-
- Kasaripopin helmet ja timantit
- Konserttisali / Pisania | Eilen 22:53
-
- Lukuhaaste: Popsugar 2024
- Lukupiiri / Eija | Eilen 22:21
-
- Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
- Teatteri / kyty | Eilen 17:06
-
- Nettiselaimet
- Konepaja / Fiktiivi | 01.12.2023 18:01
-
- Mitä löytyy yöpöydältäsi?
- Satama / Ageha | 01.12.2023 17:28
Neko Atsume
Hihii, esitänpä tilastoja minäkin 
Kahta ns. normaalia kissaa ei ole vielä näkynyt ollenkaan (eli sivuilta 1-8), kummastuttaa että mitähän ne oikein ovat vailla. Erikoiskissoista on käynyt tähän mennessä viisi ^^ Mementoja on tullut tähän mennessä kahdeksan, ja niistä itse asiassa kaksi tai kolme tänään. Äkkiyllättäen niitä siis on alkanut tippua kiivaaseen tahtiin. Tähän lienee osasyynä tuo laajennusosa, koska nyt kissoja ja tavaroita mahtuu enemmän eikä leikki- ja lokoiluvuoroista tarvitse tapella.

Kahta ns. normaalia kissaa ei ole vielä näkynyt ollenkaan (eli sivuilta 1-8), kummastuttaa että mitähän ne oikein ovat vailla. Erikoiskissoista on käynyt tähän mennessä viisi ^^ Mementoja on tullut tähän mennessä kahdeksan, ja niistä itse asiassa kaksi tai kolme tänään. Äkkiyllättäen niitä siis on alkanut tippua kiivaaseen tahtiin. Tähän lienee osasyynä tuo laajennusosa, koska nyt kissoja ja tavaroita mahtuu enemmän eikä leikki- ja lokoiluvuoroista tarvitse tapella.
Mieki laitan kun muutkin. Sivut 1-8 kaikki käyny. Yhdestä ei kuvaa. Sivut 9-12, seitsemän käynyt. kahdesta ei kuvaa. Mementoja 10. Olen kultasilakat tuhlannu aiemmin kunnon leluihin ja nyt kerään laajennukseen. Kaksi päivää mennyt ja 100 kultasilakkaa on tullut. Eli vielä kaksi päivää? Sen jälkeen tulee varmaan supernopeaa kun saa kaikki kalliit lelut käyttöön.
Ei ole muita spessukissoja näkynyt sen ahmatin lisäksi, täytynee varmaan vaihdella tavaroita enemmän... Lehtikasa on kyllä kissojen suosiossa, mutta mä olen tykännyt kaikista eniten niistä pahvilaatikoista, kissat ovat vaan hauskoja leikkiessään niillä. :)
Parikymmentä kultaista silakkaa vielä laajennukseen!
Parikymmentä kultaista silakkaa vielä laajennukseen!
Keskustelun innoittamana aloitin pelin uudestaan, ja huomasin että sinne oli tullut uusi tausta. Ja valikkoon saataville pieniä sarjakuvia, joita en osaa lukea mutta ovat hauskoja silti.
Ilmeisesti niiden takana on joku kissasarjakuvan tekijä, joka on tullut vierailemaan Neko Atsumeen?

Näköjään sarjakuvia ei ole englanninkielisellä puolella lainkaan, mutta ne saa esiin vaihtamalla kieleksi väliaikaisesti japanin.
Valikon päällä istuu se mainoskissa, välillä sen tilalla on erinäköisiä kissoja, jotka pitelevät sarjakuvasivuja. Kissat ilmestyvät satunnaisesti, mutta keskimäärin noin joka viidennellä valikon avaamisella.
Valikon päällä istuu se mainoskissa, välillä sen tilalla on erinäköisiä kissoja, jotka pitelevät sarjakuvasivuja. Kissat ilmestyvät satunnaisesti, mutta keskimäärin noin joka viidennellä valikon avaamisella.
Ovatko ne nämä?
Neko Atsume Comics - varokaa spoilereita, siellä on spessukissoja :)
Neko Atsume Comics - varokaa spoilereita, siellä on spessukissoja :)
Muokannut 29.11.2015 18:01 Raimu
Tykännyt: kyty
No onpa söpöjä sarjakuvia.
Sisältävät myös niitä paljon puhuttuja spoilereita, eli jos niitä haluaa välttää...
Viime aikoina on tullut todella monta mementoa kissoilta. Uusia erikoiskissojakin on ilmestynyt, tosin yhdestä en saanut kuvaa, höh. Laajennuksen lisäksi olen ostanut modernin talon, ja seuraava modaus johon kerään kultakaloja on zen-puisto.

