• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 9 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 84 päivää sitten

Neko Atsume

25.11.2015 21:03 #41 : Rinja
Hihii, esitänpä tilastoja minäkin :cheesy:

Kahta ns. normaalia kissaa ei ole vielä näkynyt ollenkaan (eli sivuilta 1-8), kummastuttaa että mitähän ne oikein ovat vailla. Erikoiskissoista on käynyt tähän mennessä viisi ^^ Mementoja on tullut tähän mennessä kahdeksan, ja niistä itse asiassa kaksi tai kolme tänään. Äkkiyllättäen niitä siis on alkanut tippua kiivaaseen tahtiin. Tähän lienee osasyynä tuo laajennusosa, koska nyt kissoja ja tavaroita mahtuu enemmän eikä leikki- ja lokoiluvuoroista tarvitse tapella.

25.11.2015 21:35 #42 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Neko Atsume
Mieki laitan kun muutkin. Sivut 1-8 kaikki käyny. Yhdestä ei kuvaa. Sivut 9-12, seitsemän käynyt. kahdesta ei kuvaa. Mementoja 10. Olen kultasilakat tuhlannu aiemmin kunnon leluihin ja nyt kerään laajennukseen. Kaksi päivää mennyt ja 100 kultasilakkaa on tullut. Eli vielä kaksi päivää? Sen jälkeen tulee varmaan supernopeaa kun saa kaikki kalliit lelut käyttöön.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

26.11.2015 07:41 #43 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Neko Atsume
Ei ole muita spessukissoja näkynyt sen ahmatin lisäksi, täytynee varmaan vaihdella tavaroita enemmän... Lehtikasa on kyllä kissojen suosiossa, mutta mä olen tykännyt kaikista eniten niistä pahvilaatikoista, kissat ovat vaan hauskoja leikkiessään niillä. :)

Parikymmentä kultaista silakkaa vielä laajennukseen!

26.11.2015 13:06 #44 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
Just kun pääsin valittamasta, etten juurikaan ole nähnyt spessukissoja, sain niitä kaksi uutta. :grin: Samoin mementoja on tullut muutama sitten viime viestin. Nyt kerään kultaa uusiin taloihin ja muutamaan isompaan esineeseen, erityisesti design-kiipeilypuuhun.

26.11.2015 22:43 #45 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Neko Atsume
Keskustelun innoittamana aloitin pelin uudestaan, ja huomasin että sinne oli tullut uusi tausta. Ja valikkoon saataville pieniä sarjakuvia, joita en osaa lukea mutta ovat hauskoja silti. :smile: Ilmeisesti niiden takana on joku kissasarjakuvan tekijä, joka on tullut vierailemaan Neko Atsumeen?

27.11.2015 00:20 #46 : Raimu
Sarjakuvia? Missä?

27.11.2015 11:15 #47 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Neko Atsume
Näköjään sarjakuvia ei ole englanninkielisellä puolella lainkaan, mutta ne saa esiin vaihtamalla kieleksi väliaikaisesti japanin.

Valikon päällä istuu se mainoskissa, välillä sen tilalla on erinäköisiä kissoja, jotka pitelevät sarjakuvasivuja. Kissat ilmestyvät satunnaisesti, mutta keskimäärin noin joka viidennellä valikon avaamisella.

29.11.2015 16:15 - 29.11.2015 18:01 #48 : Raimu
Ovatko ne nämä?
Neko Atsume Comics - varokaa spoilereita, siellä on spessukissoja :)

into the blank ass yonder
Viimeksi muokattu: 29.11.2015 18:01 Raimu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kyty

29.11.2015 16:22 #49 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
No onpa söpöjä sarjakuvia. :lol: Sisältävät myös niitä paljon puhuttuja spoilereita, eli jos niitä haluaa välttää...

