-
- Äänikirjat
- Lukusali / Pisania | Eilen 15:01
-
- George R.R. Martin - Tulen ja jään laulu: Kirjauutisia
- Lukusali / Jussi | 06.12.2023 19:13
-
- Arvaa mikä kirja!
- Leikkinurkka / aituriar | 06.12.2023 11:19
-
- Lukuhaaste: Popsugar 2024
- Lukupiiri / Pisania | 04.12.2023 17:16
-
- Lukuhaaste: Goodreads ATY 2024
- Lukupiiri / HourglassEyes | 04.12.2023 15:19
Neko Atsume
Nyt minunkin pihalleni ovat ne uudet peruskissat tulleet käymään jo muutamaan otteeseen, mutta kuvaa en ole onnistunut vielä saamaan. Murheenkryynikissa Peachesistakaan minulla ei edelleenkään ole kuvaa....
Vaihtelin hiukan tavaroita pihalla, ehkä minäkin kohta saisin ne uudet spessukissat käymään. :)
Vaihtelin hiukan tavaroita pihalla, ehkä minäkin kohta saisin ne uudet spessukissat käymään. :)
Ilahduin kyllä niin, kun huomasin Neko Atsumen uuden päivityksen tästä ketjusta. Jo pitkään olen vain yrittänyt metsästää mementoja eri kissoilta, joten hauskaa saada hommaan muutakin sisältöä. Uudet esineetkin ovat aivan superhienoja.
Oletteko huomanneet Hit-Pointin uuden "hamsteripelin" Spoon Petsin? Ei ole kyllä ollenkaan yhtä söpö kuin Neko Atsume, mutta kelvannee.
Oletteko huomanneet Hit-Pointin uuden "hamsteripelin" Spoon Petsin? Ei ole kyllä ollenkaan yhtä söpö kuin Neko Atsume, mutta kelvannee.
Jaa, enpäs ollut huomannut. Eipä tuo tosiaan näytä yhtä söpöltä kuin Neko Atsume, mutta ehkäpä sitä tulee kokeiltua.
Sen sijaan löysin uuden hölmön kissapelin, jota aloin pelata Neko Atsumen ohella: Kleptocats , jossa kerätään varastelevia kissoja. :3
Sen sijaan löysin uuden hölmön kissapelin, jota aloin pelata Neko Atsumen ohella: Kleptocats , jossa kerätään varastelevia kissoja. :3
Uusia spessukissoja ei vaan näy, olen hiukan pettynyt. Tiedän kyllä millaiset ne ovat ja mihin tavaroihin ne tulevat (kyseiset tavarat on laitettu pihalle). Eli olosuhteet ovat kunnossa, mutta ilmeisesti ne ovat vaan ujoja. :p
Mä latasin tämän pelin kanssa, siinä on hauska idea ja söötti ulkoasu. :) Neko Atsumeen verrattuna se vaatii enemmän aktiivista pelaamista (ainakin näin alkuun).
kyty kirjoitti: Sen sijaan löysin uuden hölmön kissapelin, jota aloin pelata Neko Atsumen ohella: Kleptocats, jossa kerätään varastelevia kissoja. :3
Mä latasin tämän pelin kanssa, siinä on hauska idea ja söötti ulkoasu. :) Neko Atsumeen verrattuna se vaatii enemmän aktiivista pelaamista (ainakin näin alkuun).
Ihan totta, Kleptocats vaatii enemmän pelaamista, mutta toisaalta peliä ei ole pakko tarkistella niin usein. Huomasin että kumpikin uusi spessukissa oli käynyt sen jälkeen kun olin satsannut parempaan ruokaan, mutta enpäs ollut huomannut katsoa peliä ja missasin ne... :/
Valvojat: Rasimus, Mustelmann