Neko Atsume

03.12.2015 13:58 #61

Tuleekohan tuossakin jokin suvantovaihe? Minulle on ainakin nyt tullut melko tasaisesti noita mementoja (yhteensä 18), mutta kuitenkin niiden saamisen väli on hidastunut.

Kissat näyttää hulvattomilta kun ne on ahtautunut sen melkein-jäätelökärryn sisään. :D

Rinja
Rinja vastasi aiheeseen: Neko Atsume
03.12.2015 14:25 #62

^ Mementojen saamisesta en osaa sanoa. Välillä niitä tuntuu tulevan nopeammin ja välillä hitaammin, mutta eiköhän se juonnu ihan omista valinnoista (eli oikeastaan sattumasta), milloin kissat kokevat että nyt on mieluisia tavaroita hollilla ja että tästä hyvästä voisi antaakin jotain.

Peaches on minulla käynyt nyt kolmesti ja siitä on kaksi kuvaa, joten ei ole kyseessä se, vaikka hyvin viimeaikainen tulokas on siis sekin. Sen sijaan kyseessä on kahdeksannen sivun oikean ylälaidan kissa. (Älkääkä nyt vaan menkö paljastamaan siitä mitään, korkeintaan vinkatkaa vaikka spoiler-tageissa että mistä se on tykännyt.)

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

03.12.2015 15:47 #63

Emelie kirjoitti: Minullakaan ei ole se viimeisen normikissa käynyt kuin kerran, joten voi mennä hankalaksi sen spottaaminen... Onkohan kyseessä sama kissa? Peaches? Spessukissoja on käynyt jo 4, joista 3:sta olen saanut kuvan.

Mulla on käynyt Peaches kaksi kertaa, mutta en ole saanut siitä kuvaa. :sad: Muuten normikissat on nyt kuvattuna ja spessukissoista kymmenestä on havainto ja kuvat. Osa spessukissoista on ryhtynyt käymään kovinkin aktiivisesti sen jälkeen, kun niiden mieliesineitä on pitänyt riittävän pitkään tarjolla.

Xerion
Xerion vastasi aiheeseen: Neko Atsume
04.12.2015 07:18 #64

Peaches on käyny mulla kerran ja on aivan mahdoton nähdä. Spessukissoja 12. Yksi tuli juuri kun tätä kirjoitan ja aloi tarkistamaan lukua. Mementoja 21, joista yksi spessukissalta. Ja tuottavimpien spessujen lelut on kokoajan esillä, että tulee paljon silakoita. Tässä yön aikana yksi kävi 3 kertaa ja tuotti 150 silakkaa, ja sitten muut siihen päälle. :smile:

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

Viimeksi muokattu: 04.12.2015 07:43 : Xerion.

04.12.2015 07:45 #65

Rinja kirjoitti: Välillä niitä tuntuu tulevan nopeammin ja välillä hitaammin, mutta eiköhän se juonnu ihan omista valinnoista (eli oikeastaan sattumasta), milloin kissat kokevat että nyt on mieluisia tavaroita hollilla ja että tästä hyvästä voisi antaakin jotain.

Joo, tuota tarkoitin itsekin, en vaan osannut pukea sitä sanoiksi. :D

Rinja kirjoitti: Sen sijaan kyseessä on kahdeksannen sivun oikean ylälaidan kissa. (Älkääkä nyt vaan menkö paljastamaan siitä mitään, korkeintaan vinkatkaa vaikka spoiler-tageissa että mistä se on tykännyt.)

Aaa, tuo. Joo, mulla se on käynyt vain kerran, mutta näemmä satuin kurkkaamaan kissoja juuri silloin, koska kerta sain siitä kuvankin.

04.12.2015 12:32 #66

Emelie kirjoitti:

Raimu
Teknikko
Raimu vastasi aiheeseen: Neko Atsume
04.12.2015 17:48 #67

into the blank ass yonder

Rinja
Rinja vastasi aiheeseen: Neko Atsume
04.12.2015 18:22 #68

Ohhoh, vai on Peaches sellainen venkura :D Kieltämättä se on minullakin käydessään käyttänyt joka kerta eri tavaraa. Oikein söötin näköinen otus kyllä, hieno kuviointi ja väritys.

Dyn kirjoitti: Mulla se on käynyt jo monta kertaa. Mulla on fiilis, että se tuli ensimmäiset kerrat vain yhteen tiettyyn esineeseen, ja sen jälkeen käynyt muissakin... mutta en mene vannomaan.

Joo, olen päätellyt että näin on todennäköisesti näreet. En vaan millään keksi, minkä sortin esinettä en ole vielä esille pannut :/ Tai siis, montaakin esinettä toki, mutta kaikista ns. esinekategorioista alkaa olla jo jotain hommattuna.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Viimeksi muokattu: 04.12.2015 18:22 : Rinja.

