Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Neko Atsume

• Raimu hahmo
Raimu
Teknikko
Taso: 15
Raimu vastasi aiheeseen: Neko Atsume
09.12.2015 21:48 #81

Kuulostaa rikkinäiseltä.

into the blank ass yonder

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
Taso: 57
Emelie vastasi aiheeseen: Neko Atsume
10.12.2015 07:21 #82

kyty kirjoitti: Android-kokemuksista en ole kuullut enkä pelannut englanninkielistä versiota, mutta täällä on nyt ollut parikin ihmistä, jotka ovat ihmetelleet miksei kissoja ilmesty.

Minulla on Android-laite ja kissoja tulee kyllä. Nyt kun olen ehtinyt/jaksanut/muistanut kurkkia peliä ahkerammin (eli siis täyttänyt ruokakuppeja tiheämpään), kissoja tulee vaikka kuinka. Ja kyllä minulle alkoi heti samantien niitä ilmestymään.

Spessukissoja ilmestyy hitaasti, pitäisi taas varmaan osteskella uusia asioita. 6 spessukissaa on käynyt, joista 4:stä on kuvat. Peaches ei ole käynyt sitten toistamiseen. :(

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.

• Xerion hahmo
Xerion
Ritari
Taso: 30
Xerion vastasi aiheeseen: Neko Atsume
10.12.2015 16:19 #83

Sain ostettua sen zen puutarha jutskan. Kissoista käymättä enää 4. Kohta alkaa kyllästyttää koko touhu, kun ei ole oikein mitään uutta tehtävää.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
Taso: 66
Dyn vastasi aiheeseen: Neko Atsume
10.12.2015 19:56 #84

Multa puuttuu vielä kuusi kissaa, mutta saan kohta ostettua toisen "modauksen" rakennukseen. Vielä harkinnassa, pistänkö kultakalat zen-puutarhaan vai maalaistaloon. Kyllä mä tätä sen verran pelaan, että saan vähintään kaikki kissat nähtyä vielä. :smile:

This is hard, but that's how I wanted it.

• Rinja hahmo
Rinja
Teknovelho
Taso: 48
Rinja vastasi aiheeseen: Neko Atsume
11.12.2015 04:09 #85

Mua harmittaa, että selkeästi ostelen aina ihan vääriä tavaroita. Yritän muka aina loogisesti päätellä, millä saisi todennäköisimmin jonkun spessukissan käymään, mutta sitten kuitenkin selviää että olisi pitänyt valita se vähän halvempi ja tylsemmän oloinen mutta muuten samantyylinen tavara. Viime aikoina olenkin lähinnä kavereilta saaduilla vinkeillä onnistunut houkuttelemaan uusia kissoja paikalle.

Viimeistä normikissa ei ole edelleenkään näkynyt, mutta olen kyllä jo vähän luovuttanut sen ja sitä myöten koko pelinkin kanssa, kun en jaksa epätoivoonkaan vajota. Joitakin kultakaloilla ostettavia tavaroita puuttuu vielä, mutta kaikki normikaloilla saatavat tavarat alkavat olla jo ostettuina. Erivärisiä kumipalloja ja cushioneja ja ämpäreitä tosin puuttuu, mutta on kyllä todella nihkeää, jos homma on niistä kiinni.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

• Raimu hahmo
Raimu
Teknikko
11.12.2015 04:18 #86

Minulta voi kysäistä, Rinja, nyt kun niin moni noista kissoista on vieraillut luonani. :)

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
11.12.2015 10:04 #87

Jotkut spessukissat tulevat tavaraan vasta pitkän ajan odottelun jälkeen, eli kannattaa vaan pitää niitä esillä. Jos haluaa spoilata itseään, niin googlettamalla pelin nimeä löytyy kuvia, joissa on paljonkin vinkkejä. :tongue:

• Iivari hahmo
Iivari
Arkkivelho
Taso: 47
Iivari vastasi aiheeseen: Neko Atsume
11.12.2015 10:32 #88

Minähän vain katselen, kun muut pelaa tätä, mutta pitää nyt linkata tännekin, kun löysin huovutettuja Neko Atsume -kissoja . Olivat kovin söpöyden yliannostusta. Saattaa olla, että jokin noista tai Instagramissa tekijän sivulla olevista spoilaa jonkin esine + kissa -yhdistelmän, joten joku pelannut voi ehkä vahvistaa tai kumota tämän mahdollisen vaaran. Mutta että ovat lutuisia <3

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kyty

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
15.12.2015 12:57 #89

Nyt puuttuu enää yksi kissa kokonaan ja yhdestä erikoiskissasta kuva. Niitä odotellessa... Kyllä mä varmaan sen verran tätä peliä jaksan, että odotan jokaisen kissan tuovan muiston, mutta sen jälkeen en tiedä mitä pelissä enää voisi saavuttaa. Ehkä ostaa noita uusia taloja, joo, mutta vähän tylsää kyllä. Tämä oli nopeammin pelattu kuin alkuun oikein odotinkaan.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Raimu

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
17.12.2015 22:39 #90

Melkein unohtui kertoa, mutta nyt on kaikki kissat käyneet ja kuvattu. :cool: Sit vielä kaikki mementot...