Viime aikoina on tullut todella monta mementoa kissoilta. Uusia erikoiskissojakin on ilmestynyt, tosin yhdestä en saanut kuvaa, höh. Laajennuksen lisäksi olen ostanut modernin talon, ja seuraava modaus johon kerään kultakaloja on zen-puisto.
Eivät ole noita samoja. Jonkun muun tyypin tekemiä spesiaalisarjiksia, ilmeisesti tekemistä jonkun kissasarjakuvan kanssa jonka tekijä on tehnyt crossoverin Neko Atsumea varten. En osaa sanoa tarkemmin kun en ymmärrä mistä on kyse.
Muoks: No nyt selkisi kun tajusin viimein googlettaa sarjan nimen: vieraileva sarjis on Kuruneko ...eli Kurunekoatsume...?
Muoks: No nyt selkisi kun tajusin viimein googlettaa sarjan nimen: vieraileva sarjis on Kuruneko ...eli Kurunekoatsume...?
Muokannut 29.11.2015 17:15 kyty
Tykännyt: Raimu
Sain hankittua laajennuksen hmm.. torstaina? Se onkin ollut kiva, kun mahtuu paljon kissoja kylään. Jo aiemmin ostamani Cat Condo Complex on ollut valtavan suosittu ja nyt mulla on myös Cat Metropolis. En voi olla nauramatta näiden tavaroiden kuvauksille, kuten "A normal paper bag. Place it and ---presto!--- a cat will soon appear inside it as if by magic" tai "Sock made of fluffy, stretchy material from ankle to toe. One size fits all"
Spessukissoista mulla on käynyt nimeltään seuraavat:
Noista pari on ollut ihan ylläreitä.
Onko teillä jotain lempparikissaa? Pickles on aika söpö ja säälittävä, power level 0.
Spessukissoista mulla on käynyt nimeltään seuraavat:
Varoitus: Spoiler.
Joe DiMeowgio
Senor Don Gato
Bob the Cat
Tubbs
Guy Furry
Ramses the Great
Senor Don Gato
Bob the Cat
Tubbs
Guy Furry
Ramses the Great
Noista pari on ollut ihan ylläreitä.
Onko teillä jotain lempparikissaa? Pickles on aika söpö ja säälittävä, power level 0.
Tällä hetkellä olen innoissani siitä, että olen saanut nyt yhteensä kahdeksantoista mementoa, joista yksi spessukissalta, jeij
Toinen kateissa olleista (hah) normikissoista uskaltautui myös vihoviimein paikalle, joten niistä puuttuu enää yksi. Lempparikissaa on vaikea sanoa; useimmiten olen eniten iloissani nähdessäni sellaisia, jotka uskaltautuvat harvoin paikalle ja/tai ovat viimeaikaisia tulokkaita. Tällä hetkellä sellaisia ovat vaikkapa Pepper, Gozer ja Peaches.
Itse ostin laajennuksen jälkeen rustiikkisen talotyylin ja ajattelin keskittyä pitkästä aikaa ostamaan kultakaloilla tavaroita (enkä siis vaan keräämään laajennukseen ja tuohon talotyyliin, mihin meni ikiajat). Ostan uuden tyylin vasta kun kiinnostavat tavarat on ostettu tai jos ilmenee, että joitain spessukissoja saa vain tietynnäköisiin taloihin. Onko näin, tietääkö joku?