Viime aikoina on tullut todella monta mementoa kissoilta. Uusia erikoiskissojakin on ilmestynyt, tosin yhdestä en saanut kuvaa, höh. Laajennuksen lisäksi olen ostanut modernin talon, ja seuraava modaus johon kerään kultakaloja on zen-puisto.

29.11.2015 17:01 - 29.11.2015 17:15 #50 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Neko Atsume
Eivät ole noita samoja. Jonkun muun tyypin tekemiä spesiaalisarjiksia, ilmeisesti tekemistä jonkun kissasarjakuvan kanssa jonka tekijä on tehnyt crossoverin Neko Atsumea varten. En osaa sanoa tarkemmin kun en ymmärrä mistä on kyse.

Muoks: No nyt selkisi kun tajusin viimein googlettaa sarjan nimen: vieraileva sarjis on Kuruneko ...eli Kurunekoatsume...?
Viimeksi muokattu: 29.11.2015 17:15 kyty.

• Puolikuu
  • Puolikuu hahmo
  • Poissa
  • "Ja isännän koira pieni se hyvin vitsejä ymmärtää; kun hauskat on jutut vieraiden niin hörössä korvat ovat sen ja se nauraa hähhähhää."
29.11.2015 17:56 #51 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Neko Atsume
Sain hankittua laajennuksen hmm.. torstaina? Se onkin ollut kiva, kun mahtuu paljon kissoja kylään. Jo aiemmin ostamani Cat Condo Complex on ollut valtavan suosittu ja nyt mulla on myös Cat Metropolis. En voi olla nauramatta näiden tavaroiden kuvauksille, kuten "A normal paper bag. Place it and ---presto!--- a cat will soon appear inside it as if by magic" tai "Sock made of fluffy, stretchy material from ankle to toe. One size fits all"

Spessukissoista mulla on käynyt nimeltään seuraavat:

Noista pari on ollut ihan ylläreitä.

Onko teillä jotain lempparikissaa? Pickles on aika söpö ja säälittävä, power level 0.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

29.11.2015 18:45 #52 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Neko Atsume
Tällä hetkellä olen innoissani siitä, että olen saanut nyt yhteensä kahdeksantoista mementoa, joista yksi spessukissalta, jeij :cheesy: Toinen kateissa olleista (hah) normikissoista uskaltautui myös vihoviimein paikalle, joten niistä puuttuu enää yksi. Lempparikissaa on vaikea sanoa; useimmiten olen eniten iloissani nähdessäni sellaisia, jotka uskaltautuvat harvoin paikalle ja/tai ovat viimeaikaisia tulokkaita. Tällä hetkellä sellaisia ovat vaikkapa Pepper, Gozer ja Peaches.

Itse ostin laajennuksen jälkeen rustiikkisen talotyylin ja ajattelin keskittyä pitkästä aikaa ostamaan kultakaloilla tavaroita (enkä siis vaan keräämään laajennukseen ja tuohon talotyyliin, mihin meni ikiajat). Ostan uuden tyylin vasta kun kiinnostavat tavarat on ostettu tai jos ilmenee, että joitain spessukissoja saa vain tietynnäköisiin taloihin. Onko näin, tietääkö joku?

29.11.2015 19:04 #53 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Neko Atsume

Rinja kirjoitti: Ostan uuden tyylin vasta kun kiinnostavat tavarat on ostettu tai jos ilmenee, että joitain spessukissoja saa vain tietynnäköisiin taloihin. Onko näin, tietääkö joku?

Tietääkseni ei, spessukissojen ilmaantuminen on kiinni lähinnä esineistä (ja ruuasta).
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

29.11.2015 19:10 #54 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Neko Atsume
^ Hyvä homma :) Tosin olen huomannut, että myös esineen paikalla on ainakin yhden spessukissan kanssa merkitystä (tarkennettakoon, että se ilmestyi vain kun kyseinen esine oli kannon päällä alkuperäisellä pihalla), enkä tiedä että onko esimerkiksi ostamassani rustiikkisessa talotyylissä sellaista paikkaa, johon se suostuisi ilmaantumaan. Näin ollen voisi olla mahdollista, ettei joitain spessukissoja saa kaikkiin talotyyleihin.