• Rinja hahmo
Rinja
Teknovelho
18.12.2015 03:05 #91

Mulla edistyy edelleen tooooodella hitaaaaasti. Viimeistä normikissaa ei näy vieläkään ja spessukissoja puuttuu monta, vaikka aloitin pelaamisen vain pari päivää myöhemmin kuin esmes Dyn. En selkeesti vaan osaa :P

Tosin minulla on kyllä kahdesta spessukissasta kavereilta saatu tieto, millä ne saisi, mutta on vähän tylsää napata ne kun tietää jo. Niiden lisäksi on kuitenkin vielä hurumykky muita puuttuvia spessukissoja, joita olen sitten yrittänyt onkia, mutta ei vaan tärppää millään. Vain muutamia esineitä on enää ostamatta.

Viimeksi muokattu: 18.12.2015 03:06 : Rinja.

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
18.12.2015 07:24 #92

Minultakin puuttuu monta spessukissaa. Kahdeksan on käynyt, joista 4:stä on kuva. Pitäisi ilmeisesti kurkkia kissoja useammin kuin vain kaksi tai kolme kertaa päivässä, jotta saisi ne jo paikalla käyvät spessukissatkin kuvattua.

Peaches on käynyt nyt kahdesti, mutta en ole vieläkään saanut kuvaa.

• Rinja hahmo
Rinja
Teknovelho
18.12.2015 14:18 #93

Ohhoo, peliin on tullut jouluista ja talvista tavaraa ostettavaksi :cheesy:

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
18.12.2015 15:05 #94

Ja uusi kissakin! :huh:

• kyty hahmo
kyty
Senesalkki
Taso: 40
kyty vastasi aiheeseen: Neko Atsume
18.12.2015 20:49 #95

Ha, huomasin juuri. Ajattelin että pistäisin Neko Atsumen taas vähitellen pois, mutta heti sen jälkeen tulee päivitys! Pakkohan se on vielä tsekata. :grin:

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
21.12.2015 19:24 #96

Tuliko muillekin lunta uuden päivityksen mukana? Se lähti kyllä harmillisen pian pois, joten jäin jopa miettimään, liittyykö se johonkin tavaraan...? Olen pitänyt nyt noita uusia esineitä ulkosalla vuoron perään, jotta saisin sen viimeisenkin kissa putkahtamaan piilostaan. Vielä ei ole tärpännyt.

Tai ehkä pelintekijät ovat olleet ovelia, ja uusi kissa ei tulekaan uusiin esineisiin?

• Raimu hahmo
Raimu
Teknikko
21.12.2015 20:44 #97

Kuulin, että lunta tulee kun lunta tulee. Siis oikeasti. Pihalle. Saas nähdä! Ainakin oma lumeni häipyi heti kun ulos tuli vetinen keli. >:)

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
21.12.2015 21:20 #98

Raimu kirjoitti: Kuulin, että lunta tulee kun lunta tulee. Siis oikeasti. Pihalle. Saas nähdä! Ainakin oma lumeni häipyi heti kun ulos tuli vetinen keli. >:)

Sovelluksella ei ole oikeutta lokaation paikantamiseen, tosin sillä on oikeus käyttää verkkoa, joten ehkä se pystyisi IP:stä päättelemään sijainnin. Mun puhelimeni puhuu englantia, joten kieliasetuskaan ei auta käyttäjän paikantamisessa. Yksi vaihtoehto tietysti on, että siellä napataan tylysti Japanista jokin paikka ja säätiedot sen mukaan, mutta ei sekään selittäisi sun havaintoa mätsistä Suomen säähän.

• kyty hahmo
kyty
Senesalkki
Taso: 40
kyty vastasi aiheeseen: Neko Atsume
22.12.2015 00:13 #99

Minulla oli lunta, vaikka ulkona satoi tiettävästi vettä. Nyt se tosin on häipynyt, ja talvinen musiikki sen mukana. Olin myös vähän harmissani kun uusissa leluissa ei ollut joulukuusta... Pitäisiköhän kaivaa Animal Crossing esiin ja koristella siinä huone lohdutuksena oikein jouluisesti. :wink:

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
22.12.2015 09:24 #100

Lumi oli, lumi meni. Taisin kerran nähdä sitä lunta, joten säännöstä sen ilmestymiseen ei voi sanoa oikein mitään.

Jonkun verran olen joulutavaroita laittanut esille, mutta uutta kissaa ei ole näkynyt. Mutta pari muuta spessukissaa on kömpinyt esiin, eli jotain on tullut saavutettua. :p

Paikalla 71 vierailijaa
Uusin jäsen: Irma Niemiaho
Jäseniä yhteensä: 8737