Itse ostin laajennuksen jälkeen rustiikkisen talotyylin ja ajattelin keskittyä pitkästä aikaa ostamaan kultakaloilla tavaroita (enkä siis vaan keräämään laajennukseen ja tuohon talotyyliin, mihin meni ikiajat). Ostan uuden tyylin vasta kun kiinnostavat tavarat on ostettu tai jos ilmenee, että joitain spessukissoja saa vain tietynnäköisiin taloihin. Onko näin, tietääkö joku?
Rinja kirjoitti: Ostan uuden tyylin vasta kun kiinnostavat tavarat on ostettu tai jos ilmenee, että joitain spessukissoja saa vain tietynnäköisiin taloihin. Onko näin, tietääkö joku?
Tietääkseni ei, spessukissojen ilmaantuminen on kiinni lähinnä esineistä (ja ruuasta).
Tykännyt: Rinja
^ Hyvä homma :) Tosin olen huomannut, että myös esineen paikalla on ainakin yhden spessukissan kanssa merkitystä (tarkennettakoon, että se ilmestyi vain kun kyseinen esine oli kannon päällä alkuperäisellä pihalla), enkä tiedä että onko esimerkiksi ostamassani rustiikkisessa talotyylissä sellaista paikkaa, johon se suostuisi ilmaantumaan. Näin ollen voisi olla mahdollista, ettei joitain spessukissoja saa kaikkiin talotyyleihin.
Mun suosikki on jostain syystä läskikissa Tubbs, se nyt vaan osaa nauttia elämästään.
Myös monet söpöjä asentoja ottavat kissat ovat ihania, varsinkin Pumpkinista, Boltista ja Tabithasta mulla on monta söpöä kuvaa.
Toinen spessukissakin toi mulle mementon. ^^ Tällä hetkellä puuttuu edelleen sivujen 1-8 kissoista yksi kuva (ryökäle on käynyt kahdesti, mutta en ole ollut paikalla) ja sivujen 9-12 kissoja (lasken nämä spessukissoiksi) on käynyt viisi.

Toinen spessukissakin toi mulle mementon. ^^ Tällä hetkellä puuttuu edelleen sivujen 1-8 kissoista yksi kuva (ryökäle on käynyt kahdesti, mutta en ole ollut paikalla) ja sivujen 9-12 kissoja (lasken nämä spessukissoiksi) on käynyt viisi.
Nyt niitä mementoja on alkanut tippua, olen saanut niitä 13 kappaletta. Sivujen 1-8 kissoista minulta puuttuu 4 (tai ne ovat käyneet, mutten ole ollut paikalla kuvaamassa niitä). Spessukissoja on vieraillut kaksi.
Nyt silakkaa kerääntyy melkoisella tahdilla, mutten oikein tiedä mitä tehdä ja ostaa. Pitäisi varmaan ensin pyörittää olemassa olevia tavaroita pihalla ja talossa, josko se vaikka toisi uusia kissoja paikalle.
Nyt silakkaa kerääntyy melkoisella tahdilla, mutten oikein tiedä mitä tehdä ja ostaa. Pitäisi varmaan ensin pyörittää olemassa olevia tavaroita pihalla ja talossa, josko se vaikka toisi uusia kissoja paikalle.
Spessukissatilanne on jo kokonaiset kahdeksan!
Hopeasilakoita tulee edelleen hyvin, mutta nyt on vähän tilanne, että tarvitsisin oikeastaan lähinnä kultakalaa - ja sitä tulee todella hitaasti. Suurin osa tavaroista, joita haluan seuraavaksi, vaatii kultaisia, samoin seuraava laajennusosa. Eikä oikein houkuta vaihtaa hopeista kultaiseksikaan, sillä vaihtosuhde on niin huono. Noh, ei varmaan auta kuin odottaa.

Hmm,
ice cream truck
on päätynyt tähänkin peliin (ainakin melkein jäätelökärry). Pohdin jonkin aikaa, että mistä tuo on lähtöisin, sillä minulle se on tuttu instagramista (lähinnä
Seamus & Angus
). Mutta siis se on
OTO:N valmistama jäätelökärry
. Aika hauska itseasiassa, nyt kun vielä näkisi jonkun pelin kissoista käyttävän sitä.
Muokannut 01.12.2015 19:19 Emelie
Tänä iltana tuli ylläri, kun kaksi spessukissaa hyppäsivät esille yhtäaikaisesti, sain kuvat molemmista. :3 Nyt on enää kaksi paikkaa kissakirjassa mustana – millaisetkohan kaverit sieltä tulevat? Pian saan myös toisen remodelin, johon olen kultasilakoita kerännyt.
Minä en ole viime aikoina saanut oikein muuta kuin mementoja, joita on nyt yhteensä 27. Olen ostellut ihan simona tavaraa, niin tavallisilla kuin kultaisillakin silakoilla, mutta spessukissoja ei vain näy. Saldo on yhä se aiemmin mainittu viisi. Eikä näy myöskään viimeistä puuttuvaa normikissaa :/ Jospa se tulisi nyt, kun ostin tuon kalleimmista kalleimman lipastokaappisysteemin ja länttäsin sen terassille.
Valvojat: Rasimus, Mustelmann