla esim. Guy Furry.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

30.01.2016 14:08 #122 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume

Puolikuu kirjoitti: Olette muutkin varmaan huomanneet, että jotkut spessukissat leikkivät parillakin eri tavaralla esim. Guy Furry.

Joo! Erityisesti tämä mainitsemasi kaveri oli hauska havaita. :grin:

31.01.2016 08:59 #123 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Neko Atsume
Mulla on hidastunut pelin tarkistelusykli, nyt muistan kurkkia sitä oikeastaan vaan kahdesti päivässä. Silakoita kertyy siitä huolimatta kauheasti, mutta ei ole oikein intoa käyttää niitä. :p

Joku päivityskin peliin tuli, mutta uusia kissoja se ei tuonut mukanaan, joka oli hiukan pettymys. Toivon edelleen, että ystävänpäivä osoittautuisi uusien kissojen arvoiseksi.

01.02.2016 01:13 - 01.02.2016 01:34 #124 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
Nyt sain Sassy Franiltakin vieläpä melko söpön mementon. :grin: Mitäs sitten seuraavaksi pelataan?

edit// Uusi päivitys olikin jäänyt huomaamatta, ja sen mukana tuli ihan veikeää tavaraa, jos nyt ei uutta kissaa. Toivottavasti seuraavassa on se kissakin.

Viimeksi muokattu: 01.02.2016 01:34 Dyn.

• Raimu
  • Raimu hahmo
  • YOU  LEFT  AND  NOW  WE'RE  LESBIANS  AND  EVERYTHING  IS  TERRIBLE
02.02.2016 00:23 #125 : Raimu
Vastaus käyttäjältä Raimu aiheessa Neko Atsume
Päivityksessä tuli erään esineen mukana myös veikeä, uusi kissan makuuasento.
Jos haluaa nähdä millainen: i.imgur.com/pYPmmgT.png

into the blank ass yonder

02.02.2016 01:20 #126 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
Mahtava, tota mä en ole vielä itse nähnytkään! :grin:

04.02.2016 02:23 #127 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
No nyt on kunnollista: testaa mikä Neko Atsumen spessukissoista olet!

04.02.2016 13:39 #128 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Neko Atsume
^

Ei, en ole pelannut peliä enkä tunne kyseisiä kissahahmoja. Minusta vain on hauska tehdä nettitestejä.

Olen miettinyt, suosittelisinko peliä äidilleni. Hän hankki tabletin, ja mietin, että hän voisi joskus tykätä tökkiä kivaa kissapeliä. Olen kuitenkin arvellut pelin olevan turmiollisen koukuttava. :lol:

04.02.2016 22:49 - 04.02.2016 22:50 #129 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Neko Atsume

Hiistu kirjoitti: ^

Sain saman :grin:

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.
Viimeksi muokattu: 04.02.2016 22:50 Xerion.

04.02.2016 23:14 #130 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Neko Atsume
Mä sain läskikissan :p

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Raimu

04.02.2016 23:45 #131 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
Mulle ja Iivarille taas tuli molemmille Xerxes IV. Aristokraatteja ollaan. :wink:

• Raimu
  • Raimu hahmo
  • YOU  LEFT  AND  NOW  WE'RE  LESBIANS  AND  EVERYTHING  IS  TERRIBLE
05.02.2016 02:48 #132 : Raimu
Vastaus käyttäjältä Raimu aiheessa Neko Atsume
Joku on etsinyt kuvapankeista tosielämän NA-kisut (spoilerihtava koska spessukissat): yoselyne.com/post/138368458645/the-nekos-irl

into the blank ass yonder

05.02.2016 08:05 #133 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Neko Atsume
^ Kas kummaa, kun Xerxes IV:ksi on päätynyt persialainen. :D Ja (varotaan paljastuksia)

Testistä tuli tulokseksi Billy the Kitten. :p

13.02.2016 01:52 #134 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
Neko Atsumen fanikunta on tehnyt kaikkea hienoa, kuten nämä pikku-gifit (sisältää spoilereita spessukissoihin): imgur.com/a/tQQS0

19.02.2016 21:15 #135 : Dyn

26.03.2016 21:03 #136 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
Nyt on tullut Neko Atsumeen päivitys, jossa on paljon uutta tavaraa ja peräti neljä uutta kissaa! Kissojen paikkojen sijoittelusta galleriaan voisi päätellä, että kyseessä on kaksi tavallista ja kaksi spessukissaa. Kävin jo sisustamassa pihani kaikella uudella tavaralla, toivottavasti uudet kissat näyttäytyvät pian!

27.03.2016 02:32 #137 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Neko Atsume
Jep, päivitys! Minä ostin tietenkin pihani täyteen uutta tavaraa (pihalle vaikutti jopa tulleen uusi paikka, johon laittaa jotain?), ja nyt nämä kaksi uutta normikissaa ovat käyneet ja ovat vieläpä aika ahkeria vierailijoita. Uusia spessukissoja ei ole näkynyt vielä.

Tavaran sekä kännykkä-/tablettitaustakuvien lisäksi tarjolla on muuten myös kokonaan uusi pihakin. Pitänee varmaan säästää siihen sitten, ihan vaan koska :P

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

27.03.2016 05:18 #138 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
Mulle on tullut uusista kissosta vasta Apricot, toivottavasti muutkin tulevat pian. :grin: Ainakin yksi vanha spessukissa näyttää muuten viihtyvän uusissa tavaroissa, eli erilaisia kuvia luvassa, jei.

27.03.2016 18:30 #139 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Neko Atsume
Taas kiinni Neko Atsumessa, ainakin hetken... Hiukan kyllä harmittaa, ettei alkuperäistä tallennusta ole enää puhelimessa. En ole saanut vanhoistakaan kissoista kerättyä vielä kaikkia muistoja uudestaan.

Kiva lisäys että pelistä voi ostaa taustakuvia. (Ei silti, että olisi vielä tullut laitettua yhtäkään puhelimeen.)

27.03.2016 18:44 #140 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Neko Atsume
Minäkin innostuin taas seuraamaan tätä peliä, kun huomasin päivityksen. Vielä en ole saanut uusi kissoja paikalle, täytyy hiukan pohtia tavaroita uusiksi.

Wanda
Uusin jäsen: Raija Karonen