29.11.2015 20:20 #55 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
Mun suosikki on jostain syystä läskikissa Tubbs, se nyt vaan osaa nauttia elämästään. :grin: Myös monet söpöjä asentoja ottavat kissat ovat ihania, varsinkin Pumpkinista, Boltista ja Tabithasta mulla on monta söpöä kuvaa.

Toinen spessukissakin toi mulle mementon. ^^ Tällä hetkellä puuttuu edelleen sivujen 1-8 kissoista yksi kuva (ryökäle on käynyt kahdesti, mutta en ole ollut paikalla) ja sivujen 9-12 kissoja (lasken nämä spessukissoiksi) on käynyt viisi.

30.11.2015 07:48 #56 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Neko Atsume
Nyt niitä mementoja on alkanut tippua, olen saanut niitä 13 kappaletta. Sivujen 1-8 kissoista minulta puuttuu 4 (tai ne ovat käyneet, mutten ole ollut paikalla kuvaamassa niitä). Spessukissoja on vieraillut kaksi.

Nyt silakkaa kerääntyy melkoisella tahdilla, mutten oikein tiedä mitä tehdä ja ostaa. Pitäisi varmaan ensin pyörittää olemassa olevia tavaroita pihalla ja talossa, josko se vaikka toisi uusia kissoja paikalle.

30.11.2015 23:32 #57 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Neko Atsume
Spessukissatilanne on jo kokonaiset kahdeksan! :grin: Hopeasilakoita tulee edelleen hyvin, mutta nyt on vähän tilanne, että tarvitsisin oikeastaan lähinnä kultakalaa - ja sitä tulee todella hitaasti. Suurin osa tavaroista, joita haluan seuraavaksi, vaatii kultaisia, samoin seuraava laajennusosa. Eikä oikein houkuta vaihtaa hopeista kultaiseksikaan, sillä vaihtosuhde on niin huono. Noh, ei varmaan auta kuin odottaa.

01.12.2015 09:04 - 01.12.2015 19:19 #58 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Neko Atsume
Hmm, ice cream truck on päätynyt tähänkin peliin (ainakin melkein jäätelökärry). Pohdin jonkin aikaa, että mistä tuo on lähtöisin, sillä minulle se on tuttu instagramista (lähinnä Seamus & Angus ). Mutta siis se on OTO:N valmistama jäätelökärry . Aika hauska itseasiassa, nyt kun vielä näkisi jonkun pelin kissoista käyttävän sitä.

Viimeksi muokattu: 01.12.2015 19:19 Emelie.

03.12.2015 03:22 #59 : Raimu
Vastaus käyttäjältä Raimu aiheessa Neko Atsume
Tänä iltana tuli ylläri, kun kaksi spessukissaa hyppäsivät esille yhtäaikaisesti, sain kuvat molemmista. :3 Nyt on enää kaksi paikkaa kissakirjassa mustana – millaisetkohan kaverit sieltä tulevat? Pian saan myös toisen remodelin, johon olen kultasilakoita kerännyt.

03.12.2015 13:48 #60 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Neko Atsume
Minä en ole viime aikoina saanut oikein muuta kuin mementoja, joita on nyt yhteensä 27. Olen ostellut ihan simona tavaraa, niin tavallisilla kuin kultaisillakin silakoilla, mutta spessukissoja ei vain näy. Saldo on yhä se aiemmin mainittu viisi. Eikä näy myöskään viimeistä puuttuvaa normikissaa :/ Jospa se tulisi nyt, kun ostin tuon kalleimmista kalleimman lipastokaappisysteemin ja länttäsin sen terassille.

Astorethein
Uusin jäsen: Dragon X