05.12.2015 13:41 #69

Rinja kirjoitti: Tai siis, montaakin esinettä toki, mutta kaikista ns. esinekategorioista alkaa olla jo jotain hommattuna.

Jotkut kissat tulevat nimenomaan tiettyyn esineeseen, ei kategoriaan - eli värien, kuviointien ja muotojen välillä on eroa.

07.12.2015 08:58 #70

Raimu kirjoitti: Pikaselauksella huomasin aiemmin, että Peaches eli japaniversion Cream-san on niin harvinainen, että sen spottaamiseen perustettiin joskus keskustelusäikeitä englantia puhuvassa Internetissä. :D Ilmeisesti hänen houkutteleminen vaatii joko tuuria tai jotain spesifisiä esinesettejä.

No, tuuria ei näytä olevan, joten pitää keskittyä esineisiin. :p

Nyt minulla on ollut perjantaista lähtien niin, että aina kun kurkkaan kissoja, siellä ei ole paikalla ketään. Paljon kissoja kyllä käy minun pihallani ja silakoita jää jälkeen, mutta yhtään ei näy kun menen kurkkimaan. :skull:

07.12.2015 09:13 #71

Peaches näyttää käyneen mulla joka kerta eri esineessä, joten taitaa olla tuurista kiinni... ehkä se pysyy paikalla niin lyhyen aikaa, että sen takia menee vaikeaksi.

Emelie kirjoitti: Paljon kissoja kyllä käy minun pihallani ja silakoita jää jälkeen, mutta yhtään ei näy kun menen kurkkimaan.

Kurkit liian harvoin! :smile: Mun kissat katoavat, kun ruoka loppuu, joten on tärkeää pitää sapuskaa tasaisesti saapuvilla... silloin näkee kissojakin.

09.12.2015 12:34 #72

Peaches tuli neljännen kerran ja nyt sain siitä kuvankin! Ehdin jo kehitellä teorianpoikasta tästä kissasta, mutta doh, ehkä se oikeasti on vaan randomi ja harvinainen... :concentrate

kyty
kyty vastasi aiheeseen: Neko Atsume
09.12.2015 13:13 #73

Kuulin, että englanninkielisessä ios-versiossa on ainakin ollut bugi, jonka takia kissoja ilmestyy harvemmin paikalle. Onko kukaan huomannut?

09.12.2015 16:33 #74

No johan nyt, Peaches tuli toisenkin kerran ja sain siitä jo toisen kuvan samalle päivälle. Mitä täällä tapahtuu? :huh:

09.12.2015 17:08 #75

Latasin pelin joskus pari tuntia sitten, kun oli pakko kokeilla, mistä täällä oikein hehkutetaan. Pakko sanoa, että pelin alkua ei ole toteutettu mitenkään kovin fiksulla tavalla: tosiaan reilu pari tuntia mennyt eikä ole kissan kissaa näkynyt, noin puolen tunnin välein olen käynyt tarkistamassa. Jos niitä kissoja ei kohta ala ilmestymään, niin taitaa peli poistua puhelimesta. Pelin alussa voisi mielestäni vaikka yksi kissa aika nopeasti saapua paikalle, että pelin idea selviäisi nopeammin. Nyt vaan edelleen ihmettelen, mikä tässä on hauskaa.

09.12.2015 17:11 #76

Oho, mulle tuli kyllä Snowball ihan heti. Laitoitko tavaroita ulos? Ja ruokaa? Se halvin maksullinen ruoka on hyvä perustarjottava, ilmaisesta eivät kauheasti huoli.

09.12.2015 17:34 #77

Joo laitoin ruokaa ja tavaroita heti, ei ole yhtään slottia tyhjänä tällä hetkellä. Silti ei kissoja näy :sad:

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Neko Atsume
09.12.2015 18:05 #78

Minullakaan ei tullut heti. Tein niinkin, että poistin pelin ja latasin sen uudelleen. Ekana iltana ei tullut kisun kisua. Mutta sitten kun tulee se eka niin niitä alkaa tulla ihan kunnolla.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

09.12.2015 20:32 #79

kyty
kyty vastasi aiheeseen: Neko Atsume
09.12.2015 21:46 #80

Diara kirjoitti: No nyt on kissoja. Ei tosin vieläkään puhelimessa, mihin latasin pelin ensin. Tabletille pelin laitoin joskus 1,5h sitten ja nyt siellä on jo 3 kissaa. Puhelimessa ei ole tapahtunut koko aikana yhtään mitään.

Itse pelasin peliä japaniksi ios:illa, eikä koskaan ollut ongelmaa ettei kissoja olisi tullut paikalle. Vaikka tarjolla olisi ollut vain maksutonta ruokaa. Android-kokemuksista en ole kuullut enkä pelannut englanninkielistä versiota, mutta täällä on nyt ollut parikin ihmistä, jotka ovat ihmetelleet miksei kissoja ilmesty.

LordStenhammar
Uusin jäsen: Roope Kiiski