Neko Atsume

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
Taso: 66
Dyn vastasi aiheeseen: Neko Atsume
27.03.2016 18:47 #141

Jos tekijät ovat olleet oikein ilkeitä, uudet kissat tulevatkin lähinnä vanhoihin tavaroihin... Nyt kun kaikki hamstraavat pihansa täyteen kaikka uutta. :tongue: Toivottavasti ei kuitenkaan.

This is hard, but that's how I wanted it.

• Rinja hahmo
Rinja
Teknovelho
Taso: 48
Rinja vastasi aiheeseen: Neko Atsume
27.03.2016 19:01 #142

^ Sama kävi mielessä. Olisi kyllä aivan erikoisen ilkeää se :/

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

• Rinja hahmo
Rinja
Teknovelho
28.03.2016 21:58 #143

Onneksi oli pelko turha, sillä spessukissat ilmestyivät äsken. Ovat kyllä aika awws ^^

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Raimu

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
Taso: 57
Emelie vastasi aiheeseen: Neko Atsume
29.03.2016 08:25 #144

Nyt minunkin pihalleni ovat ne uudet peruskissat tulleet käymään jo muutamaan otteeseen, mutta kuvaa en ole onnistunut vielä saamaan. Murheenkryynikissa Peachesistakaan minulla ei edelleenkään ole kuvaa....

Vaihtelin hiukan tavaroita pihalla, ehkä minäkin kohta saisin ne uudet spessukissat käymään. :)

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
29.03.2016 15:11 #145

Mäkin sain nyt toisesta uudesta kissasta kuvan, tai oikeastaan kaksi, mutta ensimmäinen niistä oli vain peppupuolelta... Uudet spessukissat eivät vielä ole edes käyneet.

• Puolikuu hahmo
Puolikuu
Painajainen
Taso: 39
Puolikuu vastasi aiheeseen: Neko Atsume
29.03.2016 15:52 #146

Ilahduin kyllä niin, kun huomasin Neko Atsumen uuden päivityksen tästä ketjusta. Jo pitkään olen vain yrittänyt metsästää mementoja eri kissoilta, joten hauskaa saada hommaan muutakin sisältöä. Uudet esineetkin ovat aivan superhienoja.

Oletteko huomanneet Hit-Pointin uuden "hamsteripelin" Spoon Petsin? Ei ole kyllä ollenkaan yhtä söpö kuin Neko Atsume, mutta kelvannee.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• kyty hahmo
kyty
Paladiini
kyty vastasi aiheeseen: Neko Atsume
02.04.2016 20:24 #147

Jaa, enpäs ollut huomannut. Eipä tuo tosiaan näytä yhtä söpöltä kuin Neko Atsume, mutta ehkäpä sitä tulee kokeiltua.

Sen sijaan löysin uuden hölmön kissapelin, jota aloin pelata Neko Atsumen ohella: Kleptocats , jossa kerätään varastelevia kissoja. :3

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
04.04.2016 08:31 #148

Uusia spessukissoja ei vaan näy, olen hiukan pettynyt. Tiedän kyllä millaiset ne ovat ja mihin tavaroihin ne tulevat (kyseiset tavarat on laitettu pihalle). Eli olosuhteet ovat kunnossa, mutta ilmeisesti ne ovat vaan ujoja. :p

kyty kirjoitti: Sen sijaan löysin uuden hölmön kissapelin, jota aloin pelata Neko Atsumen ohella: Kleptocats, jossa kerätään varastelevia kissoja. :3

Mä latasin tämän pelin kanssa, siinä on hauska idea ja söötti ulkoasu. :) Neko Atsumeen verrattuna se vaatii enemmän aktiivista pelaamista (ainakin näin alkuun).

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
04.04.2016 13:38 #149

Mäkään en ole saanut spessukissoja käymään, vaikka olen pitänyt vaihtelevasti kaikkia uusia tavaroita ja erilaisia ruokia tarjolla. Ovat varmaan juu ujoja. :sad:

• Rinja hahmo
Rinja
Teknovelho
04.04.2016 21:38 #150

Ehkä minulla on sitten ollut tuuria, kun ovat näyttäytyneet kolmesti. Tosi tyyristä ruokaa niille on kyllä saanut tarjota.

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
05.04.2016 00:12 #151

Hyvä vinkki, eli vielä kalliimpaa listaa menuun siis!

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
05.04.2016 08:59 #152

Höh, mä olen koko ajan tarjonnut kissoille kallista ruokaa ja silti ne ei näyttäydy.

• Raimu hahmo
Raimu
Teknikko
Taso: 18
Raimu vastasi aiheeseen: Neko Atsume
05.04.2016 23:09 #153

Minullekaan ei ole vielä uudenuudet spessukissat ilmestyneet, mutta tummanruskea höpöläinen Ganache kylläkin. :3

Huomasin Spoon Pets -pelin ja mietin, onko kyseessä jonkinlainen japanilainen myyntituote-tie-in. Näyttää aika karkilta!

into the blank ass yonder

• kyty hahmo
kyty
Paladiini
kyty vastasi aiheeseen: Neko Atsume
08.04.2016 16:12 #154

Ihan totta, Kleptocats vaatii enemmän pelaamista, mutta toisaalta peliä ei ole pakko tarkistella niin usein. Huomasin että kumpikin uusi spessukissa oli käynyt sen jälkeen kun olin satsannut parempaan ruokaan, mutta enpäs ollut huomannut katsoa peliä ja missasin ne... :/

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
08.04.2016 17:10 #155

Haa, uudet spessukissat ovat nyt käyneet kahdesti ja olen saanut molemmista kuvat. :D Ainoastaan Peachesistä puuttu foto tällä erää...

• Puolikuu hahmo
Puolikuu
Painajainen
Puolikuu vastasi aiheeseen: Neko Atsume
13.04.2016 00:29 #156

Visuaalista silmääni on häirinnyt kovasti ettei uudet söpistelytavarat sovi yhtään zen-puutarhaani (joka on noista taloista mun suosikki) ja tajusin vasta nyt, että päivityksen mukana tuli uusi talo, joka onkin varsinainen karkkimaa! Ah tätä onnea. :lol:

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
13.04.2016 07:43 #157

Molemmat uudet normikissat antoivat mementonsa tuossa jokin aika sitten, jee. Nyt puuttuu vielä 4 mementoa eli uusien spessukissojen, yhden vanhan ja Peachesin.

Katselin myös tuota uutta taloa, mutta se saattaa olla ehkä hiukan liian makea mun makuun. :P

Valvojat: RasimusAstoretheinSeregil of Rhiminee